I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Intervju: Organismen

Svensk Hiphop - Allmänt

Redaktionschef

2010-06-22 18:24

[Video] Intervju: Organismen

Tyvärr försvann den ursprungliga tråden om detta i samband med servercrashen. Postar därför om den på nytt. Ni som postade svarsinlägg tidigare tvingas tyvärr göra det igen. Men denna gång kommer de att ligga kvar :)

http://mariaplan.com/?p=5315

Reporter: Hannes Hopf
Foto: Jens Dohnberg

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2010-06-22 18:44
Riktigt intressant intervju.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-22 21:11
Jag har många gånger frågat mig hur fan karln ser ut egentligen, och det verkar inte bli bättre heller. Han har ju i och för sig slutat med pjamas, men komigen...

Kul intervju hur som helst, kul att gå igenom gamla släpp. Kul att han fortsätter göra sin grej med, men kanske dags att sluta med högstadiekläder?!
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2010-06-22 23:29
Ganska värdelös intervju tycker jag, fick inte veta mycket och den var alldeles för kort.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Producent

2010-06-23 00:22
bakeman P27
högstadiekläder? hur menar du då? hade du såna där på högstadiet, eller va?

spela roll hur han ser ut, men vi kanske inte letar efter samma sak hos musiker?

fet intervju

2010-06-23 01:05
whoa alltså, ska alltid klaga på nåt. Bakeman för helvete, dags för dig att färga ditt hår, det börjar bli lite grått.

Fet intervju hur som helst! Kul att det snackades så pass mycket om de gamla grejerna (tack vare fansen frågor i tidigare trådar) Fyfan va kul det hade varit om han kunda rippa Serons alternativa vers till "Tyst!"

2010-06-23 15:07
Fet intervju tycker jag, dock allt för mycke rörelser med kameran, jävla mycket klippning, men men, diggade ågrens tröja som fan!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag