Paragons nya video "Laganda" på Kingsize hemsida!
Kolla in nya grymma Paragon videon till hans nya singel "Laganda"! www.kingsizemagazine.se
Redaktionschef
2005-04-26 19:03
Han gjorde nåt eget på debuten, synd att han börjat göra sånna här bleka försök till klubblåtar.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
tycker det är tung låt ändå fatkiskt. kan funka på klubben. dock är videon otroligt intetsägande..vilket är trist för skulle den sticka ut mer skulle den nog få mer rotation vilket paragon är värd
blekt försök? detta kommer slå på klubben, att höra den på kass wmv kvalité kan ju inte ge ngt final beslut
Redaktionschef
2005-04-26 19:38
Trendnet> Vi får väl se :). Självklart funkar det på klubben. Beatet låter ju som i princip vilket annat hårt klubb-beat som görs idag. Det som jag tror blir avgörande i att den inte "slår" är refrängen, som borde ha gjorts mer slagkraftig.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
aah galna grejjer, tung video o låt!
Helt aight video och tung låt...
Allan: Paragons "Löftet" blir nästa release från Stockholms-baserade labeln Hemmalaget, som senast i höstas släppte Ison & Filles hyllade andra album. Skivan "Löftet" släpps 30 maj. stod det på kingszie hemsida, så vi får lita på det :) tills vidare iaf hehe
Bara jag som tänker ggg.unit?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
schysst låt, värdelös video...den där Ruben gör aldrig ngt schysst....iofs kanske det inte är lätt om man har en begränsad budget...
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
Den här låten tycker jag knäcker på ett storartat sätt, likaså videon. Det är skönt att se att folk i min hemstad alltid försöker släppa saker med hög kvalite trots att de måste kämpa som djur för att ådstakomma det. Känns som att såna här släpp tas för givet av alla internethiphopare. Feta props till G.O.N och Hemmalaget!
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
Nice låt och nice video! Vendettish i bakgrunden liksom :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery
jag kommer ju slänga flaskjäveln i luften.. GO GO PARAGON!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet !
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOR EVER !
aldrig ja slänger min fuffenspåse i luften! men d va najz
päronpung.. du kan ju slänga upp den lite diskret, bara nån centimeter i luften;)
DerHundt P19 haha fu, du kommer bara komma o snylta :-p
gee shit, tuung låt!
ya hörd mä!
Paragon har fått lite stake.. Bra låt. Får vi se honom flytta ut till förorten för gott nu kanske. :)
Chinaman do the chip-chop
vill du ha hetta? Gon står för den biten i höst! feeet låt! Släng över en 12" till mig :)
Fett dåligt. Riktigt töntigt bara. Varför kör han inte på Engelska som han gjorde förr, och var dessutom riktigt bra?
Öl är Bröd!
Beatet är överfett! Sluta negga!
Videon finns även upplagd på SVT Musikbyrån nu...
svt.se
Oj oj oj va fet den är!! Sjukt att alla dissar... Är det för att Paragon är en av få som inte låter svenskt? Den här hade fan dödat på klubbar i USA... Sjukt vilket delivery han har också!
Are you not entertained?
Man kan rösta på videon på ZTV Önska!
RÖSTA
så jävla tungt, gonzarelli håller det nere!
Sjukt pepp! Hoppas radio och tv förstår det också!
för i helvette franke!
Är det den låten som går på ztv? Trist när producenter gör allt för att låta som någon annan...scott storch i det här fallet. Visst är det ett bra beat, men låter som sagt som en blek lean back/candy shop/whatever kopia.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
funkar fint på klubben, orginellt kan man inte kalla det däremot.
lök
Kan funka på klubben men de va nånting som fattades ändå känns de som.. Den va lite små seg. Reffen skulle de nog ha vart lite mer drag i också. Men den va helt okej låt faktiskt..
wemcrewclickclackgang!
Paragon e stört skön...
New job. New Life. Good life