|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
kan inte bli annat än extremt bra
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
|
|
|
Den jäveln har allt, ändå kan man inte hata honom. Ser fram emot det.
http://www.soundcloud.com/hubler
|
Skivsamlare
2008-03-10 20:24
|
kul att det blir solo, undrar hur mycket det kommer skilja sig från Snook rent ljudmässigt
Ernst Nördar Till Det: Jag bloggar om mer och mindre kända svenska hiphopsläpp hos www.GATUSLANG.se
|
|
|
SÅÅ han ÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ihop med maggio... damn him.
|
|
|
nej usch for allt den dar snubben proddar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
Skivsamlare
2008-03-10 21:06
|
Monsta!
han har producerat God Damn It om jag inte minns fel, kanske sidan som inte har riktig koll
Ernst Nördar Till Det: Jag bloggar om mer och mindre kända svenska hiphopsläpp hos www.GATUSLANG.se
|
|
|
Nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Kan bli rätt så fett album, men kommer inte snook göra några mer album, eller var ÄR deras sista?
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
|
|
|
Jag gillar det!
Som sötast när jag ser dina brister.
|
|
|
Bara för Kihlen har ett solo projekt betyder det inte att Snook splittras.
|
Skivsamlare
2008-03-10 22:13
|
den som säger att snook splittrats är våldtäcktsman som det står på Snook hemsida
|
Skivsamlare
2008-03-10 22:13
|
Alla som påstår att Snook har splittrats är våldtäktsmän!
var det visst
|
|
|
Jag hoppade verkligen på att Big Danne skulle köra solo, det vore så otroligt bra
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
|
|
|
Ett soloprojekt från var och en av Snook-killarna vore helt underbart!
|
|
|
"Men det vill han ändra på. Planen är att en första singel med soloprojektet Kihlen ska släppas sent nästa höst och att en fullängdsskiva ska komma under vintern."
2009? lång väntan
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
|
|
|
nästa höst = nu i höst. såklart :P
www.goldrush.se
|
|
|
Har alltid tyckt att Kihlen är en av Sveriges bästa rappare, och det bevisade han onekligen iochmed ÄR skivan. Ska bli sjukt kul att höra hur det här kan bli!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|
|
|
ja han är ju mer äkta än någon annan och har varit med så mycket längre i gamet haha pff... fronda ska man pissa på för att han "säljer sig", men snook är det bästa som gjorts i "svensk hiphop". Hycklare är vad ni är
|
|
|
sveriges skönaste droppar solo, kan inte bli ngt annat än succé..
hets, stress, fest!
|
|
|
one - jag personligen skiter i om nån säljer sig eller inte. man kan sälja skivor även om man är en duktig rappare - läs Kihlen och så kan man sälja skivor för någon outrgundlig anledning, och vara en inte särskilt duktig rappare - läs fronda.
personligen har jag inget emot fronda, bara det att varken hans rap eller produktioner tilltalar mig för fem öre.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|
|
|
Queff P20yadda yadda. Vart var Kihlhilen 1999 och hur länge tror du han kommer hålla? Varför tror du han går solo, och varför tror du han proddar i det dolda? Känns som någon är lite orolig över sin "karriär".
|
|
|
Vem fan bryr sig var Kihlen var 1999 ? Han gick väl i skolan eller nått annat som vanliga människor gör. Och vad har hans bäst före datum med någonting att göra ? Han vill få den uppmärksamhet han förtjänar för hans arbete är det någonting du tycker är konstigt att vilja ha som producent ? Du verkar bara hysa agg mot Snook och därför hittar du på anledningar att va sur.
Jag ser verkligen fram emot detta släpp med tanke på hur mkt potenial det har att bli bra. Men som ngn nämde skulle jag nog också gärna se ett solosläpp av Big Danne aswell..
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
|
|
|
I Metro stod det att han ska sjunga och inte rappa.
Redline!
|
|
|
Det stod väl att plattan skulle innehålla sång, men inte enbart?
.
|
|
|
Mycket möjligt, jag kan minnas fel.
Redline!
|
|
|
Jag tror de kommer blir bra
You KnoW
|
|
|
Ja innehålla sång tror jag minsann... liknelsen med Bob dylan å det där...
|
|
|
ser fram emot att höra hur detta kan ta sig, ser dock mest fram emot Maggios nya.
http://blogg.northmountains.com<br>http://www.northmountains.com/ http://www.myspace.com/northmountains<br>
|
Redaktionschef
2008-03-11 18:40
|
ja det stod att den mest skulle innehålla sång, inte att den enbart skulle innhålla sång.
