Jag måste vara tråkig och instämma i klagosången. 1. Brist på kvinnliga rappare. 2. Uppenbara/uttjatade/tråkiga/intetsägande namn. 3. Graffiti stavas "graffiti". 4. Finns bra mycket bättre svenska målare än Kaos. 5. Årets spel blev FIFA12? Är dom roliga eller? Punkt 2, 4 och 5 talar om okunskap inom ett ämne dom borde vara vidsynta i. Nu vet jag inte vem som tagit fram dessa nomineringar, men det är ovesäntligt egentligen. Hade inga föväntningar sedan jag såg nomineringarna från första början, och kunde med lätthet förutse att Timbuktu och Labyrint skulle vinna "allt". Och liksom, Timbuktu bäst live? Eeeehh... "oookeeeej"... *HOST*Kapten Röd*HOST* ...men visst, dom kan ju få ha sitt lilla roliga spel för gallerierna. Ordna till det. Dela upp det så det finns Årets Kvinnliga/Manliga Rappare eller något så det tvingas in lite östrogen på scenen, skaffa insyn i undergroundscenen (som många gånger är bra mycket tyngre) och sluta glutta på skivbolagsrapparna/mainstream. Börja läs valfritt tv-spelsmagasin, Level t.ex och se efter vilka spel som faktiskt is the shit (FIFA12, jag skrattar fortfarande). Som sagt, ordna upp det eller rent av lägg ner skiten...