Netplay: Ingo - Den Officiella Bootlegen!!
Netplay: Ingo - Den Officiella Bootlegen!! Ja, det är sant! Ingos andra soloskiva Den Officiella Bootlegen är äntligen ute i handeln!! Skivan består av hela 13 blytunga spår, producerar gör 6SS-trion Lage, Dick Johnson och Dispyten och Mattias Motherfuckin' Ingo formligen spyr ur sig skrytrap och punchlines!! Men den här gången får vi även ta del av lite mer djupsinniga grejer. Den Officiella Bootlegen är helt jävla gratis så gör plats på iPoden för "Det är så här det går ner"!Ladda hem skivan på: http://www.sexstyckenstryk.com/ http://www.sexstyckenstryk.com/ http://www.sexstyckenstryk.com/ Lämna gärna en kommentar när ni lyssnat. PEACE! //6SS
www.sexstyckenstryk.com
Tyngsta skiten på länge. Tanka och spriid!!
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
inte för att jag lyssnat, men detta var kefft.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
samma burkiga ljud som tidigare.. låter sjukt tråkigt..
härligt! kul att det kommer något nytt från er, ska tanka skiten imorgon när jag har tid!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
taditukschu: Kul att du längtat! ladda ner skivan och hoppas du gillar den! sprid den som en löpeld!
www.sexstyckenstryk.com www.myspace.com/mattiasingo www.myspace.com/dickochingo
Grym text i FAH. Men överlag är beatsen bättre än rappen. Blir riktigt tröttsamt med alla "som"-rader. Går ju att skriva punchlines på andra sätt också. Sen är det jävligt tradigt att rimma "skit"- före ord för att få det flerstavigt. Helt ok men en bit kvar helt klart.
Mfs: Kul att du gillar texten i FAH . Sen tycker jag också att jag har lyckats få ihop vansinnigt bra beats på hela skivan. Alla producenter har gjort ett bra jobb! Det kan hända att jag har en bit kvar men jag är på väg! Kul att du tycker skivan är helt OK iaf! Och tack för att du tog dig tid till att lyssna. Fortsätt ladda ner vettja!
ok. vilka samplingar tänker du på då?
AndreasMC9: Tackar som fan! det känns grymt j-a kul att du gillar hela skivan! riktigt kul att höra. FAH är en personlig favorit för mig också faktiskt! det glädjer mig att du tycker texterna är bra också! tack så mycket!
fortsätt ladda ner skivan!
www.sexstyckenstryk.com
ye! lyssnade igenom den hos en polare. en del låtar var riktigt feta
på microfonen, ingen annan och FAH är dom jag la på minnet som ja digga mycket! var nåra fler också som ja inte kommer på namnet på bra netplay iaf peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
taditukschu: Tack som fan!
göörbra grejer! ser fram emot nästa släpp,ska bara spela detta tills jag e trött på de först,sen kan ingo släppa mer :))
erorone: upfattat!
va fan hände me dispyten och ingo
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
and-one: Det har inte hänt något speciellt med Dispyten & Ingo . Vi har bara på sistone jobbat på mycket egna solo grejer, Jag har varit i studion och jobbat med skivan och dispyten har hjälpt till att producera. Men vi kommer fortsätta spela in låtar ihop som duon "Dispyten & Ingo", så det är bara att hålla utkik för i framtiden kommer vi garanterat att släppa grejer ihop. På min skiva så finns en Dispyten & Ingo låt med, det är ju "Bonnakrunk(Min bil)" där också Lage gästar!
Dispyten & Ingo - Våras för vandaler <3.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Chanko: It´s a classic!
Sluta hata på SSS! Ska bli intressant
jepp. säger bara F.A.H !!!
ladda ner skivan och pumpa låtarna, stort tack till Ingo som ger oss tha shit...
www.myspace.com/bogeybogart
Bonnakrunk! What?!
Så rätt. Tack I ngo!
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Dispyten: Varsågod, it´s all yours!
