Mizta Rodgas skiva Mindhead! Gratis på JustDet.se
Japp det stämmer! Mizta Rodgas nya somriga skiva finns att ladda ner gratis på www.JustDet.se Gäster på skivan är bland annat: Vito Eme, Rigo, T.I.T.O, Boss Doss, Low-B och många fler! Så gott folk, ta er en titt! Jag lovar att det är värt det!www.JustDet.se (direktlänk här )
Justdet.se - Just Det svensk hiphop behöver!
Vem är Mizta Rodgas, whoa rappare? :s
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Tikken, du brukar säga smarta saker men nu har du allt gjort bort dig :) Lyssna så kommer du förstå..
www.justdet.se - svensk hiphop
RIIIKTIGT TUNG SKIVA!!!
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Desvärre funnkar inte länken ;)
va? fungerar prima för mig? tryck på bannern så kommer ni in på en presentation, där står det "ladda ner skivan här" eller liknande, bara vänsterklicka så ska allt funka!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Tikkan - Mizta Rodga har inte lagt upp så värst mycket på Whoa vad jag vet. Dock har han haft en mp3:a uppe här :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hoppas ni diggar skivan, BIG UP
http://www.justdet.se som ville lägga upp den, tanka, älska, hata, sprid den, one.. -S.C.R-
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
Tikkan: Jag vet inte riktigt vad definitionen på en whoa-rappare är, men jag kan tänka mig att det är en person som släpper grejer i Audio-forumet och spelar in med datormic. Jag kan säga att jag aldrig skulle låta en sådan skiva besudla justdet. se, om alla andra inblandade i sidan skulle få hjärnsläpp. Det blir bara kvalité från vårat håll. Hela idén med sidan är att främja svensk hiphop, inte göra den till en laughing stock än en gång. Dessutom har jag väldigt svårt att tro att Stone Cold Records skulle sätta sitt namn på något sånt. De är ändå ett bolag som bl.a. huserar Scandalouz, och vet du inte vilka de är så blir jag ledsen i ögat, på riktigt.
Redline!
Allvarligt talat, släpp de me whoa-rappare, lägg av! Tanka skivan folks, riktigt het...
Bra sagt Octagon! Bara att tanka gott folk, det är värt det!
Skivsamlare
2007-07-23 15:43
Skall tankas ner genast.
Yes! In Concert — For the love of music
tungt siiitt folks missa inte
Oerhört tung.. sov fan inte på detta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
begge said it!!
BIG UP Brushan!!!!!
www.myspace.com/dirtysouthfamily
FAN VAD CORNER LÅTEN E TUUUNG!
tack...spread the word! bless..
ska checka den verkar vara något , återkommer ;)
AIK
det må jag säga positivt överraskad av både släppet och av sidan justdet.se thumbs up
AIK
Headz_Up P21 Vi på JustDet tackar och bockar och vill även meddela att vi är grymt stolta över släppet!
yo! bra skit alltså! rodga dödar som alltid, bigups justdet.se ! bigups STOWN COWLD RECORDS å allt sånt skit ;) bra grejer.., holla at ya boi.. one!
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords
Tunga grejer, hookade ett ex från butiken för ett tag sen.
Tack för kärleken, fortsätt ladda! One..
sov inte på skivan, kommer mer snart, the block ep, håll utkik, one..
Håller med föregående talare!
Fan Markolio är ju nästan bättre på musik änn det jag fick höra !
pump pump
hahaha...funny like whoa
Redaktionschef
2007-08-23 20:00
Mja bättre än Markoolio var det självklart men särskilt bra var det i och för sig heller inte. Personligen tycker jag inte att MiztaRodga är någon vidare bra rappare och låtarna i sig var inte så speciella heller. Hamnade snabbt i papperskorgen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!