I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sociopathic DisOrder Snippet #1

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2005-06-30 16:35

Sociopathic DisOrder Snippet #1

Veritas Odium Pavit är på väg att släppa ett promo/demo album nu i slutet av Augusti. Albumet kommer innehålla en stor utsträckning av olika sorters skräck och sjukheter.

Veritas Odium Pavit är då ett "skivbolag" med 4 st Horrorcore artister från Sverige och Usa som presenterar olika stilar på olika sätt.
VOP består av Desecrated som är våran producent. Eddie Gein som är den svenska, svensk rappande rapparen. Ressurrector som är våran redneck från staterna. Och mig (Preacher X) den svenska, engelsk rappande berättaren.

Vad ni kan vänta er från skivan är allt från lugna skräckfilms liknande låtar till riktigt tung metal/horrorcore. Men nu tänker jag vara tyst och inte skriva föränn jag har mer nyheter.

Till Snippet

Detta snippet består av 2 av mina låtar som kommer vara med på skivan. Så fort dom andra börjar bli färdig med deras material kommer jag posta i samma tråd, så se till att hålla er uppdaterade och kolla in så ofta ni kan.

Alla tankar är välkommna.

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se