Stockholmssyndromet - ettfyranånstans? [cd/spotify] Ute nu!!!
Nu är den äntligen här! För er som inte bor i Stockholm och/eller inte har råd att åka hit för releasefesten imorgon så kan ni surfa in på http://sthlmssyndromet.se/ och beställa hem skivan därifrån. För 120 kr (frakt inräknat) får ni 21 spår! Omslaget som är av digipack-format och pryds av en teckning av Leon Mendoza, är förmodligen årets snyggaste och den här upplagan är begränsad så se till att klippa ett ex nu! Ifall du fortfarande inte är övertygad så är det bara att lyssna på snippet-mixen på sidan. Vi kommer också köra en låt live hos Ametist imorgon så missa för Guds skull inte det! Det kommer även en digital light-version av skivan på Spotify som ni kan lyssna på inför releasefesten eller medan ni väntar på att få hem deluxe-varianten på posten. Hoppas vi ses imorgon! /Rikard "Skizz" Bizzi, Stockholmssyndromet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ps. Spotify-versionen kommer ut imorgon fredag :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul! Kul!
låter fett!
www.mofetajerre.se
Spotify har lyckats bli sena med skivan. Jag Vet inte hur dom jobbar men förhoppningsvis kommer den upp någon gång under dagen.
Finns inge på spotty. Tumba/botkyrka big up!
Nej, jag vet. Den har blivit försenad. Förhoppningsvis kommer den upp imorgon men det finns en risk att det kan bli på fredag.
spotify ska alltid hålla på att krångla! kan man inte köpa hela plattan (21 spår) digitalt någonstans?
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
det jag har hört är sjukt bra, måste öra lite på spotify sen supportar jag nog
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
Producent
2010-05-31 01:22
tråkigt att det inte går att lyssna på plattan någonstans och att man inte kan köpa den mindre omständigt och digitalt.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Skitlätt med Payson, låt inte det hindra er. Bara regga ett konto sen kan ni använda ert Visa osv.
Det tar ca 1 minut att registrera sig på Payson, och vi skickar skivan så fort vi ser att betalningen kommit in. Sen är det bara att rippa skivan så har ni den digitalt. Vi jobbade ett år med skivan, så den lilla ansträngningen tycker jag ni kan unna oss :) Det hade inte varit så smart att släppa hela skivan digitalt, dels med tanke på samplingarna och dels för att det kostar pengar att trycka upp skivan, så vi vill ju bli av med de exen vi har. Plus att det är flera som ska dela på kakan av det digitala (digitala distributören och själva butiken). Det hade blivit dyrare för er och oss helt enkelt. Snippet-mixen på sidan är på alla låtarna och jag tycker den ger en ganska bra bild av hur skivan låter, men det var ju tänkt att man skulle kunna lyssna in sig lite på Spotify innan. Det r inte första gången det här händer, sist släppte jag två saker samtidigt, då kom ena i tid och den andra en vecka för sent, så den kan alltså komma så sent som på fredag. Det suger men vad ska man göra? Hur som helst. Tack till alla som kom i fredags och stort tack till alla som supportar oss!
ouf, det va fett i fredags förutom att ljudteknikern borde skjutas. jag har tyvärr inte lyssnat på skivan än )=, har bara cdspelare i bilen och den har jag låst när jag bytte batteri sist... supporta inte röda korset, köp skivan ist!
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Producent
2010-05-31 17:38
Den finns ju att köpa digitalt på iTunes..
Ja, men det är bara light-versionen. Den digitala distributören som jag jobbar med distribuerar till en massa olika onlinebutiker, men i det här fallet så var det bara Spotify som var intressant, fast det skadar ju inte att den syns lite här och var. Men! Köp inte den digitala versionen, det blir bara dyrare för dig och mindre lönsamt för oss. Ok, ifall du är allergisk mot materialet, eller har fobi för cd-skivor så är det ju självklart bättre att du köper den online än inte alls men annars, köp skivan!
Riktigt Fet platta! Svensk Hiphop lever tack vare släpp som detta ... mer mer mer
<a href="http://www.basementality.se/">www.basementality.se</a><br> THE BASEMENT MIXTAPE
Så fort min lilla Swedbank-internetbank-dosa börjar fungera igen så är det ett givet köp. Vill ha den här rackaren.
Du kan betala med visa också! Fast visa electron tror jag inte funkar för internetköp ifall det är ett sånt du har.
fakk conscious rap! VADELUKTAR! VADLUKTAR! tyyng
Kommer det någon 12"?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Inga planer på det i dagsläget.
kommer det ngn instrumental 2LP?
WWW.COULISSE.SE
längtar tills de dyker upp på spotify!!!!
Producent
2010-06-02 19:22
Från Ametist recension på GAFFA:
"Ettfyranånstans?" är den mörka källare du sällan besöker. ...men kommer återbesöka flera gånger i veckan det närmaste året/åren.
Tvärfet platta, har dock bara lyssnat på den en gång, då jag inte själv äger den. Men när jag inte ligger flera lax back hookar jag ett ex.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Kommer det någon dansbandsversion?
Finansierar du eller? Funk
Inte vax men tapes kan jag tänka mig.Om det är ngt av intresse.
WWW.COULISSE.SE
hiccory P24 Ja, jag håller just på att repa in showen med mitt dansbands-projekt Rikardz. Kommer till en dansbana nära dig i sommar. OsvenskTiger P27 Nja, vet inte. Köper folk kassetter?
MYCKET FET SKIVA!! GRATTIS!!
Nja, vet inte. Köper folk kassetter? eh, jag skickar ett pm sen och förklarar.pallar inte nu, är helt fuckad...
WWW.COULISSE.SE
Årets fetaste platta. Rakt av. Hooka!
Redline!
Tråkigt, men kul att folk diggar och att det får hype...
"Helt Trasig" är fullständigt bananas!
Bästa skivan 2010 tillsammans med Tare Lungt 4! Future classic
Toastare
2010-06-07 01:36
när kommer den på spotify??
asd
när kommer den på spotify?? När Spotify känner för att lägga upp den verkar det som. Jag har tjatat på min distributör men dom kan inte ge något svar.
kan ingen lägga upp på youtube då haha!
Kan mycket väl vara årets bästa inom genren om inte något oförutsägbart inträffar.
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
Redaktionen
2010-06-11 11:50
Ouff, när kommer skivan ut på spotify? Nu har dom ju haft en 12-13 dagar på sig att slänga upp skiten. Säg itne att det blir som med Organismens prylar som tog flera veckor att ta sig upp på spotify..
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Jag har tjatat och inte fått något besked så jag vet inte, man får bara hoppas.
jävligt tung skiva det här, fixxa!
Bästabäst! Softa med att få upp plattan på Spotify så folk tvingas spendera veckopengen! Jag ska tjacka några låter på iTunes i väntan på Laserdisc-utgåvan. Mvh Bazz
Nu ligger den på Spotify!
"helt trasig" är tydligen inte me på spotify! :(
Det kommer även en digital light-version av skivan på Spotify
Köp skivan! 20 nonting låtar, bonus spår, remixer!!! Skit snygt fodral o absolut inte dyr!!! KÖP SKIVAN!!!!