|
|
|
|
|
Vilken svenska hiphop video ör bäst ??
Jag släpper första
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
|
|
|
Skulle jag nog säga iaf... Finns rätt många bra där ute dock..
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
|
|
|
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Fan va coolt att få rida på en elephant iaf
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
|
|
|
jag gjorde lite fel första gången
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
|
|
|
sublimer, dina homies i videon antar jag!
|
|
|
sublimer du måste skämta hahaahahaha
jag HATAR folk me hip hop kepsar
|
|
|
Videon på Borta i tankar med latin Kings men den finns inte på youtube så vitt jag vet!
|
|
|
den har jag fan velat se ett tag nu. Ingen som kan lyckas gräva fram den?
mhm
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Organism 12 - Giganten Chords & Timbuktu - Apetite For Consumption Ken Ring - BB Berättelsen Ken Ring - HipHop Looptroop - Long Arm Of The Law
http://soundcloud.com/jasthesupacat
|
|
|
Har sagt det förut och säger det igen, det här är lätt bästa videon:
|
|
|
snyggaste videon kombinerat med den sämsta skräpet.. men topicen var ändå bästa video så
|
Producent
2010-02-11 17:14
|
Jaojao: Jag co-signar pa din! Utan snack den snyggaste svenska (och overhuvudtaget) hip hop videon ever.
Och vad fan var den forsta videon for nagot? Tradskaparens video alltsa?
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Nej, det är kanske inte den bästa svenska hiphop-videon någonsin, men nostalgivärdet är enormt... Dessutom ser vi en ung DJ Sleepy som en av "polarna".
Du skola icke hysa begär för din nästa, hans hustru eller Hans Cavalli-Björkman
|
|
|
Den här får man flashbacks av! Fet video och fet rap.
I hate to see her go but I love to watch her leave
|
|
|
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park
|
|
|
hur kan man tycka att videon till mammas gata är bra? tycker det är en cool video ja, men den passar inte låten för fem öre, och den drog ner hela låten för mig.
en bra video ska framhäva själva låten bra.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Fucks your life up crew Tjabo!
|
|
|
|
Producent
2010-02-14 20:20
|
|
|
|
Någon skrev "Organism 12 - Giganten" det finns väl fan bara ett live uppträdande på den från mtv beat? Annars tycker jag den här är ruskit fet!
"Visst är det vackert.."
|
|
|
Kanske inte bäst, men grymt förbisedd när den kom.
|
|
|
Jag vet inte om man kan räkna med Giganten eftersom den aldrig släpptes på riktigt. Den fanns på myspace ett tag sen togs den bort. Sjuukt sjukt fet men ingen aning varför den togs bort eller varför den aldrig dykt upp på youtube.
|
|
|
Men! Så där skulle du aldrig sagt nu är jag ju hur nyfiken som helst på den! :o
"Visst är det vackert.."
|
|
|
djbb_beats har rätt. Konstigt P22 Jag tror att du driver. Det är inte du som är skurken som la upp den? Annars om jag ska vara helt objektiv så är det här den bästa videon:
|
|
|
Tag i tid Tulo! Tag alltid Tulo!
|
|
|
Pato Pooh ft Adam tensta - follow me är SOLKLART den bästa svenska hiphop videon, fan spark på smalbenet om man säger annat^^
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
|
Producent
2010-02-17 19:42
|
Konstigt P22 Jag tror att du driver. Det är inte du som är skurken som la upp den? vad och hur menar du? jag har inte lagt upp den, och då jag diggar det mesta pure p gjort sen typ 6 år tillbaka så tycker jag den är fetast.
|
|
|
Bbots, kolla hur välgjord den är kanske? Säg någon annan svensk hiphop video som är lika professionellt gjord. Sedan hurvida man känner för låten eller artisterna hör ju inte hemma där, frågan var video och för mig är den helt solklart den mest välgjorda videon på länge. Slår de mesta videor från utlandet också
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Konstigt P22 Ok... Vet fortfarande inte ifall du driver eller inte. Men ifall du tycker det där är den bästa svenska hip hop-videon någonsin så visst... Ifall du diggar det Pure P har gjort de senaste 6 åren så diggar du nog mycket av vad jag har gjort.
|
|
|
|
|
|
En till från samma gäng. Klart roligast och mest orginell bland svenska videos.
|
Producent
2010-02-19 12:31
|
Funkenteller P24 Nej jag driver inte, videon är så jävla "klassisk bakfylle" tema och blir pricken över i:et.
|
|
|
|
|
|
Blåbär har redan droppat den.
|
|
|
Tycker fan denna feta; Ken ring - Kelian
Mina knytnävar är vassa som svärdet, svenska folket oroar sig som svenska ovädret.
|
|
|
Konstigt : hahahaaah den där videon va bara sjuk, vidrig och dålig
jag HATAR folk me hip hop kepsar
|
|
|
Co-Sign på Pato Poohs Follow me. Så otroligt överlägsen.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
|
|
skulle vara guld att få se borta i tankar videon med TLK!
|
|
|
skulle vara guld att få se borta i tankar videon med TLK! yes ingen som har den liggandes? släng upp den på tuben på direkten isåfall
Crème de la crème
|
|
|
har varit mycket snack om den videon senaste tiden! vill verkligen se den jag med
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu
|
|
|
|
|
|
funkenteller: e det du som kickar första i den video the fo shows?
~ Digital Dirt Ent. ~ www.twitter.com/digitaldirtent
|
|
|
DigitalDirt P26 I admit to nothing!
|