Large Money Ent Gor det igen! Vi har proddat Busta Rhymes!!
Jag befinner mig just nu i USA ar med Tech N9ne pa rock the bells turne och forsoker fa tid att traffa mina producenter samtidigt. Jag har en enorm god nyhet for er som skedde under veckan jag hade dock inte tillgang till en dator for att kunna presentera sjalva nyheten... Har har ni Rocwilder och Busta Rhymes tillsammans dar de gar igenom vara beats i Large Money Entertainment men de fastnade for ett beat som Young Fyre gjorde och Busta Rhymes flippar ut. Laten ar nu pa vag att saljas och forhoppningsvis slappas som singel annars kommer det med albumet! youtube lanken for detta hittar ni har.. Hoppas ni tycker om vad ni hor. mvh Chubby
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha fan chubbs, ropa inte hej förrän du e över ån :D.. men grymt hur som helst
mama said knock you out
well det vi gör är lite större än vad folk är vana vid :P Oavsett så vill Busta Rhymes ha beatet =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Damn vilket jävla cpbeat!! Sjukt tungt, kan verkligen höra Busta spotta på detta:) Grattis!
Kul! Ni måste väl isf bli dom första svenskarna som proddar busta rhymes :)
Komiskt att se hur Chubby, förmodligen en av de mest misslyckade människor jag någonsin träffat på nätet, verkligen tar varje chans att skryta vitt och brett om sina "framgångar". Det som framför allt förvånar mig är hur Chubby lyckas hålla ihop ett crew som Large Money, med tanke på att han har en dålig vana att hela tiden ta cred för andras arbete. Här har vi en kille som klagar på svensk hiphop i större utsträckning än kanske någon annan, men som samtidigt låter så här:
OBS! Det är inget skämt, det här är helt seriöst. Sannolikheten är väl ganska stor att Large Money misslyckas också med det här projektet. Det vore underbart, jag älskar när det går dåligt för dåliga människor.
mofo the maverick är ett jävligt bra exempel på en misslyckad rappare. ska inte kommentera mig om chubbys talang, men jag hade inte skrytit om ett samarbete förrän singlen hade varit släppt...
Kul! Ni måste väl isf bli dom första svenskarna som proddar busta rhymes :) Young Fyre är inte svensk
Jag har redan blessat detta beatet:) Fruktansvärt beat, kan mycket väl tänka mig att Busta e sugen, han lär mörda den:) Young Fyre e da shit o Chubby got dem hook-ups
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Young Fyre är inte svensk nej men det kommer absolut inte vara han som sköter affärerna utan jag.. Precis som jag har alltid har gjort bla med Tech N9ne. Så yeah antagligen är jag en misslyckad jävel för jag verkar styra upp alla deals :)
fett som olja.. busta e för tung
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
galna props till Chubbs för att få en listening session med busta o rocwilder, inte det lättaste! galna props till young fyre för beaten!
MCaliste/BlastOff/SB/Fjärde Världen www.myspace.com/blastoffcaliste
Soft, beatet passade bra till Busta, lite hans stil, spec det han gjorde lite back in the days.
oavsett vad folk tycker om chubby och large money så va det där beatet galet rakt av, perfekt för busta!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Håller med, kommer förmodligen bli skitbra!
Exakt vad har chubby gjort för att Busta Rhymes och Rocwilder ska höra den här låten? Det är ju YoungFyre (som själv är medlem på www.rocbattle.com) som lagt upp beaten. Någon borde fan maila all skit du skriver till Young Fyre, få se om han är så pigg på att vara associerad med LargeMoney något mer överhuvudtaget.
är väl inte det största fanet till large money men detta beat var fan off the hook! vore kul att höra busta på det.
SUCK SHAFT
insidel jag var med youngfyre hela dagen jag älskar hur folk här vill alltid ha en anledning för att klaga :) och för alla andra som försöker vara smartasses en efter en Young Fyre har varit med mig i snart 4 år. Tror du inte någonstans längs vägen om jag nu blåste han eller något annat piss han skulle ha lämnat mig för länge sen haha. Allt skit jag skriver här har han redan läst och vetat om :) Och för att svara på allas fråga om Young fyre eller jag har kontakt med Rocwilder så har faktiskt vi båda det och han älskar vår grind om hur vi jobbar ihop. fler dumma frågor? =)
grymt beat som fan. nice chubbs walla
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Fuck the haters!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom e bara sura för att dom måste betala för att få såna här beats haha
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Ja, missförstå mig inte. beatet är SJUKT! Hoppas verkligen för producentens skull att det blir sålt och att han behåller alla cash själv.
yup yup, ruskigt beat. riktigt fett! hoppas det blir nånting av det. hustla vidare!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
För det första så har det redan blivit nått av det beatet eftersom jag har spelat in på det:) För det andra så hoppas jag att BÅDE Chubbs o Young Fyre får vad dom ska när dom fuckar med Busta..
