I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

låt text sökes(T-roc - Younger days)

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2009-01-03 15:38

låt text sökes(T-roc - Younger days)

tjena, till att börja med kan jag säga att jag inte har en aning om det är något förbud mot såna här slags trådar, men men om det nu skulle vara förbud skulle jag gärna vilja ha ett ord med någon av moderatorerna om vilket forum jag ska vända mig till. :)



jag har googlat runt i flera månader och sökt efter både T-roc själv och hans låt text "younger days" Så om någon skulle veta hur jag kan få tag på den/honom vore det grymt schysst..

Anledningen till att jag vill ha tag på honom eller låttexten är att jag har blivit otroligt rörd av låten och jag har lyssnat sönder den väldigt länge. Den är utan tvekan en av de bästa låtarna jag någonsin hört.

För er som inte har hört den kan jag lägga upp den, så fort jag tar reda på hur man gör.. dock vet jag inte om det är tillåtet?! och jag tror och hoppas verkligen inte att t-roc själv nu skulle ogilla det.

Ta gärna detta seriöst. Jag är ett stort fan av både hiphop och musik i allmänhet och jag är 120% seriös med den här tråden. Om det inte vore för att jag är så fast i låten skulle jag aldrig ta mig tid att skriva detta.

Peace allihopa,