Alexis Weak - Farväl Gullmarsplan
Kan gott och väl bli det fetaste sen vi mot världen eller vad tror ni? Viva La Vida samt hans vers på Rapclashmixen på Strawberry har gått på högvarv i min mp3a i alla fall. Så vad säger ni, ska vi börja hypa på ritkigt nu? Låten i trailern är ju skitefet också! Hypemode!
- Välkommen till Illuminati, vad vill du ha? - Jag vill ha bas!
när kommer de albumeet ut då??
Ingen aning, vi får väl lyssna på EP:n först! Album är ändå rätt omodernt tycker jag!
ja när fan kommer EP:N då??????? :P
Alltså allt står ju i länken jag postade, mer vet jag inte eftersom jag bara såg den på Twittan:
New EP by Alexis Weak called "Farväl Gullmarsplan" featuring artists like Teki Latex (TTC) and Lorentz. Out MAY 18TH on La Vida Locash. Album dropping late 2009. Weak!!!!!!! Tracklist: 1. Farväl Gullmarsplan 2. Inne På Klubben feat. Teki Latex (radio edit) 3. Inne På Klubben feat. Teki Latex (orginal) 4. Frys Ner Mig feat. Lorentz 5. Disney På Is 6. Släpp Sargen www.lavidalocash.com myspace.com/alexisweak
Eller hur, jag tror det bli mayhem!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kommer säkert bli fett, diggar hans stiiiil
Soft att jag inte är ensam om att hypa. Men, när skiten slår fläkten kommer nog folk börja hatea på honom lika mycket som de hatear på Lorentz & M. Sakarias tror jag.
alla som hatar Lorentz & MPunkt borde också hata detta?
Jag "hatar på" Lorre & Martin för jag vet att de är kapabla till så mkt mer än kommersiell pop skit. Den här Alexis har jag inte hört tidigare. Han hade en speciell stil, utan tvekan. Om det är speciellt in a good way vet jag inte riktigt, det var inget jag fastnade för iaf. Kul dock att han kör och att vissa diggar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grejjen är,, när folk märker att det går frammåt bra för folk(i detta fallet lorentz och M.) så sticker det i ögonen på resten av blöjjrapparna på whoa,därav kommer hatet, ingen kan påstå att varken lorre eller m. är dåliga, för det är dom verkligen inte, sen kan inte inte kanse inte gilla den typen av beats som kickar på, men duktiga är dom och det kan iaf ingen här inne på detta forum säga imot.. Alexis Weak är helt o hållet en smaksak, jag har alltid diggar weaken, sen start! Han är tung och kommer defenitivt att bli något./Heshows
inne på klubben är ju så skön att man blir jätteglad.
PAO!
teki latex!!!!!!!!
Kan gott och väl bli det fetaste sen vi mot världen Vad dramatiskt det lät, som att vi mot världen kom för 5 år sen och nu äntligen kommer det något bra. :) Men jag tror att släppet blir fett. Dock inte i närheten av vi mot världen.
inne på klubben var fan nice :)
www.mofetajerre.se
Trendnet: haha jävligt point! Det jag menar med hatet är att han inte gör "äkta" hiphop som Whoa gillar. Därför funkar det att gilla när ingen annan gillar det för då är man cool och sitter inne på det nya. När det blir folkligt däremot så kommer folk börja hatea. Däremot kommer ingen hatea på Promoe eller Organism 12 eftersom de är tråkiga och därmed äkta. För mig är det tvärtom, jag gillade varken Lorentz eller Weak från början. Tyckte Lorentz var en keff Weezykopia och Weak lät som han inte kunde rappa. Men sen "lärde" jag mig lyssna på dem. Det är oftast den musiken som man gillar mest, tycker jag, när man verkligen måste anstränga sig lite för att ta till sig den och sedan inser hur genialisk den är. Då ligger den närmare en. En artist som är bra första lyssningen är oftast tråkig. Det finns ju dessutom ganska mycket forskning som tyder på att jag har rätt haha
inne på klubben var fan skitbra och speciell :)
Nu har väll EP´n kommit ut? vart får man tag på?
Jag köpte min på iTunes. Har bara lyssnat en gång hitills men det lät fett!
Ep:n finns på spotify! "Disney På Is" och "Släpp sargen" är dödliga!
Ohhhhhh! detta va fett. Nice att den fanns på spotify de gillar vi
Geni
astunga ju! men palla spotify, jag vill ha dom som mp3!!!!!!!
shit vad bra det här är! "Släpp sargen" är fan årets låt. Kvalitét på musik, texter och allt annat ... helt galet!
sjuka tracks faktiskt. rent tekniskt är han ju inte jättebra, men han är speciell och man fastnar för han! big upppppppppp
hets, stress, fest!
Låter som Fröberg en hel del.
Passande artistnamn om jag ska döma efter låtarna på myspace. Snubben kan ju knappt rappa. Tungt beat på Inne på klubben och Teki Latex droppar det tungt(hur fan fick dom honom att medverka?). Men shit, detta är inget jag skulle palla att lyssna på.
än så länge kan jag bara lyssna online, men jag ska köpa låtarna på klicktrack så fort mitt studiebidrag kommer. jag tycker det låter skitbra. han är ju technokillen som blev rappare och inte tvärtom.
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
det var ju inte alls najs
Blunted in stockholm
Inne på klubben är wack.
Fuck karma, I don't need karma!
ingen kan påstå att varken lorre eller m. är dåliga, för det är dom verkligen inte, sen kan inte inte kanse inte gilla den typen av beats som kickar på, men duktiga är dom och det kan iaf ingen här inne på detta forum säga imot.. Titta nu mycket noga: jag påstår att lorre eller m. är dåliga, för det är dom.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
TDWLTS sa: Däremot kommer ingen hatea på Promoe eller Organism 12 eftersom de är tråkiga och därmed äkta. Hmmm. I fallet Promoe har den vinden redan vänt. Samma sak har hänt t.ex. Snook, som var ganska hypade här på Whoa i samband med debutsläppet samt Adam Tensta och alla andra som faktiskt lyckats kommersiellt. Spelas man lite för mycket har man sålt sig.
Dock tror jag Alexis är lite för smal för att lyckas brett, så hype:en kan nog behållas. Hur som helst tycker jag det är skitfett, inte minst videon.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Titta nu mycket noga: jag påstår att lorre eller m. är dåliga, för det är domSäg mig, vad är det som är dåligt?
Choose a job you love and you will never have to work a day in your life.
grejjen är,, när folk märker att det går frammåt bra för folk(i detta fallet lorentz och M.) så sticker det i ögonen på resten av blöjjrapparna på whoa,därav kommer hatet , ingen kan påstå att varken lorre eller m. är dåliga, för det är dom verkligen inte, sen kan inte inte kanse inte gilla den typen av beats som kickar på, men duktiga är dom och det kan iaf ingen här inne på detta forum säga imot.. Källa på de fetmarkerade styckena tack. Eller är det så att du bara snackar en jävla massa skit och kallar det för sanning?
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Köpte denna skivan på iTunes igår, riktigt nöjd.. bara 36kr!
det skulle vara godkänt om det var freestyle men det är det inte.