I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Osiris - The Beats Within (Jedi Mind. Wu Tang, Coka Nostra m.m)

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2008-03-25 22:48

[Audio] Osiris - The Beats Within (Jedi Mind. Wu Tang, Coka Nostra m.m)

<p>Tja! Jag släpper nu en skiva gratis på internet med lite remixer jag sysselsatt mig med senaste tiden. Tog även med två instrumentala låtar. Ljudkvaliteten varier lite på grund av lite olika saker. Men kommentera gärna annars vad som är bra och dåligt så jag kan utvecklas. Hoppas någon diggar den för det möe blod, svett och alkohol inblandad i den hehe.

Låtlista:</p><p>1. Intro</p><p>2. Enter the Underworld (Prelude)</p><p>3. Jedi Mind Tricks - Heavy Metal Kings feat ill Bill</p><p>4. Assassin / PRT - Wake Up (réveillez-vous!)</p><p>5. Menteroja - Fuck Rap feat Disorder</p><p>6. Killah Priest - What Part of The Game</p><p>7. Nas - Surviving The Times</p><p>8. Afu Ra - Mortal Kombat feat Masta Killa</p><p>9. Ashes of a Cursed Generation (Instru-Mental)</p><p>10. Skit I</p><p>11. Mobb Deep - Survival of The Fittest</p><p>12. Skit II</p><p>13. Sunz of Man - We Can't Be Touched</p><p>14. Gravediggaz - The Night the Earth Cried</p><p>15. Quest for Shangri-La (Instru-Mental)</p><p>16. Allah Mathematics - Have Mercy</p><p>17. Ed O.G. - Wishing feat Masta Ace</p><p>18. La Coka Nostra - Get Out of My Way</p><p>19. Pete Rock - Revenge feat Grup Luva</p><p>20. Sunz of Man - Natural High

Om någon har något serverutrymme på 70mb att låna ut så vore det fett men sålänge ligger den på zShare. Den ska även snart finnas tillgänglig på piratebay för den som föredrar att tanka den vägen.

<a href="http://www.zshare.net/download/9531501b1a411f/" target="_blank">klicka här</a>

Fred!
/osiris</p>

(Rubriken ändrad av Gogaku 2008-09-03 20:46:29)

"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"