Vad ska inhandlas i år?
Ja, vilka skivor ska ni kolla upp i år? Vilka har ni höga förväntningar på? Och vilka har ni kollat upp?(om ni nu gjort det) Jag själv ser fram emot dessa: Afasi & Filthy - Fläcken Chords - Things We Do For Things Looptroop Rockers - Good Things Tay Tay Dat Dude - Prestige Shazaam - Titel? Helno - Brick City Paragon - Glöd Organism 12 - Om Gud vill, och vädret tillåter
paragon - glöd henok - almas child nimo cheebs - lock stock city 3 framtida klassiker tror jag
Aggy P2 - Har du någon info om Nimos skiva? Subdominant_ X19 - Hehe:P
Afasi & Filthy - Fläcken Chords - Things We Do For Things Looptroop Rockers - Good Things Organism 12 - Om Gud vill, och vädret tillåter Paragon - Glöd Henok - Almaz Charming Child. Säkert glömt nått... Form One släpper väll iår med?
Vikktorius: Form One bör släppa i år, han singel kom ju för ett tag sedan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Afasi & Filthy, Ågren och Chords
SMÅLAND!
Paragon, Afasi & Filthy, Organismen, Shaazam, Tay Tay Dat Dude och kanske Looptroop Rockers..
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
tay tay, shaz och looptroop rockers
paragon afasi & filthy org12 henok stor m punkt å lorentz ken näääk nimo cheebs
Röd - Vanligaste mannen i världen
www.kulturbutiken.com
Tay Tays Prestigr mixtape Glöd med Paragon Organism 12-Om Gud Vill... Och Vädret Tillåter Det Shazaam, I huvudet på John Landenfeldt Ev. Chords album Stors things O kentas album
Funkenteller & the Deep Space 69 - prelude to 2012 EP (Sitter o bränner promo cd's just nu)Funkenteller & the Deep Space 69 - 2012: a funk odyssey (om ni köper EP'n ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Kens projekt"verkar intressant
för att tillföra något (skall köpa flertalet av de redan nämnda) så säger jag: Öris - Livet & en femhundring Illizit skall troligen släppa en del som jag antagligen köper. Adam Tenstas USA version av albumet om det skiljer sig från SV versionen sen står det stilla i huvudet Lite reggae också: Kapten Röds album Partillos album blir nog bra OLS album
Chords, Afasi Lopptroop. Organsim 12 lite reggae lär det väl bli oxå Governor Andy Kapten Röd
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Soft tråd, tomten!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Tomten- P51 vet inte så mycket mer än att det är fattaru som ska ge ut skivan.. min kompis känner sexfemman och han sa att det tydligen skulle vara helt über-fett.. hoppas hoppas
"Adam Tenstas USA version av albumet om det skiljer sig från SV versionen" Detta lät väldigt nice faktist. Governor Andys tror jag också att jag kollar upp, faktist. Aggy P2 - Ook, någon som vet något mer då? När den kommer ut och sådana saker?
Looptroop Chords Form one Afasi & Filthy Öris
Nääk
nimo
sexfemman
Högt liv
Afasi & Filthy och Looptroop. April blir tungt!
Jockish @ B-vik
Producent
2008-04-02 12:11
PH3 Hearin' Aid Funkenteller sånt jag kommer köpa
Kan bara garantera att jag ska ha Organism 12s nya, men jag kanske råkar köpa Fläcken också...
I tego arcana dei!
Har beslutsångest om jag ska köpa skivor som jag inte köpt än...typ Kens och fjärde världens senaste. Sen verkar looptroops skiva intressant, kapten röds är redan inhandlad..
Twang System fi de werl
Jag ser fram emot: Afasi & Filthy - Fläcken Looptroop Rockers - Good Things Ismen - Inget Kan Bli Skönt Nog Har även beställt Afasi & Filthy - Fläcken och Looptroop Rockers - Good Things, Ismens skiva får bli nästa månad :)
HEMMA LAGET - ?titel?
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
Fiyah Kommer Kapten Röd släppa en ny skiva iår? Det vore riktigt trevligt om han tänkte göra det. Jag tänker lägga ut pengar på; Chords, LTR, Paragon, A & F, Organism 12. Sedan om Lorentz & M.Sakarias släpper en skiva till sommaren/hösten så blir det att lägga ut pengarna på den, skulle hellre sett ett Vendetta album (som vi förmodligen tyvärr inte kommer få göra). Hoppas Stor också släpper något solo mixtape/EP som går att köpa i fysisk form, men som sagt gärna Vendiggy!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
ni kommer alla köpa min cd när den e klar! bombdroppaz maaaayn! brakka
www.myspace.com/obeidullahbeats BombDroppaz
Nu har jag beställt: Tay Tay Dat Dude - Prestige Looptroop Rockers - Good Things + en utländsk Braille - The IV