Redaktionschef
2008-11-25 15:20
[Video] Lazee - I'm Not Pop
Från Whoa-bloggen
I slutet av augusti släppte Lazee sin efterlängtade albumdebut "Setting Standards". Efter singlarna Rock Away och Hold On har det nu blivit dags för singel nummer tre att marknadsföra artisten. Låten heter I'm Not Pop och dess nya video kan du kolla in genom länken här nedanför! http://www.youtube.com/watch?v=dWEQ10KfBRM Vad tycker ni? Ganska snarlik "Rock Away"-videon.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Redaktionschef
2008-11-25 15:29
Såg det. Funkade när jag lade upp men nu har dom inaktiverat embedded-funktionen. Konstigt, dom kanske har nåt reklamavtal med youtube eller nåt.
Har editerat inlägget nu. Denna länk gäller alltså:
http://www.youtube.com/watch?v=dWEQ10KfBRM
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Fet skit!
www.myspace.com/marcuslarsson
Känns som Rockaway-videon i repris, totalt ointressant.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Ja den var sjukt jävla tråkig och känns bara skit ärligt talat.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
kändes bara som en Rock Away-repris som BearC sa. Blev uttråkad efter mindre än hälften tyvärr, annars är låten fet.
Hur fan kan dom ens komma på tanken att göra videon efter detta tema? Vart väldigt besviken :/
Håller med övriga, hade mycket högre förväntningar på denna video då jag tycker att låten är jävligt fet och har gått varm hos mig ända sen albumsläppet. En posse/street video hade passat mycket mycket bättre.
Can't break necks in boxes
kopia av Rock away videon någon?
JKIBMM
När fan ska green screen-eran dö ut? Så JÄVLA tråkigt.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
haha nej nej nej... rätt cool i början men som kommer det som en helt annan låt enda fram till slutet. usch usch.. diggas inte alls.
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
"this video is not available in your country" helvete. diggade inte laten sa jatte mycket faktiskt. kanske videon fixar ihop det at mej
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
This video is not available in your country. VILL OCKSÅ SE!
varför liksom?
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
kopia av rock away. tråkigt.
http://www.goteborg.se
hip-pop dags att byta video regissör!!
jag gillade den...fast alla kommentarer är så negativa så jag har nog fel.
PAO!
Trrism kan du spara ner den och skicka upp nån annanstans så man kan få se den.
Haha vilken besvikelse! Fortfarande en av dom bättre svenska hiphop-videos dock hahahahaha! Det blev väl billigare att använda samma animeringar I guess!
jag gillade den...fast alla kommentarer är så negativa så jag har nog fel.HAHA!
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
hoppas du inte trodde jag var seriös nu möbel haha. Tycker dock att reffen påminner lite om någon frondalåt, har bara hört frondalåten två tre gånger men det känns bekant. Äh fan vad jag förklarar sämst.
PAO!
Trrism nej det trodde vi inte. jag har redan skrattat åt det där åppe!
En riktigt hit tycker jag! Men tråkigt att det var ungefär samma video som Rock Away!
facebook.com/idiomatisk - fan page
tycker inte låten är nåt vidare faktiskt... lyricen e så jävla konstig? jag är inte pop, jag hiphopar?
Fuck, man blir trött på att bli besviken på artister asså.
fcuk spleling
hur kan man göra en låt som heter "im not pop" när kicksen går som vilken klubbig pop låt som helst? fail..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja precis, "im not pop"? det är ju just det han är!
när ska man få se videon?
Haha är det bara jag som börjar gilla videon mer och mer? :P
har fortfarande inte sett den.kan någon lägga upp den igen utan copyright inställningar, eller på en annan sajt?
Najj ba..nog inte POP haha
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
SWEnsson__ P20 tack för försöket men den funkar fortfarande inte i det här landet...
Tycker denna laten ar en utav dom basta fran skivan, trakigt att jag inte kan se videon dock... Forstar inte riktigt tanken med att gora den otillganglig for folk utanfor Sverige, vad vinner man pa det liksom?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
menlös video, menlös text... förstår inte varför han får så mycket uppmärksamhet, de finns ingen själ i de mesta som han gör. Sen kanske jag bara är allmänt bitter över den här sortens hip hop överlag :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker att både videon och låten är mycket mycket fetare än Rock Away.
Västkust Rockerz
Philosophia; Hur mycket själ han har i det han gör kan du enligt mig inte nämna, såvida du inte känner honom väl.
http://www.goteborg.se
hur kan man göra en låt som heter "im not pop" när kicksen går som vilken klubbig pop låt som helst? Om man har samplat någon jazz låt som alla vet är vanligt så är det inte hiphop?
Det var ungefär det du sa..
Denna videon kändes väldigt oinspererad.. Känns nästan som han bara ville göra en video för låten spelats flitigt på radio eller för den blivit så populär och ville bjuda på en video. Brukar älska allt med lazee, blandannat låten. men videon får bara 50% av min beröm
hmr- P18 ex: Freeze! as the camera flash. paparazi love me, I make them cash. One night with me is a short shot plesh. I get more money. wanna be my stacy dash. förlåt men det där e nog hans ego som pratar och inte hans själ, men han menar nog varenda ord som han säger.
philosophia F24 Det är ingen som kör ifrån sin själ längre. Lazee tjänar stora pengar, vad tjänar du?
Can't break necks in boxes
whosa - inget emot Lazee, men det finns visst dom som lagger ner sin sjal i det dom gor, som tjanar stora pengar. Men visst, jag forstar vad du menar. Gor man sant har sa ar chansen myyycket storre att man tjanar storre cash.
jag har inte sålt min själ till kommerialismen, det är vad jag tjänar... Men nu är vi utanför topicen. Ni får gärna gå in på "utländsk hip hop" "allmänt" och diskutera detta i mitt inlägg "hip hop vs america - diskussionen om hip hop behövs"
Det är konstigt gillade honom mer innan han blev signad! "He´s not hiphop, he´s pop" eller hur gick refrängen
Jag har ingen personlighet
whosa "Det är ingen som kör ifrån sin själ längre. Lazee tjänar stora pengar, vad tjänar du?" Du har ingen aning hur mkt eller lite Lazee tjänar pengar egentligen.. så du har nog inte rättigheten o säga att han tjänar "STORA cash"
http://www.myspace.com/deadlykanha
Det är ingen som kör ifrån sin själ längre. Lazee tjänar stora pengar, vad tjänar du? Vilket katastrofalt inlägg, på alla punkter. Lyckligtvis tror jag de flesta håller med om att det inte är sant. Vissa lägger fortfarande ner hjärta och själ i musik, både artister och lyssnare. Sorgligt om folk tror nåt annat...
www.mofetajerre.se