|
|
|
|
|
Ismen & Gorillala till Hultsfred!
Jorå!
Gruppen som i framtiden kommer heta Gorillismen (logiskt va?) har gig på Hultsfred, så har ni vägarna förbi hoppas vi verkligen att ni kommer och studsar!
Fredag 10 Juli kl 00.00 på Rookiescenen!
läs mer på www.rockparty.se
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
Redaktionschef
2009-06-10 11:44
|
Respekt! Det är ni värda.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Alexander Juneblad - Parken EP | Nytt låttips: Zacke ft. Timbuktu - Minicall |
|
|
|
whack namn -_- hörde att det skulle bli coolt ju!
|
|
|
Som oracle sa, detta är ni värda grabbar!
|
|
|
Hmm, blir jobbigt att vänja sig med de namnet men men... ^^
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
Men varför i helvete slår ni ihop er med dom? Glömt vad han heter men han på C (?) som rappar i gorillala är så jävla dålig! Talfel låter det som och helt värdelösa texter.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
|
|
|
Callecuttar heter han, och är verkligen inte dålig på att rappa.
Men jag håller med om att slå ihop grupperna skulle vara en dålig idé, jag tycker Ismen ska vara Ismen och Gorillala var Gorillala.. Men, det är ert val, hoppas det blir bra iallafall!
Grattis till giget!
Hej
|
|
|
Ismen är fortfarande Ismen. Gorillala är fortfarande Gorillala. Gorillismen är en tredje grupp! Vi gör inte om våra grupper till en grupp, utan startar en helt ny! Så dont wörry!
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
isen P19
Haha, älskar dig också!
|
|
|
grattis :) soft me gorillaismen oxå, o soft att det blev en tredje grupp och inte en :)
|
|
|
Yoo! Fan vad fett - grattis boys.
Då är typ tre fjärdedelar av laxmacka crew bokade, det får man ju va nöjd med :)
www.mofetajerre.se
|
|
|
Word på Oracle!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
|
|
|
Hahaha nice! Att bli bokad till Hultsfred är verkligen inte illa! :D
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!
http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
|
|
|
så jävla fett! verkar ju däremot som man inte ska till hultan i år :(
http://www.myspace.com/akinonline
|
|
|
bästa kombinationen!! grattis
http://www.goteborg.se
|
|
|
Rekommenderas för dig som: ...gillar hiphop. ...undrar varför alla gillar brudar. ...har glömt att logga ut från Whoa.nu. hehe nice! Grymt kul att ni ska spela på Hultsfred!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
|
|
|
Vad naajs att ni gör en tredje grupp, trodde att ni "stängde" dem andra och de va jag lite negativ mot men med en tredje blir de bah najs! :)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
de blir förbannat najs kan ja säga !
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
niice!
vilken härligt osvensk kötthantering
|
|
|
OT; Mickelito, Jag har inte varit bra på att checka in sidan på senaste, men vad är nyheterna om eran efterlängtade EP? :)
Peace!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
|
|
|
en av nyheterna är väl att det inte är en EP längre, utan ett råfett album!
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
Och när släpps denna skiva? :)
Hej
|
|
|
en vacker sommardag då solen skiner!
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
Ni sa att den skulle släppas för ett tag sen, men nepp ;(
|
|
|
Faan vad nice med album, ett ungefärligt datum när de kommer ut då? :)
Förresten när ni körde live i Vallentuna på hiphopjamet för ett tag sedan, körde ni en låt där reffen var typ, "en man sa en gång att livet är hårt men jag är hårdare" ungefär så..
Kommer den finnas på albumet? Diggade den låten riktigt mycket!
"Visst är det vackert.."
|
|
|
en vacker sommardag då solen skiner! Inte idag då, i gamla goa Timrå regnar det djävulen..
Hej
|
|
|
Oj såg att den släpps en vacker solig dag...
Men då kan du svara på min andra fråga :)
"Visst är det vackert.."
|
|
|
Jag blir så förvirrad, först var det på tal om Gorillismens epskivawhatever, sen Ismens nästa, sen skulle Sober släppa en solo.. Vart tar allt vägen? :(
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
|
|
|
Meh vad jag har hört så har dem blivit hookade av ett skivbolag, skulle släppts gratis för ytp 2 månader sen annars
|
|
|
Om jag fattat rätt så, Ep'n vart ett album med "Gorillismen". Sen kommer Sober släppa solo album snart?
Faan va nice ! Ser fram imot det riktigt mycket! :)
"Visst är det vackert.."
|
|
|
haha total förvirrning!
Vi sitter på mycke material, de är sant. Att de dröjer med att släppas är ju inte för att jävlas, vi vill också få ut skiten snabbt! men man vill ju få ut det på ett bra sätt också...
corephase P18 - Låten heter "Livet är hårt men jag är hårdare" o den kommer vi släppa gratis när allt blivit mixat! Fett att du gillade den!
shooo
WWW.ISMEN.NU
|
|
|
Skit att man jobbar under hultsfredsfestivalen, mycket bra band i år ju :(
Annars tycker jag att namnet var sinnessjukt fult.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
|
|
|
Gorillillillillismen !
Synd att man inte ska dit, men ni förtjänar det!
bla.
|
|
|
|
|
|
Haha, man blir helt förvirrad av tråden.
www.gorillismen.se
Sopsäck Serenad
|
|
|
ahaa de är doooooooooom
jeba jeba !
|
|
|
|
|
|
Såg på bloggen att ni snart ska mixa plattan, då borde de väl inte dröjja så länge tills den släpps? Längtar som fan!
Hoppas ni släpper den i fysisk form så man kan köpa den! :)
"Visst är det vackert.."
|
|
|
Stort grattis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jag skall tyvär inte till hultsfred. Men skulle gärna vilja se er/det.
Kan ni försöka att få det hela på film?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Nejtack
Tacka vetja lite äkta hiphop, hip-pop skallarna blir säkert övernöjda dock.. Uäääähhh
|
|
|
plattan ska på mastring, sen är den tamejfan klar. Vi kommer droppa ett releasedatum + ny hemsida i samband med hultsfredsspelningen. Då kommer vi också slänga ut albumsnippets man kan lyssna på! Thats the plan.
Ak4, det är så äkta det kan bli
WWW.ISMEN.NU
|