I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ayo's status-inlägg till STOR på Facebook

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2011-07-08 00:25

Ayo's status-inlägg till STOR på Facebook

STOR gjorde det ganska tydligt att han var glad att svensk-hiphoplegenden AYO va med på hans musikvideo till Shooo! Han skrev:


Det fetaste Med Min Video är att AYO Ett Öga Rött ( Ayo Ajayi Eriksson) Är Med I Den!! Fortfarande jäävligt många som väntar :P Räspääkt


Men är han lika glad efter att Ayo personligen skrev detta på hans logg på Facebook?

Ayo Ajayi Eriksson jag vill nu göra min röst hörd att jag tar avstånd till allt som har med droger och alkohol att göra och jag har sett videon som Stor har släppt där jag och petter medverkar och har inte gett mitt medgivande till denna fest video med alkohol och lättklädda kvinnor.
Stor frågade mig om jag kunde vara med i hans nya video men nämde inget om alkohol etc. må Allah förlåta oss ameen !
2 minutes ago

jag repekterar att du tror på din sak och hoppas att du får d du söker men jag var tvungen att gå ut med detta. Först på grund av min tro sedan pågrund av att jag jobbar med ungdomar som jag försöker hjålpa ifrån ett beroende men jag tackar för din respect att ha mig medverkande men kan ej stå för budskapet mvh / Ayo ! hör av dig om du funderar över något.


Na, skulle inte tro det