Riktigt sugen på både den ekologiska haklappen och paraplyet...
på fullaste allvar?
Dom dagarna är förbi...
HAHAHAHAHA
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
FREE KiNESEN OCH BABYFACE! lol
Blunted in stockholm
Fresh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-12-16 22:21
Ska ta koll på den, grabbar! Ser fresht ut bland kläderna... måste ta koll på sidan lite nogrannare. Peace.//A2K
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Kartellen måste snott alla dom där kläderna någonstans och bara tryckt massa grejer på allt dom snodde. Känns ju lite konstigt med haklapp och förkläde osv. Sen är det ju sjukt dyrt också. En tygväska som dom säljer för 300 spänn får man ju vanligtvis med gratis.
PAO!
alltså visst, loggan och t-shirtarna ser okej ut. men varför i helvete ha en ak-47 stort som fan på hela framsidan? de ville ju inte bli förknippade med sitt förflutna kriminella, yeah right. känns som små barn som tycker att det är häftigt med vapen. damn.
http://www.goteborg.se
Akn är på baksidan. AK47:an representerar väl ordet "rebell". PrOGramrebeller . Grymma tryck. Kommer haffa något utan tvekan. Men gucci-priser vafan.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
dyrt.. tryck själva istället
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit vilka priser, versace eller?
För "
da real kitchen gangsta " typ...
Producent
2008-12-17 13:46
Dom e fett sköna dom shonnarna! Har all kärlek åt deras promotion av sig själva. Riktigt grymma kläder va de också. När paran finns, så borde man tjacka! Peace.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Du låter för övrigt som en förbannad idiot när du skriver/pratar sådär. "bazz aina" var nog det mest hysteriskt roliga jag sett på senaste tiden, och det är inte på sättet det är meningen att vara roligt heller...
haah lätt at man kirrar en " Bazz aina" tröja, haah fan va ful
måste bara...
kattigaste modellen någonsin:
d-yikes
Blunted in stockholm
"bazz aina" var nog det mest hysteriskt roliga jag sett på senaste tiden, och det är inte på sättet det är meningen att vara roligt heller... Jo de verkar vara på din nivå:)
Ja det är delade meningar när det kommer till Kartellen...Hat/kärlek. Tänkte berätta lite runt spreadshirt(plattformen vi ligger hos heter så).Vi har ingen kontroll över deras produkter,dom har en lista av produkter man kan välja mellan för att trycka våra grejer på. Vi har lagt på i genomsnitt 150kr/plagg. Gucci,Versace priser är att ta i...Såna tshirtar kostar minst 1000kr. Det är stora tryck av kvalitet,dom tål hur mycket tvättar som helst osv.Vi är inte så nöjda med spreadshirt eftersom vi hade riktigt feta tryck som inte gick igenom,pga att dom trycker inga detaljer.Vi fick göra en mycket enklare version av våra grejer och vissa feta tryck var för detaljerade för att göra om dom. Vi har en annan deal på g med en tryckare som kör detaljerat och så har vi sammarbete på g med flera nätbutiker. Det här får duga så länge,det kommer att bli både billigare och BÄTTRE i framtiden.Till våren har vi nog en fet kollektion. Tackar alla fans för supporten och alla hatare för motivationen hehe.F.T.PF.T.W
feeeta klader Kartellen! Jag digga den AK 47 trojan o sa klart Free Kinesen & Baby Face!!!
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO
bazz aina tshirt!!!!!!!!!!!!!!!!
A.C.A.B
Shit vilka priser, versace eller? handlar ni era kläder på willys eller? helt vanliga priser. haha förövrigt så måste jag bara säga att det är sjukt tungt att sälja paraplyn och haklappar med sin logga på, kul att se något utöver det vanliga utbudet av t-shirts.
vad är normalt för dig när en t-shirt kostar 400? KLISTERMÄRKE för 100kr? Vissa saker hade ju ett relativt normalt pris men det är ju inte direkt average. Dock ganska många feta saker.
hold your hands in the ayer!
400 för en t-shirt är ju inget speciellt
ne precis..glid in på zoovillage,cali eller gulan, inte många feta tees under 400 kr...
ja, men skillnaden är väl att det är märkeskläder. Jag vet att dom inte kan ha lågt pris pga inga fabriker, inte många som köper, blablabla, men det är fortfarande ganska dyrt.
e man 15 och åker moppe så är det dyrt
sla lätt styra en hoodie!!passar bra till kartellen jackan :D biggediupps änna!
Hur kan dom behöva cash när dom sponsrar sig själva med bankrån?
yessir, mycket vill ha mer :P
I got more kicks than Jackie Chan.
yessir: om du läser lite högre upp så kanske poletten trilar ned..e du verkligen 28?
HitEm Movement hehe santftwmf Var ska jag läsa, e inte så jävla intresserad av ett svar att jag läser allt skit i den här tråden. ja, jag är 28 om det nu är relevant på något sätt? Blev du förnärmad av vad jag skrev? Är det fel i hövvet på dig?
du ställde en fråga, så jag antar att du då är "jävla intresserad av ett svar" jävla nolla
ftwmf hahaha gå o lägg dig din pajas
ftwmf Köp du dina 10 klistermärken som du kan ha på ryggen för 1k.
internetkrigare alltså.. så jävla balla
haha.. Syftar du på mig?
ftwmf du e ju helt cepe. hur fan kan man ens ta åt sig av vad jag skrev först haha
yea bakom skärmen..e du helt jävla dum eller? om du skriver här så får du väl för fatta att folk reagerar på det du skriver ? kom o säg det istället horunge
Shit vilka priser, versace eller? handlar ni era kläder på willys eller? helt vanliga priser. Shiiit word på demento haha skratta till, de kostar att vara en stilare fattiglappar. Sluta va så förbannat snåla feta kläder juue. Bazz aina fräsh, kartellen 100 % gangsterliv svöör jiddra eyy alright?. Mer skön musik åt folket kartellen jag e på er sida. fuck små snubbar på whoa kaxiga bakom datan möt kartellen ist o säg det. inte kaxa inte kaxa nu aiight?
Geni
... blir så trött. Tycker att Kartellen är feta men vad är det man ska säga till dom IRL? Att deras kläder är dyra?
Padawon P18 Om du inte vore helt jävla efterbliven hade du förstått
Tycker att Kartellen är feta men vad är det man ska säga till dom IRL? Att deras kläder är dyra? Haha, klockrent ;)