Looptroop Rockers 2 nya skivor

Svensk Hiphop - Allmänt

Looptroop Rockers 2 nya skivor

...De säljs på deras tour och är en "best of" och en med låtar som har blivit ommixade eller outgivna låtar.

Har någon hört skivan med de outgivna låtarna? Den säljs endast on-tour och ingen annanstans, vilket är lite tråkigt.

Nån slags låtlista vore kul och se också.

i get more pussy then panty!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
ojdå, synd att den inte fanns när de spelade i Stockholm förut.

de fanns säkert. :)
The Rarities:

01. Barney Bilen
02. Long Arm Of The Law 2008
03. The Building (Krazy Fiesta Remix)
04. 021 (Feat. Kekke Kulcha)
05. Flyers
06. Innerviews
07. Looptroop Radio
08. Gotta Be A Way (Feat. Cunninlynguists)
09. Denmark Style
10. The Biggest Hustle
11. OH OH
12. A Modern Day City Symphony 2008
13. Looking For More Love
14. 5 Out Of 5
15. Kill You Style
16. Punx Not Dead
17. Naive (Stay Gold remix, Feat. Timbuktu)
18. DVSG
19. Magnetism (Feat. Form One)
20. Topp Doggs (Feat. Petter)
21. Feel So Good (Feat. Timbuktu & Chords)
22. Rumours
23. Do My Do
24. Praying On A Liver (Feat. Allyawan, Adam Tensta & Lazee)
25. Take On These Walls
26. The Building (Chords & Jimmy Ledrac Remixes)
27. Heads Day Off (Feat. Timbuktu & Chords)

Pratade lite med Promoe på Hultsfred.. Han sa att de förmodligen göra en "riktig" låt på "Barney Bilen"-beatet i framtiden..
Jockish @ B-vik
Dessa borde ju delas ut gratis till de som payar för att se en spelning, inte mycket nytt och vem fan vill betala för best of plattor från Looptroop? Går ju emot sig själva enormt, fast det har ju pågått ett tag nu
va?
pool P0
vad jag förstår var det ju en massa ommixade låtar + osläppt matrial så ja det är säkert många som köper till rätt pris, ja skulle då göra det utan tvekan looptroop äger! pz
S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!
De fanns ej på Stockholm spelningen. Vill ha skivan!

fan vill ha denna...
För fet utländsk och svensk hiphop på vinyl - www.coulisse.se
Jag köper aldrig skivor, men det lät ju intressant. Iofs så kommer den ju vara lika enkel att ladda ner som allting annat om ett tag, men risken finns ju att jag sugs med och köper den mot mina principer när jag ser dem i sommar.
Men låtlistan verkar ganska torr och trist...
blæ.
nya loop troop eller "loop troop rockers" är bara pinsamt och dåligt, ingen som håller med mig?
drphuck>

vafan? vadå "nya"..

looptroop har alltid varit looptroop rockers! sen att de väljer att kalla sig det officiellt nu spelar väl ingen roll!

nej de är svinbra och kommer alltid vara svinbra.
kul att de bytat sound också. hade varit trist om alla skivor låtit likadant.

vill man lyssna på The struggle continues gör man det, vill man lyssna på Trance Fat gör man det.

DU är pinsam och dålig

^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
då kan man alltså köpa den på peace and love ?
soundcloud.com/jerrones
Jag ville köpa den, men det lyckades inte under Hultsfredsfestivalen, trots att jag bad dem själva om det vid signerings-grejen...
Hälsningar från Finland:
http://www.johankvarnstrom.com
Tycker det är schysst att de tar ut svängarna lite och testar lite mer elektroniskt stuk på Good Things. Schysst partymusik! Däremot var dom inte så jävla bra förra veckan här i Västerås utan gav ett rätt såsigt intryck.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Good things är helt klart LTRs bästa platta hittills, i min mening.

Vilka låtar är med på "hit" skivan?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
dom ska på kirunafestivalen, så man kan alltså köpa den då?
You like the smell of males on your mattress!
crew p22
"Jag ville köpa den, men det lyckades inte under Hultsfredsfestivalen, trots att jag bad dem själva om det vid signerings-grejen..."

Skivorna tog tyvärr slut ganska ganska fort. Nästa gång kommer det förhoppningsvis finnas betydligt fler ex.

I Västerås så var tyvärr ljudet kasst då festivalen hade fått feta restriktion om ljudnivån.
*sniff sniff....hmmmmm* (••)
1 Folk Öl = 2 mackor
simp
Det borde väl gå
TheC
"Skivorna tog tyvärr slut ganska ganska fort. Nästa gång kommer det förhoppningsvis finnas betydligt fler ex."

