nya www.barabazz.com med gratis mixtape uppe nu!!!
yep yep, nu ligger nya siten uppe med gratsi mixtape för download. Må bäst. Peace Ken Ring
www.barabazz.com
Nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de funkar inte å ladda ner tapet
Verkar inte funka o tanka för mig...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är säkerligen överbelastat. Jag har fått hem 26% .. "rullar på" i 14 kb/s..
Aha sett fram emot det här ju...
Funkar för mig, men det är hyfsat hårt tryck: fyra timmar kvar tills det är nere... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Funkar knappt för nån=/ jävla seg server.. Kan inte nån admin fixa nån tråd sen, där man kan ladda ner. Så man får ner en rarfil med alla låtar. För de står bara sidan kan inte visas när jag testar. Har testat hela tiden
383 mannen vi slaktar bijaces !
måste bara säga att designen är riktigt jävla fet
krrrrrrrra
länken funkar inte ens.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
ska allt vara på en o samma fil
Allt ligger i en och samma RAR, jag har den nere om 6 min. Imorgon kan jag dela upp den och ladda upp på Speedy, om ingen annan ordnat någonting smidigare.
någon som yckats få ner mixtapet o kan dela med sig???
lyckats skall det stå, hehe
http://rapidshare.com/files/118693742/SBE_Mixtape_Vol_1_shadowartworks_com_.zip.html
shadow va här.
alla låtar låg som en stor mp3-fil på 108mb.. ngn som har cuttade filer hola boi! musicen verkar nice .. checka alla låtar när jag är på jobb peace out!
Lyricist
2008-05-30 07:24
Det tråkigaste med det här är att Ken kan göra tvåhundra låtar om dagen eftersom att han inte behöver lägga ner mer än två minuter på en text. Kul att du är produktiv, men somsagt... Min folköl skulle kunna göra det likabra.
Jag trodde Näääk skulle va med också, synd att ken inte e med mer på mixtapet...
Näääk är tyvärr på en ofrivillig semester. Men han är med på skivan....
www.barabazz.com
Tapet var verkligen överfett. "Bengen spanar" är sinnessjukt bra. Det enda jag stör mig på är att alla låtar ligger som en stor MP3-fil. Du har inte lust att ladda upp en rar-fil med alla låtar en för en istället Ken?
Håller med mexi.. Vissa låtar kan ju inte vara hela låtarna, bara för det ligger så i en stor fil=/ Där allyawan rappar om iran oså. antar att de är låten"moderland", rappar han ju inte mkt alls. Det kan ju inte vara en låt, de är knappt en hel vers ju. Slutar ju bara pang på, sen kommer något bomvljud. Så kommer nästa låt, trodde de skulle vara hela låtar.
383 mannen vi slaktar bijaces !
jävligt fett tape fast jobbigt att de e i en lång slinga
dom sköt han , för han rappa om iran, ayatolla style beef fet skit!
Bra grejer! Big Up! //K
Fight Life - either you live it up or give it up www.kodie.se www.myspace.com/kodiefightlife
Redaktionschef
2008-05-30 11:39
Allt ligger i en och samma RAR, jag har den nere om 6 min. Imorgon kan jag dela upp den och ladda upp på Speedy, om ingen annan ordnat någonting smidigare. Håller med mexi.. Vissa låtar kan ju inte vara hela låtarna, bara för det ligger så i en stor fil=/ Där allyawan rappar om iran oså. antar att de är låten"moderland", rappar han ju inte mkt alls. Det kan ju inte vara en låt, de är knappt en hel vers ju. Slutar ju bara pang på, sen kommer något bomvljud. Så kommer nästa låt, trodde de skulle vara hela låtar. Precis. Lättast vore väl om Ken la upp låtarna löst också, i sin fulla storlek. Visst, det har sin charm att mixa ihop låtar till ett enda långt mixtape, men detta är inget sparas på min data trots att jag diggade flera av låtarna. Man vill ju kunna lyssna på fulla låtarna.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Låtlistan på konvolutet som snurrar förbi stämmer inte med ordningen på mixen, så antingen är det nån som har varit lat, eller så kanske det kommer komma en ordentlig version senare? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Killen som rappar på arabiska, gissar på palestina med tanke på hans uttryck och synpunkter, woow säger jag bara! woow, helt underbar låt haha
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Kan ingen på whoa med program klippa bort låtarna? vore jävligt schyst
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Ken lägg upp delade låtar!
KenBB P29 Jag förstår mig inte på ditt och näääks sammarbete? , Är inte näääk och fattaru typs blodsbrödet och du och fattaru blodsfiender? haha
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Fett ! , ska lyssna snart !
soundcloud.com/jerrones
Tills ikväll kommer jag TROLIGTVIS ha dem klippta åt er.
kan ingen lägga upp dom på en annan sida. rapidshare och sendspace e dom sämsta sidorna du kan lägga upp låtar på. lägg upp på zshare eller mediafire istället.
Jag vill med ha dom hela och klippta vore så sjyst
fan, funkar inte för mig alls, trycker jag download så hoppar sidan bara tillbaka till "musiksidan" utan att ngn download ruta dyker upp, fix up plz?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
fyyy faaan galet nice mixtape....
www.barabazz.com
det här är riktigt jävla braaaaaaaaaaaaa shit!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Tungt tape ..men...vafan...VARFÖR BARA 1 FIL!!!...
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Bra sida, har inte laddat ner tapet än
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Här är speedyshare länkarna ni längtat efter!
låt 01, 02, 03, 04 låt 05, 06, 07, 08, 09 låt 10, 11, 12, 13, 14 låt 15, 16, 17, 18, 19 Och bara för jag är snäll ikväll har jag en hel RAR här!
Shu Bre Express Mixtape vol 1 (zshare)
Maximum_Taste P16 Tack som fan, sjyst av dig!
Maximum_Taste Love you man
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Låter jvligt fett efter första lyssningen
kul att allyawan kastar lite bajs på chubby från large money, helt rätt.