I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svensk musik video DVD

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2012-07-12 18:50

Svensk musik video DVD

Vi har två Dj Asiel "filmer" klara redan men de kommer inte släppas. Men har nu efter många tankar om det och med hjälp börjat i startskedet på en endast svensk musik collection video med annorlunda videos och choppade låtar och andra klipp vissa roliga att garva åt.

En video att ha på i bakrunden under smoke sessions eller ba att däcka till eller spela i bilen. Bryr sig någon?

Tänker på de få som gillar det och för att reppa artister jag tycker ska reppas i vilket fall det än är, så dom kanske bara får två-tre nya pers iallafall som upptäcker dom, men det är två fler än tidigare.
Men finns det något som helst intresse vill jag veta, kommer göra det till mig själv och vänner i vilket fall som helst, men vill veta om det är värt all extra jobb för att lägga upp det på intenet när de väl är färdigt.

Personligen uppskattar jag kombinationen av musik + video mycket







Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.