Kul som fan alla fall! Har som sagt sjuk potential att bli något alldeles extra.
ps. Maggios singel är bra också.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Alexander Juneblad - Parken EP | Nytt låttips: Zacke ft. Timbuktu - Minicall |
|
|
|
Jag tycker inte att man ska döma innan man ens hört slutresultatet. Det kan bli fågel eller fisk och smaken är som baken. Han har ju bevisat att han har talang för produktioner och har han nu legat bakom Maggios kommande skiva och bl.a Petters God Damn It så sitter ju killen på något. All rätt att han vill skina. Med det sagt så säger jag inte att jag själv komemr att gilla det, tiden får utvisa.
|
|
|
snook är inga favoriter , men musiken e nice . dom gör nice beats
|
|
|
Fett, fett :)
Skulle sitta fint som ngn klok person här ovanför säger om Adams-Ray också skulle släppa solo. :)
|
Redaktionschef
2008-03-12 08:09
|
Adams-Ray jobbar även han på solomaterial, men han tar det i lite lugnare tempo. Jag pratade med honom om det strax före jul och då sa han det kommer men att han inte ville stressa fram något utan låta det ta den tid det tar.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Alexander Juneblad - Parken EP | Nytt låttips: Zacke ft. Timbuktu - Minicall |
|
|
|
jag vill oxå va ihop med maggio
http://www.myspace.com/akinonline
|
|
|
Old news, jag nämnde detta i nån tråd för nån månad sedan.
www.plaingold.com
|
|
|
Med tanke på att alla reagerar positivt och negativt på den här nyheten så vill jag passa på att ställa en lite annorlunda fråga: Det står att Kihlen är doldisen i Snook. Vad menar dom egentligen? Han har väl synts lika mycket som Danne?
|
Skivsamlare
2008-03-12 18:28
|
Aggro:
de menar väll att ingen (utanför hiphop-sverige iaf) käner till vilka de är utan de bara är "killarna i Snook"
|
|
|
Sveriges kanske mest intressanta artist i mina öron!
www.soundcloud.com/hybrismusik
|
|
|
En ny snook-skiva vore inte heller fel.. Tror detta kommer bli sjukt bra.. Kihlen sjunger väl några toner i "låtsas som det regnar" på första sidan och hans idol är Lemarc om jag inte minns fel så det kan bli kul!
|
|
|
Har någon hört nåt nytt?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
|
Redaktionschef
2008-07-21 11:47
|
Bara det lilla han sa till p3 ( lyssna här). Att om Veronica Maggio skivan hade 60-talskänsla så blickar han mer på 50-talet och 70-talet på nya skivan... att den också kommer att låta lite mer eklektisk.
|
|
|
Kihlen är en chef och förtjänar all "credd" som han kan skrapa ihop åt sig själv. Go for it!
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
|
|
|
Mm Kihlen är fan min favorit just nu, verkar vara jävligt vettig - har alltid tyckt Danne varit bättre förut men vettefan om jag tycker Kihlen är bättre.. lyssnat igenom ÄR nu ett antal gånger på jobbet och han är så jävla skön, kanske inte bästa texterna men attityden och röstläget. Grym som fan!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
|
Skivsamlare
2008-07-21 18:42
|
"kommer att låta mer elektrisk", som all svensk hiphop nu för tiden då ;D
nej men kommer bli fett. har alltid tyckt att kihlen var bäst i snook :O
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
|
|
|
Eklektisk och elektrisk är två olika ord ;)
|
Skivsamlare
2008-07-21 19:32
|
w00t! jag är jobbet och är hungrig. huvudet och ögonen hjälper mig inte. ursäkta mig! :D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
|
|
|
Tror det kan bli skitfett. Hoppas verkligen jag har rätt också :) Verkar vara en skön lirare med stora visioner, har vi tur så lyckas han uppnå dessa!
:)
|
|
|
till er som undrar om snook; kihlen tycker att han fick dra det tunga lasset. danne är duktig på att rappa, men snook skulle inte va något utan kihlen då han står för produktionern. han säger även att det inte finns så mycket mer att hämta från snook, det kan inte bli mer än det är.
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
|
|
|
vart har du fått den informationen?
|