I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-02-24 11:31

Labyrint

Läste på Svensk hiphopsläpp 2011 att labyrint ska släppa album i februari och suttit vänta och snart är februari slut!

Är det försenat som vanligt? Eller kommer det komma de sista dagarna i feb? Någon som hört något?

2011-02-24 16:19
Antingen så e jag ute å snurrar helt och hållet, eller så har jag för mig att det snart kommer en ny singel, och att skivan ska släppas nu i April ?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-02-25 09:13
SHUU!
Vi jobbar på skivan och hoppas på att släppa den i maj,ny singel nästa månad hoppas vi oxå på. Tack för stödet!
mvh Aki
Producent

2011-02-25 11:12
Skönt med lite Labyrinth till varma dagar.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-02-26 10:26
Det man hört från albumet om nu Tribulations är en av låtarna som kommer på plattan kommer det bli det bästa släppet i år!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-27 10:05
Tribulations va tänkt på skivan men eftesersom smutsiga horbarn kuksugerskor sprider den ofärdig på youtube o shit får vi se om den kan va med...