I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio & Video] Al Azif vs Adam Tensta feat. Eboi - DopeBoy

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-09-23 18:00

[Audio & Video] Al Azif vs Adam Tensta feat. Eboi - DopeBoy

Här är den officiella remixen på Adam Tenstas fjärde Singel "Dopeboy" signerad Al Azif.

Det här hade Al Azif att säga om sin remix:

"Det är en electrohouse banger som jag tror kommer mörda på klubben. Jag fick idéen att filma en hemmagjord video där jag filmar olika typer av människor som håller i ett paper som det står "Do i look like i seel drugs?" på. Så jag tog min digitalkamera och gick ut och filmade Adam Tensta, Eboi, Robert Aschberg, Papa Dee, Mange Schmidt, Lazee, Astma, Paragon, Vincent, Hasse Aro, Million Stylez, Dogge, Maria Wetterstrand, Isabella Löwengrip (Blondinbella), Kihlen från Snook, Rigo från Crossfire, Anders Lundin, Rafael Edholm, Mofo, Shire från MTV, Mona Sahlin och massa olika "vanliga" människor som jag såg på stan. Alla fick hålla i "Do i look like i sell drugs?" pappret och jag tycker resultatet blev fett!

Sprid ordet! Lägg upp videon och mp3:an på din blogg, myspace, facebook ect, tack för hjälpen!

LADDA NER AL AZIF VS ADAM TENSTA FEAT EBOI - DOPEBOY HÄR -> Länk till http://www.alazif.se/music/download/4

PS. Glöm inte att kolla in "Al Azif vs Crossfire - Lady" som just nu ligger etta på The Voice topp 20 lista. Ladda ner här -> Länk till http://www.alazif.se/music/download/3 DS.

(Inlägget ändrat av Oracle pga caps lock i rubriken 2008-09-23 18:06:02)

www.alazif.se
twitter.com/alazifmusic

2008-09-23 19:15
Fan att man är på jobbet, ska kolla dirr när jag kommer hem

AL AZIIIIF
Webmaster

2008-09-23 19:19
Galet fet!
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2008-09-23 20:17
Grymt!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec

2008-09-23 20:44
Alla är vi olika som man kan se i videon, allt från politiker till hustrumisshandlare...

2008-09-23 21:11
Fantastiskt tungt!! 2 in a row..
Skamvrån Productions
www.tinitusochted.se

2008-09-23 21:25
galet dålig.

blev först glad & tänkte en remix på "the game - dopeboyz" men näääääää.

sverige mes musik, oh nej knarka. buhu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-23 22:26
FET VIDEO FET LÅT FETT FETT FETT!

2008-09-23 22:37
hahahaha! helt okej remix. orginalet är bättre.. underhållande video dock!
Västkust Rockerz

2008-09-24 02:13
Skön remix, gillar den! Dock måste jag säga att my cool remixen känns mycket mer välgjort och nice men denna var med bra!

Snubbarna vid 1.00 min, "do i look like i sell drugs?" svar:Öhh, ja!

2008-09-24 11:53
its the remix baby!
Högt liv

2008-09-24 12:23
fet remix... helt i min smak!
/Cash Hunter aka DJ Rufus

2008-09-24 17:23
är det någon som fattar grejen med den där "Fredrik & Filip ain't shit"-T-tröjan?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-24 20:07
är det någon som fattar grejen med att ha med blondinbella i videon?

shiieee
http://www.kalvinhiphop.com

2008-09-24 21:15
Undra om folk vill höra denna eller en Ian carey , David Guetta låt mfl..

Visst ska man stödja svenska musik, men detta kan inte jämföras med något som har med electro house att göra.

Tacka gudarna att vi har Swedish House Maffia som representerar oss i sverige.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-09-24 23:18
Tack till alla som ger props, kul att ni gillar! Den var på aftonbladets första sida igår, not bad!

climbing_seal: Killen som bär den var en av deltagarna i "vem kan slå fredrik och filip", han blev tyvärr inte framröstad för att tävla mot dom.

Lilli P23 "Jag fick idéen att filma en hemmagjord video där jag filmar olika typer av människor som håller i ett paper som det står "Do i look like i seel drugs?" på". Hon är oxå typ right?

JohnJohansson112: Jag är egentligen inte en electrohousesnubbe, jag är en urban head som gillar hiphop, rnb & dancehall. Jag är ändå faschinerad av en viss typ av electro, o jag tycker att det e coolt att göra electro från en urban point of view, feel me? Jag jämnför inte min remix med David Guetta för jag känner att de inte riktigt hamnar i samma fack, Ian carey har jag inte ens hört talas om.
www.alazif.se
twitter.com/alazifmusic

2008-09-25 14:30
ok då fattar jag. isf är det respekt. trodde först att han bara var f&f-hatare i största allmänhet
Producent

2008-09-25 14:45
videon var faktiskt cool, men då jag inte är en sån som gillar Adam Tensta och sån musik, så gillar jag låten lite mindre än videon.

2008-09-25 16:26
BIG UP AL! Lät fräschare än orginalet i min mening. Ses i plugget!
Poet

2008-09-25 16:31
Så överfet!
At the gates of Eternity...

2008-09-25 17:22
fet remix mannen, lätt bättre än orginalet!!

peace
www.twitter.com/mzamora036

2008-09-27 00:11
Feeetaste remixen !
www.myspace.com/hyphybeee