I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad händer med malcolm B?

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2012-05-14 15:29

Vad händer med malcolm B?

Hiphop Sverige!

Malcolm B, nån som känner honom som vet om det är nått nytt på G?

Och om du själv läser det här, det är inget snack om att du kan göra det bättre än nån tidigare gjort inom svensk hiphop, det här vet du om själv. Det är fler än jag som väntar på dig, många fler. Ge oss nått mannen bara skriv och fortsätt tro på det du skriver som du gjort hittils.... så det som är på väg att trilla bort inom den genre som verkligen Behövs och så många älskar, kan alltid vinnas tillbaka bara någon med rätt skill takes a stand.

Många snackar om detta, Cred: Dani M, Lani Mo, Labyrint, Stor är de första jag tänker på, och det finns många fler.. Cred till alla som står för sin åsikt och gör det Äkta på riktigt.

Och till alla andra där ute som har något som är bra att säga, säg det. Annars är det ingen poäng att ha din åsikt om du inte är villig att uttrycka den.

Respekt till MB.... Vi väntar och för många har min rygg här för att ignorerna brorsan GO.



(Inlägget ändrat av Reaction 2012-05-14 15:29:43)