I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   
Producent

2009-08-07 19:37

släpp Öris

Taget från: myspace.com/markemusik

Ni läste rätt, torsdagen den 6:e augusti 17.00 låste Sveriges bästa rappare in. 6 månader sluten anstalt för **************. Inte den längsta tiden att sitta inlåst, men det spelar ingen roll här. Jag tog på mig (eller hur man ska säga?) jag fick "uppgiften" att hålla musiken levande på utsidan, så det ska jag göra.

Öris har gjort och betytt extremt mycket för mig personligen under mina år som artist, och jag vet att det är många fler som känner samma sak. Han har hjälpt mig med musiken, jag ska hjälpa han, låt oss starta en movement! Anledningen att jag gör detta är för att se hur många som är på Öris sida och hur många som är på grisens sida?

Detta är inget politiskt, detta är ingen kampanj, detta är mer som en hyllning

Så detta halvåret när Slugaren av Slugare sitter inlåst kommer jag att släppa en låt varannan fredag för att hålla hypen uppe!

Om ni känner för att engagera er på något sätt, kontaka mig på [email protected].

Taget från: Gatuplan - Organismen/

Släpp Öris!

Igår eftermiddags så påbörjade min gode vän Öris sin 6 månaders ofrivilliga "semester". Om gud vill och vädret tillåter så är han tillbaka hos oss nån gång i december, och det håller vi verkligen tummarna för!

För min egen del kommer det kännas ganska tyst, eftersom jag och Öris oftast pratas vid åtskilliga gånger om dagen. Han och jag har ganska länge använt oss av varandra som bollplank - både i musiken och utanför, så på många av dom släppen som jag har gett ut, finns det faktiskt en smula Öris, även om han inte gästar. Tror faktiskt inte folk vet om det.

Jag och Marke kommer göra vårt bästa för att hålla er uppdaterade och vi kommer även släppa låtar med Öris här på bloggen. Förhoppningsvis kommer ni inte ens märka av att han inte är med oss på ett tag.

Jag återkommer såfort som jag får adressen till där han sitter, så ni kan skriva till honom - jag vet att han skulle uppskatta det som fan!

Tills dess så vill jag friska upp erat minne lite med saker som Öris släppt det sista tiden.

Skåne - Alltid Öppet

Öris & Ågren - Bill & Bull

Vi ses Öris!

mvh Johan

Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz