I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Agonist Music Mixtape; Host Allyawan + snippet + gratis mp3

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2006-10-01 23:30

Agonist Music Mixtape; Host Allyawan + snippet + gratis mp3

Slänger upp en av de äldre låtarna från mixtapet som släpps nu i dagarna. Låten är, liksom alla andra låtar på mixtapet, producerad av mig och gästas av New Jersey rapparen Plus Tax.

Tapet har namnet Stories Of The Struggle Vol. 1 och är hostat av vår egna Allyawan från Jönköping. Andra artister som medverkar på mixtapet är t.ex. The DZK, Slept On Fam, Yung Truth, med flera.

Mixtapet går att köpa av mig genom att antingen skicka pengar via paypal, i ett kuvert med posten eller helt enkelt genom att vi möts upp i Stockholm. Glöm inte att skriva er adress och erat namn om ni väljer att köpa via posten eller via paypal.

Skivan har färgtryck på både skiva och framsida och ligger i ett slim jewelcase. Det hela går lös för 50 kr + eventuell frakt på 20 kr.

Här är även en länk till hur framsidan och baksidan ser ut.
Framsidan och baksidan

Min paypal adress är [email protected]

Och min postadress är:
Daniel Stengård
Fastingsgatan 93
129 43 Hägersten

Direktlänk till mp3an:
Agonist Music feat. Plus Tax - Do It Like Tax

Direktlänk till snippet:
Agonist Music Snippet

Låten, ett mixtape snippet med lite utplock från skivan och lite mer går att hitta på min myspace sida som länkas nedan.
www.myspace.com/theagonist

Besök även:
www.allyawan.com

Hoppas jag inte glömde något nu.

Enjoy!