Ejremar påstår sig vara New Kid *sjukt pinsamt*

Svensk Hiphop - Allmänt

Producent

2009-08-22 15:46

Ejremar påstår sig vara New Kid *sjukt pinsamt*

alltså, vart går gränsen för denna mytoman till artist?

Länk till http://trax.tonyejremar.se/intervju.htm

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Producent

2009-08-22 15:48
jadu. hade jag vart honom hade jag låst in mig i en källare och aldrig kommit ut. som sagt SJUKT pinsamt
so much metal in my spine i could get rich from the recycling
Producent

2009-08-22 15:49
gör inte han det, gör jag nog det åt honom snart.

undrar vad han drar för försvar till denna nu då...
hahahaha va? är det där nån random som freestylar fram de där lögnerna alltså? psycho
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
p.s. vem är denne Ejremar, utöver detta?
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Producent

2009-08-22 16:12
En "rappare", som myttat ett par år nu. dels om att danne i snook är hans kusin.

sök "Ejremar" på tuben, där finns det säkert något.
Producent

2009-08-22 16:13
sen är de mer bakom allt. han skickade låtar över msn till folk gjorda av new kid och sa att det va han som hade gjort dom. usch

'sitter och haffar lite mode med kepsen'

skämmig dude. typ inget av det som står om newkid stämmer ju heller, hah!
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
om detta stämmer är ju killen helt störd!

Producent

2009-08-22 16:29
det stämmer, ja.
hehe fan rätt skön snubbe jao
http://www.aktivdemokrati.se/
,HAHAHA, vrålskön ju Markoolio släng dig i väggen Newkid ska väl va glad om han får hype?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-08-22 16:39
hype för vadå? allt i intervjun han har gjort är ju bara bull och stämmer inte överrens med new kid...
Och? Jag hade iaf knappt hört talas om New Kid... Just att det är en sån okänd artist gör ju att hans "bedrägeri" blir extra roligt...

Maxad mode grabbar hahahha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-08-22 16:43
"knappt hört talas" vadå knappt?

antingen har du eller inte. och sen svarade du ej på min fråga.
När vi frågar hur det kommer sig att Tony Ejremar har haft två olika identiter
som artist och låtskrivare så skrattar han bara lite hemlighetsfullt.

- Newkid var aldrig något seriöst projekt, utan var mer en grej jag körde i studion
för att utveckla mig själv som artist.

hahahaha Bäst idag
Konstigt P21

Knappt hört talas om menas med att jag sett namnet i audio-forumet, nån på whoa skrivit om personen i fråga...

Påstår du att han skulle vara en väldigt etablerad artist och det här skulle vara dåligt för hans karriär? Att nån ger sigf ut för att vara en själv leder ju bara till att denne blir avslöjad och hype för artisten liksom, killen är ju antagligen retard eller har en jvla dos humor...

HYPE = UPPMÄRKSAMHET

Där hoppas jag du fick svaret på din fråga...
Producent

2009-08-22 16:49
hiccory P24
fast... nja, nu hajar jag inte riktigt hur du får det till att jag skulle påstå det, jag påstår att detta är sjukt pinsamt inget annat.

jo jag vet vad hype är, men det är skillnad på hype och hype..
All publicitet är bra... Nja inte riktigt, men nu kommer det väl snart en snyftaartikel med newkid "Det är inte jag som rappar om kepsen i den där youtube videon, jag är ingen dogge"
- Jag kommer ihåg första gången jag träffade Lorentz, det måste va bra många år sen.
Minns jag inte helt fel hade jag tappat bort min kusin på T-Centralen i Stockholm och
då gick jag till McDonalds för det var där vi skulle mötas, framför mig i kön står då
Lorentz och jag kommer ihåg att jag försökte tränga mig förbi honom men misslyckades.
När jag väl hade fått min mat så letade jag ett bord och det fanns bara plats vid Lorentz
så jag satte mig där, vi började prata och vart vänner.

