[Video] Illknowledge Feat. Ruztel & BabyMike - Real Like that
Den första Juli släpper Illknowledge skivan Raw competition för gratis nerladdning och i fysisk form. Skivan kommer produceras av:12bit, KG BOOM, Sun raw mfl och gästas av Ruztel, Maylay sparks (philly) mfl Nu släpper vi en streetvideo för låten Real like that. Låten är producerad av Ruztel och gästas av Ruztel och Babymike. Videon är gjord av Marco Alvarez för MarcoAlvarezFilms. Enjoy! (Inlägget ändrat av Mabande 2008-06-03 18:00:28)
yeah i said it!
de här e sum real shit!
/P Strom Producent och Allvetare.
Bringing it back, låter tungt!
det här är helt sjukt tungt
Bringing it raw
sjukt fett
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Beatboxare
2008-06-03 14:24
riiiktigt fett på riktigt! props till Gjyla Livs och basketplanen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
övertungt... videon e the bomb
tungt,men tycker det förstör att ha svenska blandat med engelska men tycker ändå den svenska versen var bra..
Tuuunngggggt Malmö e på plats!
Rock the beat Ent
jaja la liga håller wack mc på plats...... idot....toppar...
AdOo den fede
Producent
2008-06-03 18:23
Real people like that!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förstör verkligen med blandat sve och eng, annars asfett!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
riktigt fett! hade varit roligare om det bara vart på svenska dock.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
isofu P3: tyst du har ingen anning vad du snackar Yun_DI P18: du också
Cukkrukkuz nee du har rätt om allting och ingen annan har rätt till en åsikt..
Beatboxare
2008-06-04 00:12
Chico, du vet..de flesta digga ändå, även de som dissa..folk har problem med språkmixningen bara..men de gillade det iaf som enskilda delar..så jag menar, no biggie/Peace
/KG BOOM
ja allt var skittight även om jag heller inte gillar språkmixningen,finns ju folk som blandar spanska och engelska iofs men tycker svenska och engelska låter konsigt tillsammans
haha chico attackerar direkt!!språkmixningen e kontroversiell o det e många som inte diggar men va ska man göra vi kickar så fett att folk diggar ändå haha
yeah i said it!
hahaha bring da ruckus
fet skit helt enkelt, så här ska det låta!
www.twitter.com/mzamora036
haha chico.. Riktigt fet video, ballt med lite annorlunda shots, speciellt när ni ligger ner. Man känner att Marco har lagt ner mycket tid på slutprodukten av videon, mycket respekt. Rutz beat, fet! Alla lägger rapsen bra på sitt sätt och det skapar en fet helhet, en bra intro till det Raw Competition. ONE
http://www.myspace.com/choysmusic
Chico goes mad, hehe. Diggade videon fullt ut! Grymt jobb utav Paco/Marco Alvaréz, bra jobb med beatet och grymma verser rakt igenom!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
så fet den är alltså.. dat zig zag shiiie...
..
Producent
2008-06-04 22:13
Fet video! Folk har en tendens att dissa det som är lite annorlunda. Tycker det är najs att ni mixar språken. Rap som rap. Är det bra så är det bra. Skivan verkar bli fet också, collaben med Maylay Sparks var najs!
förstår du de e så det e adnan vi hugegr alla kom he till mig jag har en macheta
När får man höra en låt med hela ligan? Elles, Paco, Chico, Ruztel, Kalle, Anakin, Nito (?) m.fl ? Hade varit fett.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
På Muddy Crew mixtapet kommer du få höra; Chuck Ruckus, Kalle Knast, Ruztel, Baby Mike, Rocc Spots m.fl! Över 700 plays på 2 dagar.
Ingen kan gömma sig för topplistan.
DAAAAMN!!!!!!!!!!!! MALMOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allsa att alla rapparna va bra visste jag redan sen ett bra tag tillbaka. men den som forvanar mig som har utvacklats till natt fett grymt e KALLE KNAST!!! att blanda sprak hor till sa lagg ner kvidandet!!!! ingen kvider pa spanglish!!!! fuck the haters!!!!! det kommer alltid finnas , aven ifall dom diggar sa har dom ingen stolthet o saga d, utan maste sa klart saga natt negativt.!!!!!! fet video PACOOOO!!!!!! Ruztel du .......... ja jag har sagt d 1000 ganger!!! DU e GRYM mannen!!! CHICO!!!! du dodar den verkligen!!! va ska jag saga??? BIG UP MALMO!!!!!!! malmo e alltid pa plats!!!!!!!!!!!!
jag e så RAK att du blir SNE!
fuck the haters!!!!! det kommer alltid finnas , aven ifall dom diggar sa har dom ingen stolthet o saga d, utan maste sa klart saga natt negativt.!!!!!! Finns det ens nån i tråden som har hatat?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Över fet video Fuck all Haters
Exe-poused ta inte illa upp den va inte riktigt riktad mot dig eller någon annan här i denna tråden. Tycker bara whoa är ett fucking haters ställe där massa snorungar sitter klagar på allt som läggs upp. Obs detta har inget med denna tråden att göra för det är ingen här som direkt har hatat i denna tråden än men det kommer säkerligen. Big up till Kalle Knuda ruztel cukk rukkuz baby mike och paco för en över fet video.
Redaktionschef
2008-06-07 12:07
haha vafan, detta är väl ett bra exempel på att Whoa inte alls är mer hatarställe än något annat? Det finns hatare överallt och Whoa är inget undantag, men det finns mycket folk som är öppna för ny hiphop också. Skillnaden är att det är lättare att säga att man inte gillar nåt över nätet än rakt i fejjan när man står där på trottoaren. Tillbaks till låten. Jag diggar den, smutsig och rå, känns naturlig. Har inget problem med att ni blandar språken, även om det alltid är roligare att höra folk från Sverige som vågar kicka på svenska.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Det här är så fett... Videon är bättre än rappen men jag fick bra vibes av Svensken och Ruztel! gd shit!
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
Bourn Knowledge!!
yeah i said it!
kommer ni släppa plattan på vinyl??
Min Blogg: http://www.myvinylweightsaton.blogspot.com/ Säljer Alltid Lite Vinyler, (Classics/Rare/Övrigt) Kolla In: http://www.discogs.com/sell/list?seller=cHEs
Dj_Cee p19 tyvär finns inte den budgeten men i framtiden ska vi lätt släppa wax!
yeah i said it!
det här blir så grymt! ser fram emot mer grejer där ni kör på k.gs skit med!
www.discotheque.se
Dope shit!
http://myspace.com/BoodaBlezzin
damn, vad betalar man för en sån här video?
nu ladys and germs ni behöver inte debatera om hatare fan jag är en hatare sj jag hatar wack emcees theres a little hate in all of us words from the god!
Go låt.. Tycks känna igen beatet, eller liknar iaf ett annat välkänt beat. Men kan inte sätta fingert på det, nån som vet ?
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
raw competition