seron feat fattaru

Svensk Hiphop - Allmänt

seron feat fattaru

varför är inte serons vers på mer bounce med på fatta eld skivan? Så är mbma och seron "censurerad" i verserna någon som vet varför ?
finns versionen med seron att få tag på?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.

där e den ju, svårt å youtuba?

//Yde - haha
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
seron hade väl hoppat av då precis innan fatta eld kom ut.. och ville att dom skulle ta bort hans vers...
No cake for the impurity!
Mentalprayer: det stämmer. en snabb googling gav precis dom resultaten. sen kanske flera internet sidor och/eller bloggar ljuger, men de e en annan femma.

//Yde - case closed :D
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Seron sög verkligen. Mer överskattad föredetting får man leta efter. Noll inlevelse, noll delivery, noll skön röst.
Napoli:
Eh? Hundra inlevelse (allt på en tagning) Enligt mig passade skön/hundra delivery/röst men det kan jag förstå kan vara en smakfråga. HUNDRA flow!!! Hundra rim, hundra i text o ordbajseri, ordskämt o punchlines. Han han har frälst sig själv, för han var verkligen en Gud!
Allt förutom kanske delivery/röst borde vara fakta och inte åsikt, enligt mig :)
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
Tycker han är en av de sämsta rapparna svenska hiphop scenen fått fram. Sen att det är PK att tycka att han är grym bara för att han la ner några år och sedan började med kristen rap, pallar iallafall inte jag bry mig om.
Napoli
Tycker han är en av de sämsta rapparna svenska hiphop scenen fått fram.

Det kan ha varit något av det sjukaste jag någonsin läst på Whoa.
Med andra ord tyckte du att hela MBMA var skit?

Seron var en av dom bästa, enligt mig.
MBMA var ju inget jag aldrig någonsin skulle lyssna på och skylta stolt med det direkt. Deras texter handlade ju praktiskt taget om ingenting och Pst/q har, om möjligt, ännu sämre inlevelse när han "rappar" än vad Seron hade/har.

Så, för att svara på din fråga kortfattat, ja.
Okej.
Då kan jag bara konstatera att vi har väldigt olika syn på vad bra svensk hiphop är.
Det var efter att ha lyssnat på dom jag fick mitt intresse för svensk hiphop.

Om Seron och Pst/Q är Sveriges två sämsta rappare genom tiderna, så är jag intresserad av att veta vilka du anser vara bäst?
mata inte trollet
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Bästa anser jag vara Afasi. Ingen annan är värd att nämnas.
Napoli blev slagen som liten, det har hans inlägg bevisat.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Smaken är som baken; mest skit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag håller med -Napoli- P24 till 100%
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså.. syftar ni på Serons verser på MBMA/RE? För jag menar.. det är ju liksom inte det enda han har släppt under åren. Lyssna på t.ex hans engelska låtar. DÄR har ni flow och delivery, text och rim.
Stupid things är en redig klassiker.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Schhh!

Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Smaken är som baken; mest skit.

bra där :)
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
Åh herre gud! Någon har fel på internet! Skjuter upp sömnen, jag har jobb att göra!

Att säga att Seron inte har inlevelse har jag inte mycket förståelse för. Bara för att man inte hulkar fram orden som om man var på gränsen till ett sammanbrott betyder det inte att man saknar inlevelse när man spottar. Han har ju någon slags halvtoastande (helt fel uttryck, men hoppas NÅGON förstår liknelsen) style han ofta körde på svenska, och där kanske inte känsla och inlevelse har företräde, men det finns där om än subtilt, alla små interjektioner som slinker ut mellan raderna ger en viss feel ändå.

Rösten passar väl inte alla, men det är ju inte något man själv kan säga är bra eller inte. Jag tycker att det låter bra, du tycker att det låter skit. Låt gå.

Sedan kanske innehållet i texterna inte var särskilt prioriterat, utan mer själva uppbyggnaden. Han var trots allt en väldigt tekniskt skicklig rappare, och det är inget subjektivt direkt.
Ja jilar tjåka katter!
"du är hård eller bara ball
går runt & skallar skenande tåg när du ligger & fantiserar
pantar alltid flera burkar på en gång så det ser ut som du dricker öl
står och väljer en av dina tre militär utstyrslar (icki-picki-pö)
det är icke skandalöst som du, och har aldrig haft kul
du är så rolig att du får barn som ligger i kuvös och tigger om ös
du lyssnar på hårda grejer som "du ser ut som ett hund"
och du har inte stora kläder, det är "du som är tuuunn""

Seron va ju skitrolig å skitskön på att rappa.
Nu hämtade jag den här från hiphoptexter.com så det är garanterat minst åtta fel i den, men typ sådär ska det va.
Ridå