I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gatuslang: Avsnitt 5 - Henry Bowers/Kung Henry/Nils Jansson

Svensk Hiphop - Allmänt

Skribent

2012-09-30 22:40

Gatuslang: Avsnitt 5 - Henry Bowers/Kung Henry/Nils Jansson

Henry Bowers, Kung Henry eller Nils Jansson är kanske idag mest omtalad som battlerappare. Men Nils historia går betydligt längre tillbaka än så. Redan som tioåring började han skriva rader efter att ha upptäckt Public Enemy via en granne. Idag över 20 år och en gedigen discografi senare är han en av de främsta poeterna och battlarna i landet. I nuläget planerar han in ännu fler battles men har också påbörjat arbetet på din nästa LP. Gatuslang ger dig Henry Bowers/Nils Jansson. Trevlig lyssning!

http://gatuslang.se/2012/09/avsnitt-5-henry-bowersnils-jansson

Gatuslang - Svenska hiphopprofiler i djupintervjuer. Instagram: Gatuslang, Twitter: Gatuslang, Facebook: Gatuslang

2012-09-30 23:57
Fy satan va trevligt ! Ska lyssna NU!

2012-10-01 00:30
Förlåt är för lat för att spola tillbaka för mitt internet fuckar upp då..men lyssnar just nu och ni pratar om nån grupp henry gick med i som släppte en skiva som hette what are we building, vad hette bandet? finns det att lyssna på?

Länka också gärna det med Sansa? som fanns på youtube...?

2012-10-01 00:40
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-10-01 09:41
jaojao_ skrev:
Förlåt är för lat för att spola tillbaka för mitt internet fuckar upp då..
Jag har också haft det problemet när jag lyssnat på podcasten, går det att lösa från Gatuslangs sida eller är det bara att härda ut och refresha varje gång?
Producent

2012-10-01 12:51
Skribent

2012-10-01 12:52
Varför streama? Bättre att koppla upp mot nätverk och ladda ner?

Det är möjligt att min server inte är så pass snabb att den klarar stream av många samtidigt. Är osäker. Men vill man vara på den säkra sidan är ju att ladda ned att föredra.
Gatuslang - Svenska hiphopprofiler i djupintervjuer. Instagram: Gatuslang, Twitter: Gatuslang, Facebook: Gatuslang