sebbe staxx - klicckliccklack (labyrint diss?)

Svensk Hiphop - Allmänt

sebbe staxx - klicckliccklack (labyrint diss?)

den här låten hade jag missat helt, hörde den idag. riktigt fet låt på riktigt fet beat.
men hur som helst undrar jag vad grejen med labyrint är? är det på riktigt? haha. kan hålla med sebbe om svenska rappares hyckleri, men dom har ju gjort en del ihop.

har labyrint reagerat nåt på det?

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-08-05 21:41:33)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
För det första så platsar denna tråd i Svensk Hiphop Allmänt.
Men iallafall, han var med i en intervju efteråt och där gick han ut med att det inte var en diss, han var bara lite sne på att han inte fick vara med på Ortens Favoriter Remix. Men detta ska inte vara en diss.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
nä, jag tyckte den platsade här eftersom låten inte finns uppe på forumet. okej, vad för intervju var det?
haha lyssnade på låten. dagen efter lär varit en kraftig avtändning. skönt hoppas man slipper att labyrint smutsar ner sin musik mer genom att ta med sebbe hela rtiden

okej, vad för intervju var det?

http://duvetinte.se/sebbe-staxx-kartellen-klicckliccklack-exklusiv-duvetinte-se/

här skriver iaf bloggaren du vet inte, att sebbe INTE säger " en diss till labyrint"
Black Cobra
fast innan han ens nämnde ortens favoriter "folk har blivit diver, gör industrimoves fast dom säger dom skiter i priser" tänkte jag direkt på labyrint, för det är ju exakt vad labyrint har gjort, eller? oavsett vad han säger så riktar sig raderna bland annat mot labyrint, och andra rappare och grupper som gjort samma sak. även om den inte rakt var riktad mot just nån specifik.
som sagt, jag skiter i, jag gillar både labyrint o sebbe, var mest nyfiken