Looptroop - Spraycan stories.
Hej har letat efter låten spraycan stories i år o dar och undrar om det är någon här som har den och kan maila den till mig. Mvh.
den finns tyvärr inte som laglig mp3a utan bara på den 12"/EP den är med på så du får ta och köpa den (begangnad).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har den på vinyl ^^
Allt är sant på internet.
LoopTroop gänget har sagt att dom inte har nåt emot att folk laddar ner deras äldre material på mp3 som bara finns i få ex och på vinyl så ladda ner låten på dc++ t.ex men supporta det nya som LoopTroop/Promoe släpper. Peace.
höhö jag har den på mp3a (:
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
höhö dyrkan ? Då är vi 2 (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har aldrig förstått varför folk på den här sidan skryter om att de har låtar på mp3or, hjälper ju inte direkt han som letar efter låten
hehe skryta om en mp3a på den låten.. är ju jäääte svår att få tag på :P jag vet inte hur moderator/admins ser på det, men är ju inte så svårt att speedysharea den annars
den är med på ett album jag har på mp3:D
HeterAis
Fiyah P25 Förstår inte varför folk säger att man ska leta efter begagnade vinyler som i praktiken e omöjliga att få tag i. Tror du i övrigt att det gynnar Loop troop om någon köper deras begagnade vinyler från en privatperson än om någon sprider den rågamla låt någon letar efter?
one: jag brukar säga det för att upplysa var den finns (lagligt) då det kan vara intressant för den som frågar. men visst ser att du har en poäng. och nej, jag tror inte det gynnar Looptropp alls att folk köper deras saker begangnade. Största anledningen till at jag stör mig på att folk säger att de har den på MP3 är att de oftast bara gör just det (säger att de har den) vilket är av noll intresse för trådskaparen. har du den som mp3 och det (som det verkar vara i detta fallet) är ok att man delar med sig av den, släng upp den på sendspace eller något så han/hon som letar också får den som mp3a. annars behöver du inte berätta att du har den.
Fiyah P25 yes helt klart, men du sa ju inget om sendspace tidigare utan bara att man ska jaga en gammal 12'a som inte finns.
skicka upp den nån, jag har den tyvärr inte och kan inte dc'a på jobbet.
ville looptroop tjäna mer pengar skulle man fan ge ut en samlingsskiva med allt gammalt eller pressa upp en ny edition av allt. grabbarna verkar ju inte vara businessmen eller väldigt lata i vissa syften. jag ville inte ha en LTR t-shirt, jag vill ha gamla vinylerna :)
Den är med på From the waxcabinet förövrigt
one: det för att jag inte har koll på om LTR tycker det är ok eller inte. i andra fall skryter folk om uppenbart olagliga mp3or med. håller med (har iof det mesta gammla) de borde pressa upp allt gammalt, iaf en CD-samling med det på för de som saknar vinylspelare men ändå vill äga. typ en B-side samling med allt gammalt på med
Fiyah P25 yes
en b-side samling vore ju så tungt! fatta att få dom där gamla klassikerna i bra kvalite. iof ska det väl knastra lite, men ändå inte vara en mp3's rippad från ett gammalt kassettdäck som de flesta man hittar på DC är...
ja, vinylversion av alla gammla tapes med. blev glad när Punx Not Dead kom på vinyl (har inte fått tag på Tapet ännu heller)
jag kan slänga upp på sendspace så vida moderator eller admin tycker det är okej och inte bannar mig haha :) något jag har letat sjukt länge efter är deras första kassett "superstars" som absolut inte går att hitta på mp3 eller annat.. det man hittar i mp3 under namnet superstars är b-sidan på waxcabinet tapet
tror mig ana att tapet Superstars låter skit. tror embee ska ha rappat på det också?
Fiyah P25
LoopTroop blir nog förbannade över att kids lägger en 1000lapp för nån gammal LoopTroop vinyl. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: LoopTroop har själva sagt att dom tycker att det är ok att ladda ner deras gammla grejer som t.ex bara finns på vinyl/tapes men gärna supporta det nya som släpps och gå på spelningar o.s.v Tror man inte på vad jag säger så får man fråga LoopTroop i deras gästbok eller på myspace. Jag tror att dom flesta svenska hip-hop artister/grupper tycker så. Sen finns det så klart folk som laddar ner precis allt och vet inte vad supporta är.