Ingo - Den Officiella Bootlegen (2006) Gratis! 01. Mina Damer & Herrar (Down & Out Freestyle) 02. På Mikrofonen 03. Säkert att Säga (Safe to Say Freestyle) 04. Sömnlös i Södertälje 05. Ingen Annan 06. Bonnakrunk (Min Bil) med Lage & Dispyten 07. Rödljus (Red Light Freestyle) 08. Lämna Scen! 09. 6:e Oktober 10. FAH 11. Josigt (Juicy Freestyle) 12. Det är så här det går ner 13. Dåtid till Nutid där har ni låtlista...fortsätt tanka ner plattan!
vissa låtar var bra, vissa känns tråkiga. beatsen var bra, texterna var väl bra på de flesta, det enda var att det var så "likadant sound" exakt samma mixning på alla låtar gissar jag, det blir liksom lite trist då =D men det fanns en hel del sköna punches på vissa spår! keep up!
johnny_diamond: hela skivan är ju mixad av en och samma person. Just för att det inte ska bli olika mixningar, så att det inte blir olika ljud nivåer på låtarna. Känns kul att höra att du gillar både beatsen och texterna och vissa låtar! rikitgt kul att du gillar mina punchlines också! tack som fan! Med mikrofonen i min hand är jag en dyrbar last// störtskön, som samlag vid en flygplanskrasch//
..Tänkte inte på den möjligheten när jag mixade skiten. Jag tyckte själva ljudbilderna skilde sig så pass mycket ändå. Men visst, en sån sak kan säkert göra att helhetsintrycket blir lite "tråkigt".. Peace //D
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
ja, men vafan. det är ju underground shit. =)
Mister: Tack. den låten är lite som en klassiker för många ja. Den har ju dock ett par år på nacken nu. men tack för att du laddade ner skivan!
Nej.. fattiga punchlines. Jag vet inte men det är riktigt tråkig rapp stundtals. Känns inte som ni kommer utvecklas speciellt mycket mer inom det vokala.
Beatsen är väl sköna överlag men hur har ni mage och lägga en wäck räp på Notorious big juice... Nej..
ha man hållt på så länge borde man inte låta som skit asså
smaken är som baken. fortsätt tanka ner plattan
upp!!
www.sexstyckenstryk.com
http://www.youtube.com/watch?v=bTnZknzz76k Kolla in en minidokumentär från Studio 54 och inspelningen av låten Bonnakrunk (Min Bil).. //D
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
vilken minidokumentär sen då!
Sågar du den, Ingo?
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
nej, jag älskar den såklart! peace out. BONNAKRUNK!!!!
tjooooooooooock dokumentär..
www.myspace.com/bogeybogart
Gillar din röst. FAH, är jävligt skön, jävligt skönt beat där, bra text, mestadels. Dåtid & Nutid, är lite skönare också. En hel del roliga rader. förövrigt är en hel del av filerna i era äldra nedladdningsbara skivor i rar-format skadade.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
tack för tipset, Ikonkret. Ska kolla upp det!!
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Inkonkret: Tack för att du laddat hem min skiva! gul att du gillar rösten samt FAH och Dåtid Till Nutid . Jag gillar dom också, tycker framförallt att Dispyten har gjort ett fruktansvärt skönt beat till FAH, också att Dick Jizzy har gjort ett suveränt beat till Dåtil Till Nutid!dr_DiSPYT: Du får kolla upp dom där filerna då!
yea
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Producent
2006-10-27 18:11
Den är fet, synd bara att ljudkvalitén är lite halvt som halvt.. Jag Försvinner är riktigt skön! Får jag fråga om den som syns på hemsidan är "snygg-erik" från idol ;) jävligt lik fan :P (märkte nu att jag har laddat ner "höstångest" och inte den andra :P så får återkomma med kommentar på den ;P) *skäms*
yea! Höstångest är oxå bra, men ljudet är betydligt behagligare på Den Offciella Bootlegen - Jag lovar!
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Producent
2006-10-27 23:43
Jag har lyssnat en del på Bootlegen nu och den verkar riktigt skön den med :) Lite enformiga låtar bara.. ganska lika hela högen men det är ändå fett vissa är riktigt bra!
Dawell: Kul att du tanka både "Den Officiella Bootlegen" och "Höstångest"! nice att du gillar vissa låtar!