I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som har C.H.I.A`s låtar?

Svensk Hiphop - Allmänt

2009-11-05 18:08

Någon som har C.H.I.A`s låtar?

Har fan letat överallt men västerås rapparen C.H.I.A´s låtar verkar ha försvunnit från jordens yta. Skulle vara tacksam om någon kunde skicka en länk till där man kan ladda ner hans låtar eller om någon är schysst och skickar. Jag kan inte vara den enda som hört och kommer ihåg ^^

Peace

I found no people for killing time, so i found time for killing people!
Hangaround

2009-11-05 19:09
Han var med pa Mind Kaos senaste skiva..hans gamla grejer har jag ingen aning om vart du kan fa tag pa, kan testa att fraga J-S-A har pa whoa, han proddade mycket at Chia back in the day.

Tror inte han ar speciellt aktiv pa rapfronten nu for tiden, var iofs flera ar sen jag umgicks med honom..grym rappare dock, "Passa den till mig" ar en klassiker.

2009-11-06 01:53
Aah jo.. han har rappat med dem förr också.. men det var ju hans gammla låtar jag var ute efter. Bodde ju granne med han när han bodde i V-ås, haft "alla" hans låtar men åren går och datorn har rensats ><.... Grym rappare men ingen har hans låtar.
I found no people for killing time, so i found time for killing people!
Hangaround

2009-11-06 23:50
Low-B kanske sitter pa nagra guldklimpar.