Org12 & DJ Large - Versioner Vol.2
Finns på www.kingsizemagazine.se DIREKTLÄNK! för den late ;) Orginalspår: 1. Jim Jones - We Fly High 2. Fergie - London Bridge 3. Rich Boy - Throw Some D's 4. Purple Ribbon Allstars - Kryptonite 5. Pimp C - Pourin Up 6. T.I. - ASAP 7. Clipse - Mr Me too 8. Young Joc - It's Goin Down 9. Million Stylez - Miss Fatty 10. E-40 - White Gurl 11. Lords Of The Underground - Chief Rocka 12. Fugees - Ready Or Not 13. Supersci - On The Grind 14. Juveniles - Rodeo 15. 16. Dead Prez - Hell Yeah 17. Young jeezy - Bury Me A G 18. Paul Wall - Sittin' Sideways 19. Jay Z - Lost Ones 20. Goodie mobs - Cell therapy 21. Lupe Fiasco - Daydreamin'
o just de.. du är jävligt äcklig också.
de va kul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu kommer väl Kingsize att överbelastas xD
I tego arcana dei!
haha oj de va bara jag som va blind ! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu har jag fått ner skiten :) Ruskigt bra, men det visste jag innan xD inte lyssnat på allt ännu
I tego arcana dei!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
large lätt fetast på tejpet xD
o just de.. du är jävligt äcklig också.
dizzyswe tur att du inte hunnit lyssna på allt ännu. hade blivit besviken om det bara var 10 minuters material!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P22 Mjo xD Haha! Introt till "Brännö Brygga" är värd ett garv! xD
I tego arcana dei!
svettig vers av toffer på cykla sidleds!
Ditt inlägg " Svett Svett och Tårar " i Blandat har flyttats till Papperskorg.
mfs P22 Du tror inte att många tankar? ;)
I tego arcana dei!
vad är det här? jag har lyssnat på 3-4 låtar redan och inte diggat en enda
Äntligen!
Många sköna låtar. Tummen upp till Ågren! Props till Large också, roligt att höra han på micken för en gångs skull också, mycket tightare än vad man förväntat sig också.
För att det är ute med forumsignaturer.
Dizzyswe nej det är inte jag har alla Ågrens skivor eller mixtape jag kan få tag på och diggar alla men jag gillade inte detta fast har bara lyssnat på den en gång!
bra skit.. bra skit! Väldans sköna versioner :) Saknade dock "giganten" mycket. Kommer den på den riktiga plattan sen?? tummen upp!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Har lyssnat på första halvan nu typ, låter riktigt bra än så längt=) Låtarna med öris e bäst hittils
Lost ones är tung! Trevligt mixtape, men nu vill jag ha ett album!
Skitfett, piss fattig med Mofeta är favoriten än så länge :)
Redaktionschef
2007-12-21 15:38
Härligt! Var verkligen i behov av lite ny "pluggmusik" ...
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Är Organismen bra "pluggmusik"? :S
Västkust Rockerz
jävligt schysst omslag. tycker inte att det var så bra annars tyvärr men jag är inget större fan av organism 12 heller så det är väl inte så konstigt. öris på cell terapi var bäst.
Cell Terap låten e fan helt förstörd för min del, sedan zorgon rappat på den i snoppmätartävling(om nån minns) haha, shit..så fort jag hör det här beatet tänker ja på den låten:(
är det itne Jerre som är rapparen i Mofeta & Jerre?
Västkust Rockerz
Redaktionschef
2007-12-21 16:00
Lången > det återstår att se :D nä, Mofeta är rapparen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Nån som kan skriva alla intrumentaler?
guess so! =) Okej okej, där ser man. Och vad tyckte jag om Verisioner vol. 2... Hell Yeah och On The Grind är ju goa men dem har man ju redan hört änna.. Roligast på mixtapet var "Skitpackad" istället för Chief Rocka.. Throw Some D'z reffen och att Dj-Large rappade. Piss Fattig och Brännö Brygga va också feta. Helt klart sämst var alla tjötiga Dirty South grejjer och Adam Tenstas kassa inhopp på Daydreamin' versionen..
Västkust Rockerz
Äntliiigen! Men vad händer egentligen när jag ska packa upp rar-filen? sjukt, står nånting om "läsningsfel"
Helt underbart tape rakt igenom
Redaktionschef
2007-12-21 16:33
Begge > verkar ha funkat bra för alla andra, så testa att uppdatera din version av programmet.
sjukt nice :D nice julklapp :D så jävulskt skön rakt igenom!!
1. 2. Fergie Brooklyn Bridge 3. Rich Boy Throw Some D's 4. 5. 6. 7. 8. Young Joc - It's Goin Down 9. Million Stylez - Miss Fatty 10. 11. Lords Of The Underground - Chief Rocka 12. Fugees - Ready Or Not 13. Supersci - On The Grind ft Chords 14. 15. 16. Dead Prez - Hell Yeah 17. 18. 19. Jay Z - Lost Ones 20. 21. Lupe Fiasco - Daydreamin' Nån annan kan ju fylla i allt som jag inte kunde..
Västkust Rockerz
rätt chill.. gilla dock versioner vol.1 mer
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Väntat länge, detta ska pumpas !
20. Goodie Mob - Cell Therapy
Fan va härligt! EFTERLÄNGTAT SOM IN I HELVETE! skall lyssnas nu alltså :)
Har du tiden? För min klocka går efter.
kommer bli fett
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Äntligen!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
1. 2. Fergie - Brooklyn Bridge 3. Rich Boy - Throw Some D's 4. 5. 6. 7. 8. Young Joc - It's Goin Down 9. Million Stylez - Miss Fatty 10. 11. Lords Of The Underground - Chief Rocka 12. Fugees - Ready Or Not 13. Supersci - On The Grind ft Chords 14. 15. 16. Dead Prez - Hell Yeah 17. 18. Paul Wall - Sittin' Sideways 19. Jay Z - Lost Ones 20. Goodie Mob - Cell Therapy 21. Lupe Fiasco - Daydreamin'
va?
:D det var fett juh
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
asså bud på att torrenta den, sjukt segt det går ner från kingsize atm :S
Så jävla soft!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
"över hela stan som 1&2" underbar skiva!
1. Jim Jones - We Fly High 2. Fergie Brooklyn Bridge 3. Rich Boy Throw Some D's 4. 5. 6. 7. 8. Young Joc - It's Goin Down 9. Million Stylez - Miss Fatty 10. 11. Lords Of The Underground - Chief Rocka 12. Fugees - Ready Or Not 13. Supersci - On The Grind ft Chords 14. Juveniles - Rodeo 15. 16. Dead Prez - Hell Yeah 17. 18.Paul Wall - Sittin' Sideways 19. Jay Z - Lost Ones 20. Goodie mobs - Cell therapy 21. Lupe Fiasco - Daydreamin'