kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos. inte målaren tillståndet
damn va fett
hets, stress, fest!
Vafan gör han en sån här grej i Göteborg för och inte i hemstaden?
Redline!
Producent
2008-08-08 15:27
fan vilket drag det var! nice
Tycker också att det verkar sjukt att han inte gjorde det i sthlm?
Håller med sjukt att han gjorde det i Göteborg , men vem vet kanske blir en fet gratis konsert i sthlm =)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
jävla grymt!
Jag bara skämtade.<br><br>
otroligt fett. förstår inte varför publiken inte rev stället, mesar! hade väldigt gärna sett detta
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
finns det inte längre klipp? för det var inte allt va?
det finns en chat! missa inte den...
Toastare
2008-08-09 02:19
Dr.Octagon, för att ni sthlmare har fullt upp med att fira 080808
Jag skyller allt på Emma!
Satan vilket drag det verkar ha varit! ...nu blir det Top Doggz på repeat resten av dagen
JKIBMM
BountyBoo: Det var ju shitloads med andra popartister i stan igår (i guess) så han hade passat in som handen i kakburken.
Redline!
Webmaster
2008-08-09 12:02
Sjukt bra på plats! Klockren avslutning på en grym spelning.
Fyfan.. första gången jag fick rysningar av youtube! Finns det mer filmer när han körde med andra artister? Och vem är gubben som kommer in i slutet?
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
rysningar.. att min brud är där och inte jag känns ju sådäär iaf. men jag fick höra live i telen woooow ;D haha tunnnnnngt
www.RekFoto.se
Toastare
2008-08-09 12:52
Dr.Octagon, men det hade nog ändå inte passat in... way out west är ju så mycket grymmare.
Jag skyller allt på Emma!
ouff! love this soong
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
Moderator
2008-08-09 14:17
Rysningar indeed! Förresten, är det mina hörlurar som är paj (det är dom iofs), eller är det inte originalbeatet?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
finns det inga fler videos? sjukt fett alltså...
http://www.goteborg.se
Nope inte orginalbeatet. Han kanske körde det på way out west för så många av artisterna lirade där? Lätt att få med folk att ställa upp på scen om dom ändå är där!
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Jag vet en sak som är väldigt akward med det här klippet... killen som skriker "Loop Troop" i början (gissa vem).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ohja, rysningar! och som nån mer va besviken att inte publiken went MAD, är ja med. men ack va fett! Big up Petter som har hållt fortet i 10 bast!
Twelve Tribes of Israel
Grymt !
soundcloud.com/jerrones
Att han gör de här i göteborg de e ju för fan skandal, spelningen ser nasj ut dock men inte lika fet som chords i uppsala mohahaha
Vet inte om nån redan skrivit men Petter lirade på ju på Mosebacke med utsikt över hela STHLM för nån vecka sen..
någon som vet var den nya låten kan höras?
chase the clouds away
Freddez: Kolla min blogg... )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ångrar att jag inte drog dit..
Aggro: Vem då? Ken blev sur för att han inte blev bjuden, står iaf på hans blogg
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
nåt som inte Ken blir sur över?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Looptroop på svenska! *rysningar* Fyfan vad grym youtube video.
Har börjat spela in nu. Men jag har mest jobbat på den mörka skivan först. Så om det finns nå tunga producenter där ute, och om ni har några riktigt fett mörka och sorgsliga beats så maila dom till
[email protected] jag lyssnar på allt. Är mitt i en riktigt skön skriv period och spela in. Deet är det här jag älskar!!!!
Peace
PS:
Jag får fett med mail om Way out West och 08 festivalen och voice dagen. Jag har inte fått en inbjudan till nån av dom. Och helt seriöst så känns det lite konstigt för mig också. Speciellt Petters 10 års gig. Känns skitskumt att inte vara delaktig i det. Och det känns lite inuti att han inte ens frågade mig. Men fuck it, jag tycker Luger är fula i allt mot mig och det är väl därför. Dom stoppade mig på Jay Z så varför inte här med??? Men Petter borde ha balls att iallafall bjuda mig, jag om någon har backat hans karriär. Kefft som fan. Riktigt tråkigt Å andra sidan så har jag ett 10 års 10 plattors jubileum som väntar så fuck it!! Men när dom sen linar upp svenska “så kallade eliten” i kungsan för ungdomar och på voice dagen sä det ett sånt event som jag aldrig blir bjuden på som “Ken”. Alla gånger jag spelat där så har jag bjudits av någon annan artist. Dom tror väl jag ska ta en lina på scen och kasta ut gratis gräs till ungdomarna eller nått. HAHAHA men jag fattar er, och jag vet att ni vill se mig där men dom bjuder aldrig mig. Fett skumt. Men men, Fuck em och skrik Ken så högt ni kan som ni brukar. hahaha peace
Ken
Vad ken skrev angående konserten.
Moffacurry: heh...jag.
Det här är problemet med Youtube: Att osläppta låtar som körs live, kan filmas av vilken tjabo som helst och läggas upp på nätet (Jag hoppas att upphovsmännen inte talar illa upp av att det här läggs upp, men jag passar på att gratulera dom för att ha lyckas åstakomma nåt som med största sannolikhet kommer bli sensommarns stora hit).
så jävla töööngt
WWW.ISMEN.NU
Det finns en relativt kvalitativ film med nästan hela låten uppe på
Git Something
Uptown med Robert Zillén och DJ Akilles är tillfälligt satt på paus. Under tiden kan det vara bra att hålla ett öga på www.goddamnit.se/gitsomething
Aggro P24: haha tänkte det ;)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
helvete detta var helt sjuuuuukt! fan vad jag skulle velat vara där
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
Daaaamn! Och jag som tackade nej när en kompis undrade om jag skulle med...
Det är visst original beatet proddad av Salla,TSB!
Rysningar... om petter skulle komma till malmö idag och kicka den med grabbarna, fyfan vad bra.
now you know.