I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-11-29 21:29

The Keffat Liv

Saxxa från deras hemsida.. för dem som inte har koll på vad som händer så ville jag förmedla de..genom ett inlägg!

Nyheter
Nyhetsbulletin!
25 November, 07:44 Prinzen

I sedvanlig ordning ska jag nu redogöra för Rappare i Samverkans förehavanden framöver, för er som undrar och för er som börjat spekulera i om jag tappat stinget. Två separata projekt är under produktion. Följande:

The Keffat Liv - Hastigt Skena Livets Horse LP

Ja, ni läste rätt. JNI och Prinzen har sedan ca 3 mån tillbaka jobbat på en fullängdare med ovanstående namn. Mer än så finns inte att säga i nuläget, men slutresultatet kommer graranterat att blow your socks of, såvida ni inte tillhör den grupp av lyssnare som gillade Jag Älskar Dig.

Färska Prinzen - Vad Fint Du Spelar LP
Ja, ni läste rätt. Prinzen jobbar parallellt med The Keffat Liv-plattan på en soloskiva med ovanstående namn. Tanken med denna platta är att göra den ovanligt lång och ovanligt tramsig, stick i stäv med den rådande buttyman-trenden som infekterat rap-genren. Även denna platta is garanteed to blow your socks of, såvida ni inte är vuxna män med våta kinder. Denna falangen kommer snarare att känna sig illa till mods vid avlyssnandet av slutresultatet, och gråta ännu mer. 8 låtar är klara på denna, så det är en bit kvar.

Vilken av ovanstående bomber som kommer att brisera först är en fråga för gudarna än så länge. Det läggs en större estetisk ansträngning vid The Keffat Liv-plattan så jag gissar att denna är sist ut såvida jag inte gör en Axl Rose och helt plötsligt blir mån om resultatet på Vad Fint Du Spelar LP.

Så, ta nu fram era fittor och kukar och börja masturbera, gott folk, för this types of shit don't happen every day!

/ Prinzen

o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-11-29 22:19
FETTTT! LÄNGTAR
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-29 22:20
Underbart! Ser verkligen fram emot Prinzens...
-{Placerar smältande snickers i era älskade Fubu femfickers}- <br>

2007-11-29 22:45
Ska bli riktigt intressant! Båda två faktiskt.. Skulle vilja se dom live... någon som har några erfarenheter av det att dela med sig av?
Det blir vad man gör det till!

2007-11-30 09:50
Prinzen´s skiva tror jag kommer bli riktigt fräsh :)

2007-11-30 11:19
eller riktigt äcklig vilket jag hoppas mer på en fräsh!

2007-11-30 11:20
Hastigt Skena Livets Horse Lär ju vara årets titel...
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-11-30 23:52
ingen mer som är intresserad av detta? :S
Sångare

2007-12-01 03:07
Jo, jag. Matter of fact Keffat Liv-clique står för 75% av mitt totala intresse för svensk hiphop.

Ser fram emot dessa släpp som fan. Japp, jag sa det. Som fan.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2007-12-01 12:49
detta kommer bli duktigt fint vad jag tror.
now you know.

2007-12-01 14:04
Detta kommer va de fetaste EP släppet detta år!

2007-12-01 14:04
eller nästa :)

2007-12-02 10:08
jag är också intresserad. båda skivorna kommer säkert bli asfeta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-03 00:58
Ska bli spännande att höra JNI igen. Hans röst får varenda jävel att låta förpubertal. Och man vet att detta, likt allt Prinzen styr över, kommer bli the shit med tanke på att deras släpp visar en spikrak formkurva uppåt enligt mig. Jag fattar inte var det ska sluta bara. Fetaste proppsen iaf.

2007-12-03 02:16
Senaste Dubbel Trubbel-skivan var sanslöst bra. Klicken blir bara bättre och bättre, fan va kul det ska bli att höra!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-12-03 13:53
Längtar!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-12-03 14:04
Ah härligt att JNI är tillbaks. Prinzen klarar sig inte utan honom.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2007-12-03 14:06
SHIT VA COOLT :D har lyssnat på dom sen mvg, och utvecklingen är heelt sjuk, sen är iofs dom gamla grejjerna bättre än det mesta här på whoa ändå, men ändå. FETT!
Check it.
Catch a vision, Spread the vibe.

Sångare

2007-12-04 01:48
Stenhög på gräset som vikingagrav

2007-12-04 15:57
Är de nån som vet varför ingen vill signa dem?
finns ju anledningar men dem håller de endå jävligt fett!

2007-12-04 17:16
vafan blev inte odm signade förut?
Check it.
Catch a vision, Spread the vibe.

2007-12-04 17:40
Dom verkade ju tro att DVS blev signade, men i slutändan visade det sig väl att skivbolaget mest typ finansierade typ 500 ex. Keffat liv är nog aningens för kontroversiella för de flesta skivbolag
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2007-12-04 18:21
Vadå för kontroversiella?
Keffat liv gör väl bara låtar för att stötta barnen på astrid lindgrens barnsjukhus?

2007-12-04 19:45
haha dem va signade, men de va ju ingen bra deal, de va skit rent ut sagt, dem fick ju en skiva till utlandet, sen va dem nöjda :P

keffat skall helt enkelt va osignade :P

2007-12-04 21:33
keffat liv/dvs/dubbel trubbel är seriöst det enda bra med svensk hiphop just nu . finns inget annat som är värt att lyssna på . rättare sagt, finns inget annat som inte är wannabe-america-electrobeats-adam-tensta-bögskit
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Sångare

2007-12-05 14:35
Hela historien om Dom Viktiga Skornas uppgång och fall hittar ni här. Eller ja så jävla dramatiskt är det kanske inte men ni som undrade om dom blev signade eller ej, läs detta:

Första delen.
Andra delen.
Sångare

2007-12-07 01:05
Ni behöver inte tacka mig.

2007-12-07 07:29

S-oteric P21: haha tack