I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SVerige...what's up!!

Svensk Hiphop - Allmänt

2010-12-28 02:32

SVerige...what's up!!

Yarah Bravo - Live pa BABEL 29:e December

INFO:

http://babelmalmo.se/lightsout/101229

sverige sverige sverige...whooooop whoooop whooop
Kommer bli skit kul ju ;-)

Boom Bap pa Babel.

sprid ordet....

Can't waaaaaait

Yarah

kan bli lite av det har bland annat :-)

"Hip Hop requires us to be proactive...
What have we done for H.E.R. lately?"

2010-12-30 11:20
har svårt att ta rappande tjejer seriöst.. funkar inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-30 14:24
hahaha har det svart att ta dig seriost "Kim Percy - The Infamous Earhole Rapist" lol

Tack gode gud att det finns smartare folk an dig i varlden, annars hade jag ju inte kunna leva av mitt "rappande" ;-)

Tack for dina uppmuntrande ord... verkligen!! lol
"Hip Hop requires us to be proactive... <br> What have we done for H.E.R. lately?"

2010-12-30 21:18
lol, din överkänsliga mupp..
varför blir du så emotionell? gråt inte ;(
allting är subjektivt, vem e du å komma med pekpinnar å bedöma ens intelligens - bara för att jag har svårt för rappande flickor (vilket jag syftade på generellt)?

kamma dej

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-30 21:45
...u know what.

förlåt, jag vill inte trampa dej på tårna, och kuva ditt självförtroende som female hiphop-artist. det skulle vara elakt, och det är inte nått som jag vill göra..
lyssnade lite, å du är väl duktig på det du gör ---- vad jag menade, är att jag som lyssnare har svårt att ta till mej rappande flickor ur ett generellt perspektiv//oavsett tjejens talang..

2011-01-02 21:40
Pump

"har svårt att ta rappande tjejer seriöst.. funkar inte" sen sa du "vem e du å komma med pekpinnar å bedöma ens intelligens" och det sa allt

2011-01-03 14:25
precisera, förstår inte va du snackar om..
utgår du ifrån att jag tror att rappande tjejer skulle vara "korkade", för att jag inte vill lyssna på dom..?
Producent

2011-01-05 10:43
först blev jag helt ställd för jag trodde du var 18, inte 28.. tog ett tag tills jag såg det stod 2, istället för 1.

aja, helhet, du är grymt duktig. du har mysig röst och har lätt mitt stöd. det här var nice shit. hoppas det går bra!

2011-01-06 04:55
@pump_yo_brakes_ho
ser det ut som jag grater?
yeah....all the way to the bank sucka ;-)

@konstigt.
Tack sa mycket!
adda mig pa facebook. eller youtube.
jag slanger alltid upp lite exclusives. :-)

<3
"Hip Hop requires us to be proactive... <br> What have we done for H.E.R. lately?"
Moderator

2011-01-08 03:58
Fett som fan! Har gillat din musik sen jag hörde Blue Bird första gången för flera år sedan.

Hur gick spelningen?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-01-08 13:47
Njae jag gillade inte så mycket men det är inte mycket jag diggar nuförtiden tyvärr =(
mhm

2011-01-10 15:21
tycker det låter helt ok. fattar inte hur man INTE kan ta tjejer som rappar seriöst?
jag har svårt att ta snubbar som dig seriöst! bästa svenska rapparna nu är ju brudar, kolla in deras nya LP "pink trigger": www.myspace.com/charliemurphyslaw1

2011-01-10 16:21
Kände inte till dig sen tidigare, så det var en frisk fläkt när du var så duktig som du var. Ska absolut hålla lite mer utkik efter dina prylar. "Blue Bird" var heltrevlig.

Keep it up!

2011-01-10 17:56
Ante666
gråt inte...

2011-01-10 22:30
pyb ho: Lak tror du alla gråter för något du säger på ett forum? Så viktig är du inte, kompis.

Du är grym, Yarah! Såg dig i Berlin (kreuzberg) och blev tvärinspirerad!

2011-01-12 12:18
hur fan kan yarah vara så okänd i sverige?
http://soundcloud.com/elbjornbjorn

2011-01-12 14:11
Är det bara 16-åringar kvar på Whoa? Ingen verkar känna till Yarah? :)

Pump yo: Du gillar alltså inte MC Lyte, Rah Digga, Tiye Phoenix, Bahamadia m.m.?

"Fletch, he truly defines grace under pressure"

2011-01-15 19:05

Fletch
"Paper Thin" med MC Lyte.. den är bra
Producent

2011-01-17 01:02
uppmärksammade din musik via exponering av Critical, men aldrig hört dina grejjer, riktigt nice, kommer definitivt följa !
Since 1984
@realgizlee // twitter

2011-01-17 09:55
Totalt jävla värdelös, ett försök att vara lika "glimmig" som Feven eller?