I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-10-05 16:02

I <3 Hip Hop

I <3 Hip Hop

Hejsan alla hip hop älskare!

Idag är jag lite upprörd och nu vill jag dela med mig.

Jag träffade min granne igår och han visade mig sin nya t shirt som han köpt på:
http://www.drella.com/shop/
där artiser säljer sina produkter. Min grannes t shirt var från petters kollektion och är en
I <3 hip hop t shirt och hjärtat på tröjjan är format med följande artisters namn:

Chords, Ayo, Don Diego, Adam Tensta, Looptroop, Timbuktu, AFC, Hearin Aid, PH3, Natural Bond, ADL, Organism 12, Ken, Blues, Form One, Vendetta, Latin Kings, Snook, Afasi & Filthy, Lazee, Ison & Fille, Spotrunnaz, Mange Schmidt, Infinite Mass, Paragon, Sherlock, Advance Patrol, Cherno, Swing, Taro, Sleepy, Feven, Peshi, Large, Sons Of Soul, Amato, Viet-Naam, Superci, Miki


nu är min fråga .. vart är houman? varför håller han houman utanför när ken, blues och ayo nämns .. är detta personligt eller och vilka mer tycker ni saknas på den så kallade i "love" hip hop t shirten. är jag larvig som blir upprörd över en sådan sak? min åsikt är att ett flertal artister skulle kunna strykas så att bland annat en som houman skulle få plats eftersom han har funnits där i så många år och med sin alldeles egna stil skapat känslor och låtar som är för alltid är inrisspade i hip hopens riktiga hjärta!


men jag vet inte .. det är väl en smaksak!?

åsikter snälla!

tack

never change