fan jag vill ha skivan nu, skulle vara grymt att ha i sommarsolen, lr sommarregnet
http://www.myspace.com/macgbg
hahaha.... roligt. explosioner grejer. d enda jag gillar med dom är däremot vi maxar för att new kid gör d så grymt på reffen. lorentz vers e ganska cool oxå. blec riktigt besviken när jag såg deras live framträdande dock
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
*men sen kanske skivan överraskar
Yes, jag tror den blir galen
Skivan verkar väldigt up & coming, fet. Men seriöst, jackan Lorre steker i... Vafan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivan kommer bli grym men måste påpeka Lorentz klädval, vafan!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
hade dom med massa klipp från bad boys 2? hm?
Hhha, va bil krascharna tagna från bad boys 2 eller från miami vice?? .. ganska coolt gta shit men ni borde gjort de lite mer "häftigt" om ni ändå skulle gå ut så som ni gör:)
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
var kan man få tag i "vi maxar" menar då alltså inte download om det är en låt man köper, utan en länk till där man köper den, annars om det är fri mp3a uppskattar jag även den länken! fet trailer, skumt klädval av lorre dock!
ahhhahahaha lorentz i päls. hjälp mig.
http://www.goteborg.se
fattar inte varför dem får hype. finns sjukt många fler som förtjänar den bättre än dem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vafan, de är ingen film dom ska göra, så enligt mej helt onödig video/trailer. säger absolut ingenting om plattan lr hur den kommer att låta osv..
-pack you'r bags man, you are a tourist!
kan tänka mig att den där låten e riktigt fet..älskar beatet.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
quiroga P1 Håller med :) det är ju inte hollywood dom ska till direkt... lorentz KAN inte vara seriös med den där pälsen
såg faktist bara fjantigt ut , haha varför göra en "film-trailer" ? :P
nja...tyvär skiten funkar inte för mig
yeah i said it!
hataren i mig: pälsen överraskar inte direkt, tycker lorentz brukar ha dålig smak när det gäller kläder. övriga åsikter: kul att någon promotar sin skiva med annat än trådar på whoa och snippets på myspace!
rysningar ;D
Peace out, get laid !<br><br>
Plattan kommer döda
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Upp med snippets!
RT & Lorentz är bäst i sverige.
work some magic
Skivan kommer bli crazyyyyyyyiiiiiiiiiii
Ny Användare : ReskOnee
Mangan45 P17 kanske för att de får skivan att verka helt epic. somsagt har jag aldrig riktigt varit en fan av dom (eller hört så mycket) men det här får mej att vilja kolla upp mer iaf. plus att den va riktigt underhållande. jag har kollat på den flera ggr nu...
varför göra en trailer till plattan? för dom lever ett liv i hääliwood där 50 tscent o tony montäna styr, så shulululu på dom
Brodin1 P19 Du har nog aldrig hört allyawan?Han e bättre än detta, och det tror jag dom flesta hållermed om. Även om dom här inte är dåliga :)
383 mannen vi slaktar bijaces !
Senneh han kanske är bättre tekniskt o allt det där, men M.punkt och lorre gör bättre musik imo och framförallt mer lättsmällt musik, sånt som når ut på radion. Annars, pälsen på lorre var bara sjukt gay, annars vare ball.
Senneh P0 Jo det har jag, massor. Men jag tycker fortfatande han inte är lika bra musikmässigt. Musik handlar ju om smak, inget annat..
work some magic
klart man gör en trailer... gjorde ju jag oxå
för min skiva e ute.... o sånt
va e det för beat asfett fet trailer
Geni
lugn me överdrifterna broddan, sure att de e smak sak men att han är sveriges bästa e trash
-pack you'r bags man, you are a tourist!
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAh fy fan va fult!
åå vad löjliga dom är, skäms över att se detta. framförallt ungen såklart, men storebrorsan blir tyvärr en supertönt by association
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
riktigt tung ;)! skivan kommer bli gaaalen.
nice shiet, måste säga ggrrrrrr till lorre :P
Ja'da!
så jävla niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
quiroga P1 du kan inte säga att min åsikt är trash, du kan dock tycka att min åsikt är trash. Min åsikt kan ingen ta ifrån mig
work some magic
bewman det e fan inte nice brushan
Haha lorentz du e kungen! alltid gillat dina grejjer. sen jag hörde dig första gången i vitan efter världish!! ser fram mot plattan brorsan! I´ts all love piiz
softa hårt
nice, fett med trailer......
jävla tjockis lorentz skämmer ut sig brrääääääää
lorentz kanske ser flummig ut, men jag tycker det är ganska uppenbart att han har nån slags swag iaf. om man gillar den eller ej e en annan sak. har egen stil också, även fast det låter lite för lil wayne på svenska ibland. men så stor som wayne är kan man ju fatta d...
Var jävligt skeptisk till deras sound(som med all svensk hiphop) men tycker ändå de har en skön vibb.
Nån som vet vad beatet heter skulle vilja höra orginallåten
Geni
Jag med som fan! skitbra beat