CK - "Showen Är Mitt Liv" : Ladda ner singeln gratis och se videon!
Nu kan ni ladda ner CK:s nya singel "Showen Är Mitt Liv" gratis HÄR Ni kan även se musikvideon till singeln , som är mästerligt gjord av Fallenrockstar: Gå sen in på CK:hemsida för att lyssna och ladda ner fler låtar, läsa hans blogg, Roffa åt er sjukt snygga t-shirts eller fixa hem grymma saker till mobilen!www.ck-musik.se Lyssna, titta, njut och sprid ordet!Kärlekah!
www.huglife.se
Tycker den här borde ligga i Övrig musik...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan så dåligt...hur fan kan du posta den i svensk hiphop..?
lite för mycket plåtniklas röstläge ibland men vafan, skön musik!
http://www.goteborg.se
En skam för Sverige!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pinsamt faktiskt.
soundcloud.com/jerrones
neee ni alla kan gå å lägga er vett att ni digar ck presis som allA ANDRA och de här va grymt KÖR på
snälla kan nån lägga in tråden i övrig musik ? de här e fan inte hiphop
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Hiphop och hiphop... Bra musik är det i vilket fall som helst och videon är söt, även om den ser lite väl hemgjord ut :/ (höhö). Ck är söt, men skippa mustaschen för bövelen. Låten är grymt bra, upp!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
EN skam för Sverige? Pinsamt? Det här är inte hiphop? Varför exakt är det här pinsamt? Vad är hiphop för er= Varför är det en skam för Sverige? Lite får ni väl ändå motivera ... Men jag antar att det inte är tillräckligt hårt för er? Personligen tycker jag att CK är en utmärkt motpol till mycket av skiten som släpps idag. Tycker låten är skapligt fet men den var fetare när du körde den live på Hultsfred förra veckan. Big Ups. (Inlägget ändrat av Oracle pga regelfel 2008-06-21 08:22:17)
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
PrimusC P20: Bara genom att titta på din omogna text och ditt dåliga ordförråd tappar jag lusten på att svara!
Inte alls min kopp av té, tänker inte bedriva någon diskussion om det är rap eller inte men smurfrap på pcp får pass av mig. Fortsätt gör din grejj dock, finns säkert massa där ute som diggy på det här!
He's keeping it real, som det heter.
Redline!
Släng upp på lunarstorm, känns som den blir mer uppskattad där.
Can't break necks in boxes
whosa P2 wörd
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Grymt jävla bra.
när började folk hata CK? CK is le git!
Ser framför mig att han kommer att uppträda på pridefestivalen snart.
ck brings da real shizzle!
Bra där, Ck!
Det här vart riktigt Kul! Hip hop känns kul igen, tack CK! Du har verkligen glimtet i ögat, hoppas du finner någon till ditt bad!
Tänkte inte skriva något längre, men alvarligt? Efter Rosa moln borde du ha känt att du har inte mycket att hämta här bland hiphoppubliken. Vad sägs om en colab med kanske EMD? Mina tankar och ingens annans(kankse?) Lycka till med musiken peace man
Can't break necks in boxes
Redaktionschef
2008-06-21 14:37
Jag förstår inte. Jag tyckte verkligen att "På Rosa Moln" var bra när den kom (och tycker fortfarande det) och ser charmen i vissa låtar som "Jaesåcrajsi" och "Dixie" och ett eller annat spår på skivan från 2005, men sen tycker jag allt som har släppts har låtit mer eller mindre illa. Allt som du släpper nu känns som sämre kopior av det du gjorde bra förut, plus att alla låtar låter likadana. Som om du står och stampar på samma ställe som för 5 år sen. Känns som att du rappar mindre och mindre på låtarna också, vilket kanske bidrar till det här försämrade intrycket.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Allt som du släpper nu känns som sämre kopior av det du gjorde bra förut, plus att alla låtar låter likadana. Exakt ja!
