Adam Tensta Forum
är inte alls speciellt intresserad av Adam Tensta varken som person eller som artist. Jag förstår absolut att folk gillar han, både musiken och resten... Absolut inget fel på det. Men....
Adam Tensta har( trots inget eget engagemang) blivit väldigt delaktig i mitt liv... Lever ett ganska ointressant liv men han är onekligen delaktig.... I tidningen på morgonen, såfort radion eller tvn är på är han där.... Mycool måste vara den mest spelade låten since.... dom spelade någon annan låt väldigt mycket...
Han är med i alla talkshows, alla tidningar, man kan inte ens köpa skor eller åka tunnelbana utan behöva tränga sig förbi honom! Hur blev det såhär? vad tycker folk om Adam Tensta? Är han värd all uppmärksamhet eller har alla fått Adam Tensta overdose och får utslag varje gång han sitter i en morgonsoffa?
Om Adam själv läser detta så skulle jag gärna vilja veta om han brukar googla sigsjälv? det skulle jag göra
bless
Får hålla med om att "my cool" är sönder spelad men jag gillar resten av musik han har gjort och albumet är nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han släppte/släpper ny singel nu så snart kanske my cool slutas spelas till döds
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men hur delaktiga är Adam Tensta i era liv? har han någon inverkan? har han ändrat något ditt liv?
han har retat mig genom att påstå att It's A tensta Thing är hans första skiva, jag har ett ex av My revolution här hemma iaf, annars tycker jag inte han påverkat så mycket, mer än att jag lyssnar på hans musik då och då och gillar den
Hoppas du skojar.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Orka gnälla över sånt, seriöst.
för mig är han helt odelaktig. Hörde lite av hans musik och nu ignorerar jag honom ochhans musik. Ungefär som det mesta i USA. Har stängt av TVn och radion för länge sen.
jag tycker om Adam Tensta, han e speciellt intressant som person. roker inte, dricker inte, vegetarian. jag tycker d e bra o kunna hålla sej till en healthy livsstil
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Han e speciell den där killen
Det enda han har gjort är att dance/hiphop hybriden börjat spelas på krogen. Bätte än den vanliga dancen helt klart. Big ups!
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Aftonbladet (tror jag) gjorde en intervju (stavning?) med honom. "Adam Tensta har valt bort alkoholen, liksom många andra svenskar" Tycker själva meningen låter grymt komiskt. Visst han kanske är svensk o shit. Men han e neger man. - Det går inte låta bli att garva.
jag lyssnar aldrig på radio för spelas aldrig något bra,ser knappt på tv och aldrig kanaler med musikvideos så jag har knappt märkt av han,har la hört nån övermixad röst mumla "my cool nånting nånting" lite då och då
weoo F15 kan man inte vara svensk om man är neger?
Klart man kan, jag är svensk blatte. Men det låter fett skoj. Ha lite humor pungen!
weoo F15 rasisthumor? nej tack, jag klarar mig bra på den riktiga humor jag har
Han har inte pårverkat mig något alls. Men jag håller med om att syns MKT överallt. Tv, radio, poster etc. Såg han senast i onsdags, irl, på butiken Caliroots i sthlm.
weoo hahaha, DU är ju skämtet.
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
Bucc är en jävel på PR!
Give me five!
Jag tycker han e soft... tack vare honom så har hiphopen i sverige fått ett nytt ansikte, respektarar hans shit och beundrar att han fått sin skit i radion. ett tag trodde man aldrig att det skulle händå nåt med hiphopen i sverige... snook kom å gick, han stannar och ingen kommer glömma honom... händer att jag googlar mig själv i hopp om att nån har skrivit nån rescension eller nåt så jag är ganska säker på att mistaer adm gör det med, fred ut.
Banging on the system är han bästa låt!
Hej! det är bara 3 timmar kvar tills Adam tenstas nya musikvideo släpps till låten - Back before you know it.. du kan se den på playahead kl 00.01
nya videon e grym
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Nu kan du kolla in Adams nya video Before U Know It på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=Wro1-dQPHIg RMH Ent.