datan fucka ju upp allt me låtnummer men ni hajjar....
House is hiphop on fast forward ..
promoe - constant consumption
Survival of the fitest only the strong survive.
redan burned som sagt :) gav henne den idag, ser fram emot reaktioner imorn haha
du ville visa det bästa från sverige.. ingen kashal tee. bara EN chords (fel låt isf :P). ingen allyawan. istället ser jag AFC, Ison & Fille och Advance Patrol? hon lär ju spy :)
Not a follower, so Twitter has never been an option.
teambanan P17 sag en chords lot dar han rappar po svenska, som ar battre an Ison & Fille – Lägg ner ditt vapen
Cami med vilken låt som helst...
Makkan Allt med Smuts & Co ungefär :) Jag menar mest hans engelska låtar dock.
gaaah jag har redan brant skivan okej :) men tack andon...
du kommer träffa fler folk som vill höra lite svensk hiphop. bränn typ 5 mixskivor så har du till kommande möten ;)
Spela Tay Tay Dat Dude coffeshop stories mixtape det är både låtar på engelska och svenska riktigt grym på engelska tycker jag , Har en vän som var i miami och han spelade nån låt där nere med honom och dom blev crazy..
Seriöst, den som föreslog snook - mr cool borde dränka sig själv. Det är som att föreslå markoolio - åka pendeltåg. Lika djup intelligent hiphop med tyngaste beatsen.
Kom inte på det just då men I aint the one elr Devilman-CAMI...
ni nämde inte sveriges elit Fjärde Världen
allt med xl fam, shadow crew, bxs, kanske nån med rc crew //piss makkan
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Spela upp Ken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Henok - Million Dollar baby - ett guldkorn!
-- Main Act -- www.myspace.com/mainact
lazee och adamtensta?
work some magic
12. Lazee – Bigga nigga bra val där!
work some magic
Vad blev det för kommentarer då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
faan vilken kass skiva du brännde om du ville visa det bästa och bredden inom svensk hiphop...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion P21 man moste tanka po vem man ger musiken till... en brud po 26 bast som bor i new york, gillar klubba, och lyssnar po hiphop... hon ger man klubb beats, laidback beats, feel good hiphop osv... det handlar inte om vem som kan gora hordaste rhymsen eller lata mest gangsta gangsta... du har en del att lara om utformande av produkt mot en viss malgrupp tror jag :)
Fooly P20 hennes cd spelare i bilen ville inte spela min skiva, so hon skulle pumpa den hemma till helgen istallet !
jag tycker hiphop är jätte tufft :)
Fan va hiphop är coolt yoo
Ofta man visar timbuktu? värdelös... Visa Looptroop/promoe, organism 12, Afasi & Filthy, MBMA, snook typ.. kan ju inte visa sveriges dåliga sidor som timbuktu och latin kings;P
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
hehehehe hon pumpade skivan igor, dessa var hennes favoriter :
Prominent – She Astma & Rocwell feat Mr Vegas – Beat drop pt 2 Ison & Fille – Fucka ur Fattaru – Gul & Blå Del 2 Sam – E - Rappsnubbar Lazee – Bigga nigga Promoe – These walls don’t lie Ganska kul att hora, och hon betonade att beatsen va sjukt feta.... sweden up in this biiiiiiitch!!!
Allyawan, Promoe, Lazee, Adam Tensta och Petter (mest för tunga beats) sen finns ju gamla Infinite Mass, Timbuk och Chords! PZ
måste också säga att Petter - Mikrofonkåt och Latin kings - Borta i tankar är de bästa svenska hiphop låtarna ever!
Makkan: Helt okej skiva. Du kunde gjort det bättre, med tanke på allt gensvar du fått här. Lite trist att du inte tog till vara på chansen.
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Min new york kollega vill hora svensk hip hop ahahaha ser så roligt ut när man läser det för att det inte finns ö i usa.. men men Jag tycker crome förtjänar lätt att spelas för henne även choys
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
jaa shit va bull att jag inte tog med choys, en av mina favoriter på underground scenen.... ajja , next time !
www.nestomusic.com
va skulle jag vara utan mina bröder?
chords - the garden around the mansion så klart
kör en old fashion guide genom svensk hiphop till kollegan.. börja från början o sluta i nuet :)
blacknuss ADL
www.myspace.com/konnektent - din källa för grafix
looptroop: the struggles continues (skivan) org12 & pst/q - katter o hundar mbma - det var vi hela tiden sedlighetsroteln - ring snuten allyawan prop dylan and so on.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Timbuktu & Promoe - Det sociala arvet Timbuktu & Promoe - Hjälp det brinner Ploppade upp i min skalle helt spontant...
Fucka ur!
Lilleman
ska hon hora svensk hiphop? sälja den på stan å sen ta lite cash för den...låter skumt....ja jag skämtar btw
MTMTX
Looptroop - The Struggle Continues (hela plattan) + long arm of the law Chords - The Garden Around The Mansion (hela plattan) Trainspotters - Growin' up + Feel The Vibe oBx - Mamajokes Rico Won - Welcome to gothenburg Glaciuz the icy - Buckle Up
På Highwon - Triangeldrama får man ju en liten svenska lektion i slutet, den borde du tagit med, bra låt också!
Helt ärligt, spela upp Ri-Fa - Ri-Fa Madness .., det där e fanume fet svensk hiphop!!!!
Inget prop dylan! Besviken eftersom han både gör bra texter/Rymhes och ofta andvänder sig av Sköna Beats.
Superscientifiku - How we gonna fail now Eller någon annan låt från den ep:nOrganism 12 - Diamanttårar Alternativt något från bakom kulisserna...Timbuktu - The botten is nådd Här finns återigen en rad med alternativ men det känns överflödigt att lista dessa.GangStarr - Moment of Truth Inte alla vet att Guru är från Tylösand... Är för bakis för att tänka men jag kanske återkommer...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
supersci - get softos lat
dannyM_
Ville hon verkligen höra svensk hiphop på engelska??? Verkar ju konstigt om man bor i NY.. Det e ju inte så att nån i sverige kommer i närheten av originalen.. Tänker inte nämna namn men om nån vill höra nån va gangsta så e det väl inte till sverige man vänder blicken.. Eller om man vill höra nån massproducerad sliskig R&B-skit med nån snubbe som sjunger o nån dude som rappar så e det kanske inte ett USA-plagiat man vill höra.. Det finns redan tillräckligt ju
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
vad e detta för jävla tråd
Din mamma
MaKkan_XL P23 haha lille vän du behöver inte tala om målgruppsanpassning för mig, men sanningen är att du brännde en skitskiva. Vem snackar om gangsta? jag hatar gangsterrap. Men om man någonstans vill visa upp vad sverige har att erbjuda på hiphopfronten (oavsätt om man ger skivan till carolina gynning eller queen latifa) så är det väl just kvalitén man är ute fter att visa upp eftersom lyssnaren inte förstår vad som sägs, och enligt mitt tycke hade du kunnat göra en mkt bättre blandning av låtar oavsätt om låtarna skulle höras av en klubbtjej eller en mjukisbyxorbrud.
Har man ett hiphopintrersse och lyssnar på rap på ett främmande språk är det väl rimteknik, flow leverans etc. som man lyssnar på??
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
T2dafuckin P61 eller så kan man visa Adam Tensta, som har en egen euro-rapstil
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa