I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför?! But why?

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2009-04-05 10:24

Varför?! But why?

Varför gör alla svenska pissluffarrappare discolåtar?
Det började (tror jag) med adam tenstas my cool som va
en rätt så harmlös flört med house i form av att addeboy vs cliff
som proddade låten.
Sen kom michael jackson rapparen Leifi med sin låt rock away (alla har det, de e cool!)
och viskade om att han lyssnade på limp bizkit!? :S Bara där borde man ju bli straffknullad hårt!!!! Men det har väl hans pimpdojsförsäljande farsa fixat redan.
Efter det beklagade sig afasi och filthy över jobbsituationen i sverige. Deras skiva som i för övrigt var bra men lite bajsnödig fuckades ju ur totalt av den värdelösa radiodänga.
Och vad händer nu då? två blöjbarn samplar en schlagerlåt och mässar "det blir mayhem" jaa du florenz!? Var blir det mayhem? I din pappas plånbok efter att du maxat ut hans kreditkort på caliroots?!
Finns det nån som tycker det här är bra på riktigt?! Inte bara dr alban garv o hahhaha va kul utan verkligen diggar den här skiiiiiiiten? Jag får psykos asså!
Vad kommer hända i framtiden då? Florenz och den andra snubben ställer väl upp i melodifestivalen för deras balla di balla di maya hiiiiii låt lär ju gå hem hos offrena på balkan.
Näe det är så jag spyr!
För att inte tala om looptroop och timbuktu.

(Inlägget ändrat av Midas 2009-04-05 16:11:03)

(Inlägget ändrat av Oracle pga personangrepp 2009-04-06 02:19:31)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.