www.RapKritikern.blogg.se
yes, drar igång en blogg, så man har nått att göra när man inte har nått göra! gå in och kolla vetja! Bloggen
Rapmusic is NOT dead !
ser nice ut, men tomt just nu...
halvtimme sen jag starta skiten, det är därför de är tomt
Rapmusic is NOT dead !
jo jag fattar herr kritiker ;) blir kul å följa
hehe man tackar
Rapmusic is NOT dead !
hur kan man säga att något ska bli kul att följa när man inte vet ett skvatt om vad man kommer att följa?
Vikktorius P22 han ska ju ge rappare kritik, sånt e kul att följa.. hans uppfattning om skivor å artister.. det du skrev nyss va bara trög tänkt.
Moderator
2009-06-12 23:56
Nej, det var inte alls trögt tänkt, man har ingen aning om hur bra han skriver och formulerar sig eller något annat. Kan bli den sämsta skiten ever, men även jävligt bra. Kul idé däremot, hoppas det blir bra!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Förstår att ni oroar er över språket, men jag lovar er, de kommer inte vara något problem. Jag är den typen som hatar när folk, rent ut sagt, våldtar tar det svenska språket.
Rapmusic is NOT dead !
Moderator
2009-06-13 00:43
Nejfaen , vi oroar ss inte över språket ta det lugnt. Förklarade bara varför jag inte tycker att det var en "trög" fråga eller tanke. Kör på bara, kommer säkert bli bra!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Gräv djupt i urvalet av akter då är du snäll. Vore kul att fynda nå' mc's man aldrig hört förut, som kanske må vara feta... Massa recensioner om Organism 12, Adam Tensta & Layze känns väldigt oaktuellt i mina ögon, då detta är akter som redan fått sin fokus.. Men det är ju bara min åsikt...punkt punkt punkt Jag har någon svag känsla av att det blir en jävla massa laserhiphop, med tanke på dagens "mode" inom hiphop... Men jag ska inte dömma detta redan nu. Jag tänker följa detta ett tag, och om jag fattar smak för det så är jag bara väldigt tacksam.. Annars så... Ja...
mok vurban
Vad menar du med laserhiphop? Lorentz & M.Sakarias och sånt skit? Nej, jag kommer nog bedöma Organismen för att han är en av mina favoritrappare. Men jag kommer bedöma både underground och "overground".
Rapmusic is NOT dead !
langa en mail dit man kan skicka matrial som du kan kritisera!:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
*SZZZSZZzzZZzZZNARRKKKK****
Blunted in stockholm
sorry, vatt litte buissy, tror de kommer upp nått idag
Rapmusic is NOT dead !
det tror inte jag.
Blunted in stockholm
tro va du vill
Rapmusic is NOT dead !
Punktlighet är viktigt för mig, du svek mitt förtroende redan efter en dag. Kommer nog trots allt inte följa den här - Om den ens startas..
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
sitter och skriver på min första recension nu, hojtar när den är klar. PizAndLöv : Tvingar inte dig följa skiten, men läs mitt först inlägg, gör sen din bedömning. Jag vet att det är dåligt att lova en sak och sen inte göra de. Men som man brukar säga, bättre sent än aldrig.
Rapmusic is NOT dead !
Kom igen då....
mok vurban
efter klockan ett är det fan inte ikväll, men var glad över att hypen är hög. bra prtrick
Blunted in stockholm
att vara seg dvs
Blunted in stockholm
FÖRSTA INLÄGGET ÄR UPPE! kunde ha lagt ner mer på de, men ni på whoa är så tjatiga och giriga så de blev lite sämre
Rapmusic is NOT dead !
kunde ha lagt ner mer på de, men ni på whoa är så tjatiga och giriga så de blev lite sämre som sagt, ett snabb-arbete
Rapmusic is NOT dead !
Om du ska hålla på att recensera en massa släpp tycker jag att du borde ha en skala som du sätter betygen utifrån. (En riktig dvs.) Nu ger du liksom Magna 4.5/5, men sen när du ska recensera Organismen, då kanske du bara ger honomn 4/5, vilket är knas då jag knappast tror att Manga lägger det tightare än organism. Svenskan är dålig som fan. Ett exempel är meningen ""vilket är ju inte dåligt." det låter dumt i hufvhudet. Bara några synpunkter. Ta till dig dem och se till att finslipa varje inlägg till dess perfektion innan du postar dem om du vill lyckas. Postar detta inlägg i bloggen också bara f'ratt. :)
Blunted in stockholm
Är inte imponerad alls, tyvärr. Hade ganska höga förväntningar innan du skrivit något... Kommer inte följa detta...
mok vurban
Promotor
2009-06-18 13:31
Tycker din första recension mer såg ut som utförlig kritik på mixtapet, skulle vilja se mer av dina egna tankar när du hör låtarna, utdrag från delar av låtarna, kritik på vad som var bra/dåligt i sig, ang. framförandet osv. men det var underhållande läsning! Kommer troligen läsa inlägg 2 från dig med, och hoppas på ett bättre resultat!
Gussti: Som sagt, var det en text jag skrev ihop väldigt snabbt. Mycket på grund av ditt jävla tjat. Jag var också rätt trött, för att jag vaknade sju på morgonen. Kan lova en bättre svenska i nästa recension. Kan också lova att jag kommer dela med mig mer av mina personliga åsikter av låtarna. Kommer nog ta ett tag innan nästa recension, för under tre veckor framåt kommer jag vara i kosovo.
Rapmusic is NOT dead !
du lägger ut ett inlägg om din nya blogg och sen blir du arg för att folk förväntar sig att du ska starta bloggen och presterar därför dåligt? vill bara kolla om jag förstår det hela rätt.....
tycker första recensionen va OK men lite mycket fakta över den, men det e bara å fortsätta.
Detta låter som en fin idé ser jävligt bra ut dessutom, lite tråkigt att man ska behöva vänta 3 veckor tills nästa inlägg -.- Hur gör du när du väljer ut någonting då, lyssnar du igenom på "Audio & Video" forumet till exempel och väljer nått du tycker är bra, eller ska alla som har intresse skicka grejer till dig?
Verkar som en bra ide, bara att du verkar vara fel man att föra vidare den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För skojs skull kan du ju recensera mitt tape som du tankar via länken i min forum-signatur. Kan ju va kul å se vad du tycker..
FestimGashi - Lite kritik: På tre veckor har du presterat fyra blogginlägg. Ett om att bloggen är startad, ett om vad bloggen kommer handla om, ett om att det kommer en intervju och ett om just kritik av ett hiphopsläpp. Mitt tips till dig är att satsa på att skriva ihop fler recensioner och försöka nischa dig mer på just det istället för att försöka bredda bloggen till att bli en nättidning med intervjuer o.s.v. för i nuläget känns det tyvärr som att du sträcker dig efter mer än du kan omfamna genom att utlova mycket som du inte riktigt lever upp till. Att du sen skyller på att det var bråttom med den recension som ligger uppe gör att det ser ännu mer oplanerat ut. Mitt tips till de som vill gör liknande grejer är att skriva ihop ett antal recensioner innan konceptet lanseras så att ni har någonting att visa upp, plus en buffert så ni kan langa upp recensioner medan du skriver nya. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda