Lyricist
2008-04-17 20:01
kingsize hackat, riktigt nödvändigt
kommer hem från jobbet sätter mig vid datan och för att bli lite uppdaterad och få lite intressant läsning bli det alltid en check på whoa och kingsize, jag hann inte va inne särskilt länge förns rubrikker ändras och nån liten datanörd har varit rolig och skriver hur kul han har när han hackar kingsize, som det ser ut just nu så funkar inte sidan alls. blir så jävla irriterad, vad får han ut av det? låt mig läsa ifred för fan
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Han vill väl visa hur lätthackad sidan är kanske. Påpeka deras säkerhetsrisker mm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så håller vi oss till ämnet :)
At the gates of Eternity...
Olik håller sig väl till ämnet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han kanske tog bort andra inlägg innan?
...och det är det som är så fint med whoa!
Ni håller er inte till ämnet nu, inte jag heller iofs :/
igår när jag gick in på kingsize så kom forumet flashback eller va d heter upp istället fackt app
Lyricist
2008-04-18 15:30
skit samma om den är lätthackad, det är onödigt, bara sabbar ju
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Redaktionen
2008-04-18 15:53
Lyricist
2008-04-18 16:10
ja det är det väl, men det är ju onödigt, man kan ju fatta om dom hackar nånting stort o slutligen får anställning hos nåt stort datanörd företag, men vafan att hacka kingsize får man inte ut nånting av, ingen blir imponerad, han får inte ut nå pengar av det, men jag kanske är dum i huvvet men jag tycker iaf att det var jävligt onödigt men nu är allt som det ska och jag kunde idag när jag kom hem från jobbet ta en kaffe och sätta mig och läsa på en fungerande kingsize hemsida,
Skivsamlare
2008-04-18 16:34
så länge dom inte gör ngt annat än att hacka sig in och visar hur lätt det är att ta över deras sida så tkr inte jag det gör spec mkt. då kanske kingsize får upp ögonen för det och fixar det lite säkrare iaf. i detta fall var det ju harmlöst så.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
ska man byta lösenord och grejer nu eller? som med bilddagboken
Lyricist
2008-04-18 16:45
INOK P19 ja det var ju ganska harmlöst, men man blev ju lite grinig när man ser rubrik efter rubrik ändras till tex H4xorzzz h4cKaT k1NgZ1z3 och sånt där skit, (det där va bara något ja hitta på nu)
chana_masala P19 bra fråga, men det ska man väl inte behöva, det är ju inte så att man har massa privatsaker där =)
nej, men samma lösenord där som på mycket annat
han vill väl göra personer som dig irriterade
förlåt ska inte göra om det.
\
Lyricist
2008-04-20 13:51
chana_masala P19 hahaha ja men det är det ju ingen som vet att du har, förutom nu dårå hehe
pallar itne att mini hitlerna på flashback hackar kingsize
Survival of the fitest only the strong survive.
Någfon tog bort mitt inlägg... men förut kom man iaf till flashback
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Det här borde få priset för årets i-landsproblem. "Jorden nära att gå under p.g.a attentat mot svensk hiphopsida".
vad sägs om detta i-landsproblemet? min fot har somnat så kan inte gå till kylskåpet och hämta glass på 5 minuter
Jag tycker det är koolt att han gjorde det faktist. Hacka är enligt mig sjukt fin konst!
now you know.
känns väl ganska nära graff, man får varken jobb eller pengar för det, och det är bara onödigt.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
en kompis jämnförde det som lika nödvändigt och syfte som graffiti..
Inga lösenord har läckt vad jag vet, förutom adminlösenordet som var "bajsröv". :)
...och det är det som är så fint med whoa!
jag jämförde också det med graffiti när jag skrev mitt meddelande, men så tänkte jag attatt nån kanske ville skapa konflikt om varför jag tyckte det. och jag är konflikträdd !
now you know.