Vissa har helt enkelt fått för många chanser här i livet för att förtjäna ännu en. Vissa saker förlåter man inte! Skit ska skit ha!
Ceazar X0 Rätta mig om jag har fel, men det står inte att det är en rappare någonstans?
I tego arcana dei!
Hur vet du att det rör sig om en rappare? Det står ju inte i någon av länkarna du postade...
Jag har jobbat med honom förut. Vet vad han är kapabel till. Hoppas han döms. Var på rättegången idag. Den fortsätter imorgon. Äcklig människa. Jobbar som "mentor" för folk som är vilse. Snubben har aldrig varit på rätt spår någonsin i sitt eget liv. Behandlar människor som skit. Jag vet att man inte får hänga ut folk, men kolla runt på uppsalarappares myspace-sidor så hittar ni säkert vem det är.
Jag har själv hypat honom förut. Men efter jag hörde om vad han gjort tidigare tog jag mitt ansvar och bröt mitt samarbete med honom. Och nu efter det här måste hela hiphopscenen ta sitt ansvar och sluta backa honom.
Fy fan, det låter för jävligt. Socials: Shit asså, har man hört honom på nåt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag får inte hänga ut snubben. Men kolla din inbox snart.
"4 - Det är inte tillåtet att hänga ut människor! Av i flera fall förklarliga anledningar väljer människor att hänga ut folk, som till exempel civilpoliser, fascister, pedofiler och så vidare. Även om vi kan förstå syftet, är det inte tillåtet att hänga ut folk här på sidan eller länka till sidor som gör det i och med att det bryter mot regeln om personlig integritet, samt i de fall där uppgifterna inte stämmer kan klassas som personangrepp eller förtal." - Jag vet inte hur långt ni på Whoaadmin känner, men det här trädet ska inte få falla i tysthet. För en antisexistisk hiphopscen!
Vissa har helt enkelt fått för många chanser här i livet för att förtjäna ännu en. Vissa saker förlåter man inte! Skit ska skit ha!
Oj, jag kanske inte skulle frågat, det var fel. My bad!