Moderator
2009-07-20 12:58
Riktigt fett måste jag säga!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Öris: var och när får man höra de?
28
Producent
2009-07-20 14:08
beatet är hur jävla tungt som jävla helst. haha.
Fett bra beat!
Beatet är SICK. Mer sånt här och mindre Ron Browz-produktioner på nästa Busta-släpp så blir det bra.
Är DalastDon, Mofo the Maverick och Chubby samma person? Blir helt förvirrad av allt snack.
Komiskt att se hur Chubby, förmodligen en av de mest misslyckade människor jag någonsin träffat på nätet, verkligen tar varje chans att skryta vitt och brett om sina "framgångar". Som jag fattat det är han Young Fyres manager? Frågan är ju då vad han hade vart för manager om han INTE tog tillfället i akt att sprida ordet om en sån här grej?
I think that 'mr Slave guy' is a ... pakistani
Producent
2009-07-21 16:32
Och för att svara på allas fråga om Young fyre eller jag har kontakt med Rocwilder så har faktiskt vi båda det och han älskar vår grind om hur vi jobbar ihop. fler dumma frågor? =) denna kanske låter lite väl dum, men jag läste det du skrev som jag citerat typ 4 gånger, och jag fattar fan inte vad du menar. så min fråga är, aah du hajar nog själv.
Beatet var ganska nice. Kan passa Busta som många redan sagt.. Men det roligaste i tråden är väl Mofovideon, hahaha :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
KROM.. På Fredag på Möllevångsfestivalen tex:)
För det första så har det redan blivit nått av det beatet eftersom jag har spelat in på det:) Vet Busta om det?
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Osvensk.. Det behöver han inte veta heller.. Tror inte han känner till alla som lagt på Arab Money tex...
T2..självklart inte,ju mindre han vet dessto längre du lever *skämt*
WWW.COULISSE.SE
haha, ja så e det nog.. Problemet med min version, som e ganska avslappnad o så, kommer bli fullkomligt MÖRDAD av Bustas version haha.. Han kommer gå bananas på den jävelen
beatet är inte sålt än men vi får hoppas
WWW.COULISSE.SE
MANNEN! VILKET FUCKING BEAT. bästa jag hört på länge.
Enligt Rocwilder kommer Busta Rhymes spela in på den till helgen.
jag älskar när det går dåligt för dåliga människor. Rawls: Mannen vem fan är du att döma vem som är dålig människa eller inte?
Folk är riktigt pinsamma i Sverige alltså, jag blir påmind varje gång jag loggar in här om varför jag slutade hänga här. Shit, kan folk glädjas över andras framgångar nångång? Har Chubby påstått att han har gjort beatet? Chubby kan vara lite efterbliven ibland med sina inlägg men har ni inte fattat vid detta laget att killen inte är seriös när han provocerar? Shiiit alltså, skämmer ut er. Han håller ihop large money och fixar kontakter åt sina beatmakers. Sen får han en del av kakan, vilket han har heeeeelt rätt till. Om beatmakersen inte är nöjda, så droppar dom bara, that's it.
Fett beat tjockis! Make money money.
Grattis Chubbs! Synd att du inte vågade komma ut och supa med Husselhoff när vi var i Malmö/Helsingborg... ;) Sir David Husselhoff My Best Friend Is My Grind
My Best Friend Is My Grind
damn tungt! hahaha Busta Rhymes e fucking rolig alltså!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
MBFIMG.com : Ice Cube WC och Crazy Toones var i danmark samma dag jag var tvungen att networka med de innan hultsfred festivalen. Förövrigt så plockade WC 4 av våra beats då också :)
riktigt fett beat. perfa för honom!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Chubbs... Du vet att jag inte lyssnar på WC. ;) hade hellre druckit sprit med dig en lyssnat på en beat med WC rap på. Hur som helst... Vi hörs när jag är i Sverige. Jag har lite beats till dig. Sir David Husselhoff My Best Friend Is My Grind.
My Best Friend Is My Grind
riktigt fattigt beat. är ingen beatmaker men jag hade kunnat göra bättre själv fan
Tungt! är Young Fyre svensk? riktigt coolt med en svensk beatmaker som jobbar med Busta Rhymes ialla fall!
riktigt fattigt beat. är ingen beatmaker men jag hade kunnat göra bättre själv fan varför skriver vissa ens ? :S aja on topic, beatet var fan galet ! Hoppas verkligen man får höra Busta på det, kan bli riktigt utflippat !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Hiphop idag är som sur mjölk! Fatta att busta ens diggar sånt här bull efter att ha kickat på alla dilla beats och vart en stor del av hiphopens glansdagar! Beatet lät förövrigt fett tråkigt o nästan förjävligt stereotypiskt! Sluta våldta hiphop!
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
vilken/vilka producenter var det som gjort beatsen som DubC plockade?
----------------------------------------------------------------------------