Han softar ju bara ;D sluta hata hårdingar!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Redaktionschef
2008-06-23 01:46
Jag hatar inte på CK. Hade till och med "På Rosa Moln" som ringsingal på mobilen i typ 2 års tid :). Är mest bara besviken över utvecklingen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Det kan jag iofs hålla med om, väldigt uttjatat, lyssnar hellre på det gamla än det nya ifall jag ska lyssna på honom. Men som live artist är han grym och jag hoppas fortfarande på att det händer något! Han kommer på något skruvat, tillslut :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
bara jag som tyckte delen när han snackade om Etype etc lät väldigt:
CK är en skön prick, får iaf alltid mig på glatt humör när man lyssnar på någon utav hans låtar. Tyckte denna nya var helt okej.
And im like woho!
jag blir glad av ck:s låtar...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Jaa! CK är så jäkla speciell och det är just det som gör han så helt sjukt underbar! Kan inte komma på någon annan svensk artist som får mig på så konstigt bra humör som CK, de som säger att de lika gärna kan lyssna på de gamla borde göra det. Gris.
Lyricist
2008-06-24 02:24
CK är mäktig. CK är Svensk Hiphop De som inte håller med, vågar bara inte. Oracle hade dock väldigt rätt i det han sa. Men jag ser fram emot att det kommer mera. Så man slipper bedöma den här låten enbart. Hejja Hejja.
"CK är Svensk Hiphop De som inte håller med, vågar bara inte ." Är ju bara jävligt dumt sagt. Jag, personligen, har otroligt jävla svårt för extrema popflörtar när det kommer till rap/hiphop (även om det här kanske inte faller under kategorin rap). Då är man helt plötslig en konservativ hater. Jag tycker musik som denna inte på något sätt för svensk hiphop framåt annat än att allmänheten får en jävligt skev bild av hur den svenska hiphopen egentligen ser ut, för det är ju sån här skit som når den stora massan till slut.
CK är Svensk Hiphop På vilket sätt? Den här jävla "anti-yo" attityden kan jag inte förstå mig på, samma diskussion jag had eom mange Scmidt det räcker liksom, spara "självdistansen" till intervjuer eller nått... Nu handlar det jag skrev inte just om CK, jag tycker inte det va nån höjdare men "hatar" inte på honom... Man kan absolut göra musik med Soul och ändå låta glad men det tycker jag inte han lyckas med utan jag tyckte mer det lät som "balla da li di la" nivå... Att Ck skulle vara svensk hiphop tror jag du skrev för att provocera men ändå, isåf tycker jag snarare markoolio är svensk hiphop...
Är lite tråkigt om all hip-hop lät exakt likadan. Tycker CK gör helt rätt i att vara så speciell, de finns ju folk som inte kan förstå charmen i hans musik också såklart. Allt handlar inte om att vara så bad och häftig som möjligt, HUGLIFE!
CK är en skön jävel alltså. Diggar skiten!
1. hiphop är inte en musikstil, det är ett samlingsnamn för de 4 elementen. 2. ck är jävligt hiphop.... jävligt hiphop... jag diggar personligen finaste stenhårt, men denna kanske kan växa till samma nivå?! vem vet! =)
baladali andreas är också fet thiphop, såg du inte hans breakdance?
oavsett vad man tycker om CK så kan vi alla dra slutsattsen att budgeten på hans video låg på ungefär en hundring
JKIBMM
oavsett vad man tycker om CK så kan vi alla dra slutsattsen att budgeten på hans video låg på ungefär en hundring måste faktiskt tillrättavisa det där, budgeten låg på 25kr och det var dom finfina vattenfärgerna som vi inhandlade, rätt ska vara rätt :)
www.fallenrockstar.com www.youtube.com/fallenrockstar
buuhuuu det här är inte hiphop.. *wine wine* bra skit, kör ck!
gör coola saker hela dagarna
Producent
2008-06-28 15:15
haha:D vad är det för barn som kommer in och kategoriserar CK´s musik som annat än hiphop? fet låt som fan, fast det enda tråkiga är att låtarna oftast låter likadant these days...