Även om man nu söker efter en låt och den bara finns på vinyl 12 för 89 kr och man saknar skivspelare. Ska man då köpa en skivspelare för att kunna spela den låten och känna sig laglig? Ladda ner säger jag och köp artistens skiva och gå på spelningar med artisten/gruppen. Men detta är bara min åsikt.
one
Superstars tapet har inte många hört här på whoa. Det Superstars tapet som finns på dc o.s.v är inte det riktiga superstars tapet. Det riktiga Superstars tapet har denna låtlista:
Intro Nuttstyle Micskills Flowin’ Like Piss Interlude Bringin’ Home Da Bacon W.A.C.K. Superstarz Outro
Jag har själv bara låten Bringin’ Home Da Bacon på mp3 och det är det ända jag har fått tag på från det tapet på mp3 iaf. Har haft chansen att köpa tapet för massa år sedan men säljaren ville ha för mycket betalt och man kunde lika gärna ha blivit blåst om man nu skulle ha köpt den. Så är det nån som sitter på Superstars tapet på mp3 så betalar jag t.o.m för att få låtarna.
tror inte looptroop bryr sig vad folk betalar för begangnat.
dom blev ju inte så glada på kashal-tee när han försökte kränga beyond k-line epn till nån unge för 700 eller va de va. sen kan jag skryta med att jag har hört superstars tapet ;D
Om nu spraycan stories fortfarande är aktuell för trådskaparen släng iväg ett PM till mig
http://www.sendspace.com/file/6v2pb5 här får trådskaparen, spraycan stories..
AIex P24 du skulle göra min dag om du laddade upp den låten. har försökt hitta något från det tapet eller hela tapet hur länge som helst! ladda upp!
precis som du säger, det "superstars" som finns på mp3 är fel.. dom låtarna är från waxcabinet. sjukt svårt att hitta riktiga
AIex P24 min vän har tapet.
skrivet titel med flow på det av promoe himself
jag har superstars tape , Fuck a record deal , Heads or Tails , The Wax cabinet , unsigned hype ep ,punx not dead , modern day city symphony .. på mp3
deadjohan X0
Minns det hehe, han sålde ju fortfarande gamla ex av beyond k-line för 400 kr, han hade t.o.m en tråd ute i köposälj på whoa där man fick köpa den dyrt av honom. Då var det nån som sa det till looptroop och dom tyckte inte att det bar så schysst eller nåt liknande.
Bikarbonat P21
Ja visst kan du få låten, har faktiskt aldrig spridit den själv vidare. Maila över din mailadress så skickar jag över den genom email. Kvalitet e faktiskt riktigt bra enligt mig för att vara rippat från ett band.
one
Be din polare o lägga in den på datan så betalar jag för att få den.
hansomknarkar P19
Kolla din låtlista för superstars tapet och stämmer den med denna lista så får du gärna höra av dig.
Intro Nuttstyle Micskills Flowin’ Like Piss Interlude Bringin’ Home Da Bacon W.A.C.K. Superstarz Outro
hansomknarkar P19 ja om du har med den riktiga låtlistan så hör av dig till mig också :) eller ladda upp allt.. letat som fan
AIex P24 skicka gärna den låten annars om inte hans lista är rätt hehe
Producent
2008-04-27 00:59
jag vill också ha superstars tapet, den som har de riktiga hojtar!
http://www.soundcloud.com/luegoods
"ville looptroop tjäna mer pengar skulle man fan ge ut en samlingsskiva med allt gammalt eller pressa upp en ny edition av allt. grabbarna verkar ju inte vara businessmen eller väldigt lata i vissa syften. jag ville inte ha en LTR t-shirt, jag vill ha gamla vinylerna :)" Andledningen till att de inte gör detta tror jag är att de inte gillar sitt äldre material lika mycket som det nya de släpp. Och vill förmodligen ge all energi åt att pusha ut de nya materailet de släpper istället för att släppa massa gamla låtar igen...
kolla på dc++ sök efter roots massive, hyffsad hub.
AIex P24 &
Bikarbonat P21 nej det va inte samma playslist :( jag har
01-three_sick_steez-lps´
02-test_the_best_feat._akem-lps
03-the_waxcabinet-lps
04-aint_no_fiction-lps
05-bone_the_mic-lps
06-no_chorus-lps
07-lyrical_o.d.-lps
JAg har den på kassett som är avspelad från en bränncd som är tagen från en mp3a som är rippad från vinyltolvan.
ingen som hade superstars tapet?