hahahahahaha
hm
Synd att det inte va på Max

hahahahhahaha, årets! fan vad jag skulle bli bränd av att se mig själv fast det inte är jag!
Peace out, get laid !<br><br>
förresten, om någon sitter på RMK´s diss till ejremar släng upp den tack :D
Peace out, get laid !<br><br>
Hahahaha fyfan det här var ju sanslöst roligt.
Fler borde dissa Ejremar. Riktigt jävla pinsamt..
Hej
Har ingen aning om vem han är?,förstår jag tråden rätt om att allt e bull & vem,vad & vilka är det då som vet att det är så?
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden
vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det
sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Producent

2009-08-22 22:22
folk han snackat med på msn, och som han skickat låtar med new kid till och sagt att det varit han.
Ejremar är 90% av folket på whoa so whats the deal lixom
http://www.aktivdemokrati.se/
Rappare

2009-08-23 05:26
länken funkar inte för mig
inte för mig heller, vill ju läsa :/
Manager

2009-08-23 06:04
Från sidan: En ny hemsida ligger under arbete också, och under en koll på servern och någon sorts fejkartikel som
laddats upp där insåg vi att vi haft serverintrång, dock har jag mina aningar om vem som ligger bakom.

Med andra ord verkar det som att någon vill jävlas med Tony Ejremar med hjälp av intervjun.
Redline!
Haha, jag skulle utan tvekan tippa på att han insåg att ingen var så dum att gå på hans bullstory så det är klart han skyller ifrån sig då?

Vem skulle vilja jävlas och palla skriva ihop en hel story om en totalt okänd snubbe och sedan hacka hans hemsida?

Haha, damn vilken pinsam kille
I got more kicks than Jackie Chan.
Producent

2009-08-23 13:27
Dr.Octagon
Haha skulle du vetat om vad han sagt/gjort tidigare så skulle du inte skrivit så :) tro mig...
Producent

2009-08-23 16:22
Hahaha. Pinsamt! Lås in han!
Support A2K of Wize Guyz Global Ent.
Producent

2009-08-23 16:29
Hahaha.

Samma snubbe?
Support A2K of Wize Guyz Global Ent.
A2K Japp.

Någon som spara intervjun?
hm
Producent

2009-08-23 16:59
det är ingen som vill jävlas med ejremar, han har lagt upp den själv för att lura folk som inte har nån större koll på svensk hiphop. och nu när den kommer upp här, det är först då han märker det. hehe jävligt skumt eftersom jag läste den först för mer än 1 vecka sen.
Producent

2009-08-23 17:00
"studion" ... ett pojkrum med en dator och en kondensator mic...
"studion" ... ett pojkrum med en dator och en kondensator mic...

det är så det är GANGSTA! Alla har inte mammaor & pappor som betalar deras shit
Producent

2009-08-23 18:02
så det är antingen mamma eller pappa som betalar allt här i världen? hört talas om jobb?;)
Rappare

2009-08-23 18:31
Men åhh ingen som har interjuvn?
Asså, vilken jävla FLÖJT!!
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
Vem fan är Ejremar och vem fan är New Kid?
Mok Vurban of Chessurect
Rapper/Producer.
Producent

2009-08-23 21:02
chea, men det är inte GANGSTA att ha jobb. Du lyssnar bara inte

now, that's GANGSTA
va stog det i intervjun för oss som inte hann läsa?
Bara jag som tycker denna ser skit rolig ut? Jag tanker Nile City goes 2009.

source: Skönt Väder!

2009-07-29 @ 09:07:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks (0)

Har inte sovit än, och har kollat ut genom fönstret då och då, NAJS VÄDER UTE !!!!
Sitter just nu och sänder lite grann, ska förmodligen in på möte senare idag om kommande vecka då Soundic Radio finns på plats inne på Nyckeln under hela veckan 12-18 =D..
"fördomar fördummar"
ska jag klippa honom åt nån eller? jag har haft funderingar på det ett bra tag, han har varit en fjant sen han började "rappa"
http://www.myspace.com/localexpressions
"GRABBARNA" haahahhaahhah

Producent

2009-08-25 12:46
Haha vilken luffare. "Haffar lite mode" ?
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...