-Okey, men alltså, det verkade inte som om det var problemet. Vid signeringstillfället frågade jag Embee om skivan, och han frågade om någon hade någon skiva på sig just då just där, vilket ingen hade. Men han sade att de skulle komma ner till scenen och sälja dem efter konserten, men tja, jag orkade bara vänta en halvtimme... Nåja, whatever. Lustigt bara när den vara festival exklusiv.
Hälsningar från Finland:
Fett grymt grabbar, vart kan man köpa skivan da???!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pinsam och dålig för vi tycker olika AEAP? right du verkar förnuftig..

jag tycker iallafall att det är helt värdelöst, sen om du är nån patetisk skärmrunkande guldmunk som tycker illa om alla som inte tycker som dig så är det ditt problem, men mannen, gå ut o se lite folk det kan göra dig gott

min åsikt är iallafall att hiphopen dör ut, adam tensta sveriges hiphop kung? laze-e med kayslay? en av sveriges största hiphopgrupper börjar göra popmsik? klart vissa gillar det, vissa inte.. men du behöver inte direkt börja jiddra för att jag frågade ifall det var nån annan som tyckte som mig
drphuck:

lol! har du problem eller?
"patetisk skärmrunkande guldmunk" hahaha vafan kom det ifrån

missade du att jag skrev " ^^ " efter mitt inlägg eller.

Haha, egentligen när man tänker efter så har du ägt dig själv lite
fan va fett med en krazy fiesta remix. Riktigt tungt!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Krazy Fiesta Remixen har släppts som gratis släpp tidigare. Tyvärr är den inte så bra som man hade kunnat tro
http://www.iamthereasonwhy.com/
raritiesskivan är skitkul, massa roliga grejer. moneybrotherversionen av looking for love bland annat! gav den i födelsedagspresent åt min syrra, signad av promoe, nu älskar hon mig hehe
http://www.myspace.com/elbjornbjorn<br>
vill hooka denna asså
hets, stress, fest!
maila looptroop så löser dom det.
schysst med outsläppta samlingar, förmycket av looptroop går ju bara inte att ha!
bara på spelningar huh? sålde dem samlingen på Hultsfred eller peace and love festivalen i år?
with love. Caroline
Malin säger: dom ägde på hultsfred!! WOOOHOHOii

ja sköt palme och satte persson i klistret, om snuten bara visste de va looptroop-terorister
som sköt stadsministern för 12 långa år sen, å hårt sen, de va mathias å mårten
One good thing about music
it's when it hits you you feel no pain.
Kaattaa
Vaa? Spelade dem Jag sköt Palme?!
kaattaa.. hmm har fått för mig att det är christer (vilket syftar på christer petterson) i klistret.

looptroop är ett gäng hycklare ni, som har varit med från start vet vad jag talar om

ja!, vi släpper en skiva med låtar som var för dåliga för att vara med på dom andra skivorn ^^
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Looptroop TO THE END.

Malin som skrev ju;)
Men YES dom va grymma, stod aslångt fram och röjde, va så trångt så ja stod på ett ben :D
One good thing about music
it's when it hits you you feel no pain.
Ingen som kan ladda upp denna? Kommer inte att åka på nån spelning med LoopTroop och dom flesta är förmodlingen slutsålda nu. Inte heller kan man köpa dessa samlingar på mp3. Vad tänker LoopTroop med? Ladda upp ni som köpt.
För fet utländsk och svensk hiphop på vinyl - www.coulisse.se
i've got this two... en hel del låtar på the rarities som man inte hört förr. lite larvigt att dom vrålar över låtarna dock, typ "watch us make another decade of iiiiiiiit!"
Moderator

2008-08-10 00:45
AIex

Det är bara till att droppa dom ett mail. Dom har tryckt upp fler.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Jag skrev mail för en månad sedan, utan svar... jävlar vad segt.
Hälsningar från Finland:
maila igen då, jag mailade för tre veckor sen och fick skivorna i lådan några dar senare.
Nån som vill slänga upp en tracklist på The Hits? Kunde vara intressant att se vad dom valde att ta med för låtar där.
1. the struggle continues
2. long arm of the law
3. rainbow faces
4. zombies
5. bandit queen
6. hurricane george
7. thief
8. looking for love
9. night train
10. don't hate the player
11. chana masala
12. the building
13. a modern day city symphony
14. fly away
15. fever
16. naïve
17. dm 87
18. fort europa
19. last song
Rarities går att ladda ner åtminstone, ifall detta inte kommit fram redan.
 i en värld där alla vill vara näst-längst-fram bögen
20. Topp Doggs (Feat. Petter)

det är väl inte en raritet? en av dom absolut bästa låtarna någonsin dock
But they don't give a fuck, cuz they're street struck!
Graffare

2010-09-29 13:37
Har båda signerade, bara så ni vet