I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kingsize Magazine´s recensioner

Svensk Hiphop - Allmänt

2009-07-03 14:36

Kingsize Magazine´s recensioner

E det bara jag som tycker dom e totalt värdelösa?

Förra numret, har jag för mig, recenserades b la Lorentz & sakarias platta och K´naans, där ges förstnämnda högre betyg och i senaste numret ger dom Asher Roths album EN jävla mick eller vad det är, det är nästintill en klassiker för fan.

Aja jag kanske har annorlunda musiksmak, men det hade varit trevligt o veta vad andra tycker? fridens

www.ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se

2009-07-03 14:42
Jag håller med. Oftast så gillar jag intervjuerna och själva artiklarna, men n'r det kommer till recensioner orkar jag verkligen inte. Han Calle Fleur har inte bra smak alltså. Och sättet han sågade ner ems platta nu gillade jag inte. Tur att det var en bra artikel om em där man fick en bättre bild av skivan.

2009-07-03 19:06
Alltså nu har jag läst igenom ett par recensioner igen och upptäckt att den där Calle Fleur e ju totalt värdelös, ok om man har olika åsikter men den här männsikan är ju helt jävla off, fy fan vad dålig han är, speciellt när det gäller Asher Roths album, jag skiter fullständigt i att Calle spenderat ett halvår på college, det jag mest undrar är hur i helvete han överhuvudtaget blivit antagen?!

Han måste ligga en hel del med vissa sthlms rappare...
www.ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se

2009-07-03 19:30
Det är väl dumt att gnälla, jag köper varje nummer men innerst inne kan jag väl hålla med om att det är lite väl mycket "klappa på ryggen-mentalitet" och ang recensionerna kan jag bara hålla med. Även om jag gillar när de riktigt trycker ner skit som av någon anledning får megahype på denna sida men sedan när man läser Vi mot världen-recensionen så raseras allt de byggt upp.

Det man ska komma ihåg när det kommer till recensioner är väl att det är vad EN person tycker om skivan och bevisligen kan inte alla tycka likadant.

2009-07-03 19:48
Vad är kingsize mot dub CNN? Tidningen kommer gå i graven

2009-07-03 20:12
Jag tycker ändå om kingsize, gillar till och med modeinslagen. men jsut recensionerna läser jag bara för att ha nåt att störa mig på haha

2009-07-03 20:23
"...en ganska olidlig platta att lyssna på..."

om Kasim Gump - Rodriguez

För övrigt en helt sagolik recension!
kasim upp i mixen hur gåre