Kenta-snippets
Smakprovet hittar du om du klickar HÄR Albumet släpps i augusti, hoijta!!!
www.wickedstudio.se
Bajenpundarkenta?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
KungVikke P22 nej, kenta kuuuuuuuk
Riktigt förvånad att Daddy Boastin kör med den där sopan.
fan vad bra han är<3 fan augusti? en hel jävla månad :(
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
tungt shit
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
sämsta han gjort..
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
no shit sherlock? och genom snippet kan jag inte höra hur det låter? jämfört med hans andra verk?
han är verkligen på vägen NER tyvärr..synd jag gilla han tills nu
Kenta är helt värdelös, fan markoolio över honom.
"120 bpm, det är så vi gör det, softa!" haha vafan?
Kul att ni tycker till! Albumet släpps augusti, se till att kolla in det!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter okej.
You already know, den e on lean!
Ärligt talat,Så tycker jag att det låter mest som disco-rap och jag hade förväntat mej featare gäst artitser tex:DNA,Petter,Mange Schimdit,Ken Ring,Snook osv för då hade det iallfall varit en värd skiva att hooka in i samlingen enligt mitt tycke!
Låter helt okey.. ska bli kul att lyssna på riktigt! Kenta har alltid varit bra i mina öron..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Låter sådär. Men vad är det för fånig skivtitel?
Kul att ni tar er tid att lyssna även fast det är disco-rap, markoolio över det, en fånig skivtitel, det sämsta jag gjort och även fast inte mange schmidt gästar...
Augusti är månaden! Hojta på din pojke!
www.myspace.com/kenta1 www.kenta.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dra en d6aa comeback med fet våldsironi :)
Kenta > Mange Schmidt - Anyday
//D-D-D-DANISH!
Det blir ett mycket intressant släpp! Låter lite annorlunda och det finns mycket som tilltalar! Kul att du kör Kenta!
Jockish @ B-vik
Sveriges bästa festrappare gör det igen. Superbra !
Är datumet för släppet bestämt? Jag har helt och hållet fastnat för låten som går "Det e inte korten du fått.." så sjukt tung!
Jockish @ B-vik
Jorckish. Jag fastnade och speciellt för den låten. lyssnar om och om igen på det korta klippet. Verkar ha otrolig potential.
Producent
2007-07-27 10:37
Chi Chie gå loss boy/ One
www.mindkaos.com
Tack som fan. Uppskattar det...tycker alla borde ge skivan en chans i alla fall! Real recognize real.
vad heter skivan?
i get more pussy then panty!
tycker det låter rätt fett! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
kenta P26 På hemsidan fanns det en omröstning för ett tag sedan, om vilken musik man ville höra på den nya skivan. Fanns en del alternativ, de flesta hade röstat på lite hårdare rap, med lite punchlines o så..
"Disco-rap" eller va man ska säga, fanns inte ens med bland alternativen. Så varför har du en sån omröstning när det ändå verkar som du inte bryr dig om vad folk tycker?
Kanske har fattat någonting fel, annars tycker jag du borde lyssna mer på vad publiken vill ha:)
Verkar mer som du har HÖRT fel! Jag vet inte vad "disco-rap" är eller hur det låter men kan inte tänka mig att jag har gjort något liknande. Tycker inte att det jag gör kan kallas något annat än hiphop men återkom gärna när du har lyssnat på plattan så får vi se om du tycker likadant!
Du når mig på
[email protected] .
Tack för att ni lyssnar!
Word på mig faktiskt.
Visst är det hiphop, lite speciell stil bara. Men det var inte det jag frågade. På snippets låter det som du inte har så mkt punches osv, trots att de flesta hade velat höra det (enligt omröstningen). Jag vet att det bara var ngra minuter av hela skivan men det var bara en fråga utan det jag hört änsålänge. Lakt av med den stilen helt eller får man höra ngt på skivan eller framöver?
Kenta är alltid Kenta, klart man lyssnar.
-_-
Vad kan jag säga? Jag måste vara speciell hehe... Exakt, du har ju bara hört några minuter, men som sagt lyssna på hela sen och you tell me! Oavsett så hoppas jag att du kommer gilla den...