I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gatuslang: Avsnitt 4 - Blues/Raymond Peroti

Svensk Hiphop - Allmänt

Skribent

2012-09-23 20:47

Gatuslang: Avsnitt 4 - Blues/Raymond Peroti

Varje söndag droppas ett nytt Gatuslang. Denna gång med Blues. Finns på både iTunes och Gatuslang.se

Raymond Peroti eller Blues släppte sin debutskiva Samhällstjänst i slutet av 90-talet. Men han hade redan då hållt på med rap i ett decennium rappandes på engelska. Med låtarna Utan ytan och Andra sidan (Bortom dimhöljet) blev Blues en nationell angelägenhet. Men efter hans tredje soloalbum har det varit musikaliskt tyst från en av Sveriges djupaste rapröster, men nytt material är inspelat och planeras att släppas under hösten. Trevlig lyssning önskar Gatuslang!

http://gatuslang.se/2012/09/avsnitt-4-bluesraymond-peroti/

Gatuslang - Svenska hiphopprofiler i djupintervjuer. Instagram: Gatuslang, Twitter: Gatuslang, Facebook: Gatuslang

2012-09-24 12:58
Fantastiskt bra som alltid
Producent

2012-09-24 17:15
Eller hur, mycket bra.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Skribent

2012-09-25 09:09
Kul att ni gillar! Sprid gärna ordet.
Gatuslang - Svenska hiphopprofiler i djupintervjuer. Instagram: Gatuslang, Twitter: Gatuslang, Facebook: Gatuslang
Skivsamlare

2012-09-25 21:21
Oerhört intressant intervju. Hoppas det kommer fler delar snart. Tummen upp.

Battlerappare

2012-09-27 21:23
Tyvärr var ju ljudet extremt lågt jämfört med dom tidigare avsnitten.

Skribent

2012-09-28 09:04
Empire: Tänker du på att jag ligger lite lägre i mikrofonen eller ljudet över hela programmet? Det är väl bara att höja upp volymen i så fall? Låter bra i mina lurar och min stereo i alla fall. Men om det är ett problem med din ljudanläggning kan jag självklart till kommande avsnitten bara dra upp den totala volymen.

Tack för att ni lyssnar!