Recension: Petter - X. Presentera din egen Petter - Greatest Hits Här ligger en recension på Petters nya skiva X som ska sammanfatta Petters rapkarriär: Länk till http://blog.whoa.nu/2008/12/13/petter-xÄr den korrekt? Saknas det några låtar? Är den bra eller dålig? Langa din egna lista och kommentera här i trådenMin egen Petter - X:1. Petter - Mikrofonkåt2. Petter - Vinden har vänt3. Petter med Kaah - Du vet att jag gråter4. Petter - Mitt Sjätte sinne5. Petter med Kaah - Ut och in på mig själv6. Petter med Thomas Rusiak och Profilen - Håller Fortet7. Petter - En banger8. Petter - 100%9. Petter och Looptroop - Top Doggz10. Petter - Tar det tillbaka11. Petter och Robyn - Ondskans tänder12. Petter med Pst/Q och Castelo - Pissar på dig13. Robyn med Petter - Det gör ont ibland14. Petter - Samma samma15. Snook med Petter och Veronica Maggio - Inga problem (remix)16. Petter, Thomas Rusiak, Peewee och Eye n' I - Eller?17. Petter med ADL - Rostig kärlek18. Petter med Fille och Freddie Wadling - Soptippsvärld